als het goed is heb je 4 bestanden:quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar moet ik die regio's eingelijk plaatsen wil ik ze kunnen gebruiken?
Het zijn alleen maar JPG's
Onzin. Je hebt altijd 2 bestanden. een jpg (afbeelding) en een config.bmp.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:27 schreef mschol het volgende:
[..]
als het goed is heb je 4 bestanden:
even arab als voorbeeld regio
Arab.jpg
Arab_color.jpg
config.bmp
region.ini
als je die niet hebt kan je niks...
En wat doe je daar mee?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Onzin. Je hebt altijd 2 bestanden. een jpg (afbeelding) en een config.bmp.
Je moet altijd een config.bmp hebben, anders kan SC4 het regio niet configurerenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En wat doe je daar mee?
Waar zet je die neer?
En van sommige heb ik geen config.bmp
Duidelijk!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Je moet altijd een config.bmp hebben, anders kan SC4 het regio niet configureren
En je plaatst de 2 bestanden in een mapje en dat mapje zet je neer in " c:\documents & Settings\<gebruikersnaam>\Mijn Documenten\Sim City 4\Regions\
Van deze mis ik de BMPquote:
Mooi!quote:
Klopt. Deze hoeft het idd nietquote:[..]
Van deze mis ik de BMP
Dit is de link naar de laatste versie van de NetworkAddonMod. TrafficCop zou ik ook niet zo snel weten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:43 schreef existenz het volgende:
Wie heeft voor mij de links naar de NetworkAddonMod en TrafficCop? Ik kan ze niet meer vinden
Heb het nu met drie regios geporbeerd het JPG file en de config.bmp in een folder en die in de regio folder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:35 schreef _moder8or_ het volgende:
Klopt. Deze hoeft het idd nietGewoon renderen met de .jpg (vind ik ook nog steeds een raadsel. But it works)
Je moet nog wel renderen. Tijdens Sim City 4. Ga je naar je map (Italie). Druk op ctrl+alt+shift+r, en zoek je config.bmp en voilaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 10:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb het nu met drie regios geporbeerd het JPG file en de config.bmp in een folder en die in de regio folder.
Maar krijg gewoon een plate vlakte en geen opmaak met water en zo
Ik wist niet eens dat dit een bug was. Van de ziekenhuizen heb ik geen last, maar van dat vliegveld wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 14:18 schreef Drakul het volgende:
Ik vraag me af waarom deze 2 bugs nooit gefixed zijn.. Die meldingen die je elk jaar krijgt over een ziekenhuis dat te weinig geld krijgt, terwijl het juist te veel heeft. En de meldingen die je krijgt over dat er teveel criminaliteit bij je vliegveld is, ook al heb je er 20 luxe politiebureau's omheen staan.. Maar gelukkig heeft het geen effect op je stad.
Nee, werkt gewoon hier.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:33 schreef LePenseur het volgende:
Simtropolis is al een paar dagen niet meer te bereiken bij mij,,, hebben jullie daar ook last van?
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:57 schreef Drakul het volgende:
Logisch?
![]()
Ik word juist bestolen!![]()
[afbeelding]
Staat het budget van je andere ziekenhuizen wel veel hoger? Ik heb dit namelijk alleen bij ziekenhuizen die significant onder het gemiddelde budget zitten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:00 schreef Drakul het volgende:
Zelfs dat helpt niet.. Ook al zijn er 50 bedden meer beschrikbaar dan het aantal patienten.. T'is gewoon een bug in de game.. Dit heb ik in elke stad, in maar 1 ziekenhuis.
Idd dat was het!! Duur wel even maar heb nu twee mooie regios om mee te beginnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet nog wel renderen. Tijdens Sim City 4. Ga je naar je map (Italie). Druk op ctrl+alt+shift+r, en zoek je config.bmp en voila
Kijk. Dat is mooi om te horenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 20:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd dat was het!! Duur wel even maar heb nu twee mooie regios om mee te beginnen
Ik had hetzelfde wel eens met een volgelopen kliniek, die ik na het geklaag maar heb gesloopt en op dezelfde plek een ziekenhuis heb geplant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:57 schreef Drakul het volgende:
Logisch?
![]()
Ik word juist bestolen!![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |