Dat is dan wel weer jammenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
\
ja maar dan mahg je wel eeerst een donatie maken van 20 dollar
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammenMisschien dat het straks wel ergens te downloaden is
![]()
![]()
Heerlijk hoe dat uit jouw mond komtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.
Let op:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hoe importeer je ook alweer regions in het spel. Ik ga het spel ook na 1,5 jaar maar weer eens spelen.
Moet als het goed is hier bij zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk hoe dat uit jouw mond komt![]()
Ik zoek btw nog steeds de plugin met de grasveldjes wat niets kost (maandelijks onderhoud)
Idd, zo iets zoek ik. Heb je een link voor mij waar deze te vinden is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Tof, lijkt een beetje op de regio die ik gemaakt heb en waar ik nu mijn stad op aan het bouwen ben
[[url=http://img364.imageshack.us/img364/247/ciudaddelbayo2sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ow. Is het toch diequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet als het goed is hier bij zitten.
ga jij eff 600+ MB downloaden van die sitequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.
Ben bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, zo iets zoek ik. Heb je een link voor mij waar deze te vinden is?
Hoe heet die mod met die houten palen langs de kust, want kan hem niet vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef ElmarO het volgende:
Twee screens uit mijn stadje Roquefort.
[[url=http://img214.imageshack.us/img214/5281/sc217roquefort3jl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img214.imageshack.us/img214/1313/sc218roquefort4sj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben al aardig op weg met m'n 577 MBquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij eff 600+ MB downloaden van die site
doe me dan een ftp site met alle plugins
met zo'n site duurt het te lang,,,
Klikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Hoe heet die mod met die houten palen langs de kust, want kan hem niet vinden
Ik krijg alleen die kust lijnen niet zo recht en even hoog, hoe doen jullie dat![]()
NetworkAddonMod_Beta_072505\ModFiles\LEFT_HAND_VERSIONS_ONLY_quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:53 schreef _moder8or_ het volgende:
ElmarO nog iets. Ik heb die plugin gedownload dat je avenue kruisingen mooie voorsoorteerpakken krijgen. Maar welke bestand(en) moest ik nou verwijderen zodat ze rechts rijden ipv links? Overal in mijn stad wordt er rechts gereden, behalve op de kruispunten.
Bedankt vriend. Je helpt mij weer, hoe moet ik je bedanken.
Die ziet er ook goed uit!!quote:
Ziet er erg mooi uit! Leuk dat mensen voor sfeervolle stadjes gaanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:30 schreef LePenseur het volgende:
Oeiii, ik ben nu met een heel langdurig project bezig; een historisch, Europees ogende stad op een grote map. Het gaat lekker mag ik zeggen, en het begint wat vorm te krijgen. Slechts 42.000 inwoners en echt uuuuuren werk erin zitten al. Als het af zal ik een grote update verzorgen, maar hier alvast één screenshot van de stad. Het is bedoeling dat grote delen van de stad er zo uit gaan zien, maar het kost wat tijd voordat deze gebouwen verschijnen.
[afbeelding]
Maar als ze er dan eenmaal staan dan komen ze natuurlijk direct op de monumentenlijst, ghehe. Tramwegen, grachten, monumentale gebouwen, oude stationnetjes, alles aanwezig om er een er een gezellige, wolkenkrabbervrije stad van de te maken.
>>ElmarO, mooie waterval. Mooie natuur met watervalletjes ed ontbreken bij mij nog te vaak
Even nog wat aan doen ook.
Dat kan dus ook een stad vol met industrie en dan een woonstad er naast?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 12:37 schreef Drakul het volgende:
[..]
Ziet er erg mooi uit! Leuk dat mensen voor sfeervolle stadjes gaan
Met m'n nieuwste stad ben ik bezig om de verdeling van de gebieden zodanig neer te leggen, dat naarmate je naar het centrum gaat, je steeds hogere gebouwen tegenkomt. Het millieu is alleen zo goed nu, dat m'n stad stikt van de luxe gebouwen! (Mede dankzij een buurstad die helemaal volgebouwd is met high-tech industrie)
[afbeelding]
Kan je laten importeren uit je buurstad, mits die genoeg overcapaciteit heeft en een verbinding naar jouw stad aanlegt.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een stad vol met industrie en dan een woonstad er naast?
Hoe doe je dat dan met electra etc?
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:30 schreef LePenseur het volgende:
Oeiii, ik ben nu met een heel langdurig project bezig; een historisch, Europees ogende stad op een grote map. Het gaat lekker mag ik zeggen, en het begint wat vorm te krijgen. Slechts 42.000 inwoners en echt uuuuuren werk erin zitten al. Als het af zal ik een grote update verzorgen, maar hier alvast één screenshot van de stad. Het is bedoeling dat grote delen van de stad er zo uit gaan zien, maar het kost wat tijd voordat deze gebouwen verschijnen.
[afbeelding]
Maar als ze er dan eenmaal staan dan komen ze natuurlijk direct op de monumentenlijst, ghehe. Tramwegen, grachten, monumentale gebouwen, oude stationnetjes, alles aanwezig om er een er een gezellige, wolkenkrabbervrije stad van de te maken.
>>ElmarO, mooie waterval. Mooie natuur met watervalletjes ed ontbreken bij mij nog te vaak
Even nog wat aan doen ook.
ik doe meestal een kleine map met dirty industrie en wegen etc naar de omringende mappenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat kan dus ook een stad vol met industrie en dan een woonstad er naast?
Hoe doe je dat dan met electra etc?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |