Tof, lijkt een beetje op de regio die ik gemaakt heb en waar ik nu mijn stad op aan het bouwen benquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor dit idee ben ik opzoek naar een vrij vlakke regio met wat rivieren en misschien een kuststrook. Iemand een idee voor een goede regio?
Hier doet Simtropolis het gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Of is hij helemaal niet down ?? Ik kom er in ieder geval niet op
Hier doet ie het gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Hier doet hij het ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Heb je het ook al is geprobeerd via "compatibiliteit mode"?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:23 schreef Wutangtony het volgende:
Ff een vraagje tussendoor:
Ik heb simcity 3000 van de bieb geleend, en installeren doet ie prima enz.
Maar als ik het spel wil spelen reageert ie niet. Er komt ook niets inbeeld als ik dubbelklik op het icoontje. Meerdere dingen geprobeert (nederlandse versie/Engelse versie) maar hij reageert totaal niet. Iemand vaker mee gemaakt?
Misschien even je PC opnieuw opstarten? Anders weet ik het helaas ook niet .quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Wutangtony het volgende:
yep, windows 2000 en 95 heb ik ook geprobeert.
geeft nog steeds geen kik.! ***-zooi
vreemd bij mij werkt hij perfect onder xpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:23 schreef Wutangtony het volgende:
Ff een vraagje tussendoor:
Ik heb simcity 3000 van de bieb geleend, en installeren doet ie prima enz.
Maar als ik het spel wil spelen reageert ie niet. Er komt ook niets inbeeld als ik dubbelklik op het icoontje. Meerdere dingen geprobeert (nederlandse versie/Engelse versie) maar hij reageert totaal niet. Iemand vaker mee gemaakt?
\quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zag zojuist op Simtropolis dat er een CD is van STEX
Dat is dan wel weer jammenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
\
ja maar dan mahg je wel eeerst een donatie maken van 20 dollar
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammenMisschien dat het straks wel ergens te downloaden is
![]()
![]()
Heerlijk hoe dat uit jouw mond komtquote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.
Let op:quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hoe importeer je ook alweer regions in het spel. Ik ga het spel ook na 1,5 jaar maar weer eens spelen.
Moet als het goed is hier bij zitten.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:29 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heerlijk hoe dat uit jouw mond komt![]()
Ik zoek btw nog steeds de plugin met de grasveldjes wat niets kost (maandelijks onderhoud)
Idd, zo iets zoek ik. Heb je een link voor mij waar deze te vinden is?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:55 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Tof, lijkt een beetje op de regio die ik gemaakt heb en waar ik nu mijn stad op aan het bouwen ben
[[url=http://img364.imageshack.us/img364/247/ciudaddelbayo2sb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ow. Is het toch diequote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet als het goed is hier bij zitten.
ga jij eff 600+ MB downloaden van die sitequote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het is gewoon een verzameling van de beste plugins op de STEX. Dus dat moet niet al te moeilijk zijn om dat te kunnen downloaden.
Ben bezigquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, zo iets zoek ik. Heb je een link voor mij waar deze te vinden is?
Hoe heet die mod met die houten palen langs de kust, want kan hem niet vindenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:50 schreef ElmarO het volgende:
Twee screens uit mijn stadje Roquefort.
[[url=http://img214.imageshack.us/img214/5281/sc217roquefort3jl.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img214.imageshack.us/img214/1313/sc218roquefort4sj.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben al aardig op weg met m'n 577 MBquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ga jij eff 600+ MB downloaden van die site
doe me dan een ftp site met alle plugins
met zo'n site duurt het te lang,,,
Klikquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Hoe heet die mod met die houten palen langs de kust, want kan hem niet vinden
Ik krijg alleen die kust lijnen niet zo recht en even hoog, hoe doen jullie dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |