Ik heb daar geen last van... Ik zet er altijd een kleine brandweer naast of zet hem gewoon op een kleine kavel in mijn regio en exporteer de stroom naar mijn andere steden... Met meer dan 500.000 MW is het meer dan genoeg om mijn steden te voeden en in sommige gevallen is dat ook nog eens goedkoper dan het binnenshuis te laten genereren.quote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
SOMY maakt inderdaad zeer mooie en aparte BATS. Ik vind het wel jammer dat die microwave zo snel vlam vat, maar dat is aan de ene kant ook wel logisch.
Ze vat heel snel vlam inderdaad. Maarja, wat wil je nog meer met een centrale die zoveel KW's kan aanmakenquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
SOMY maakt inderdaad zeer mooie en aparte BATS. Ik vind het wel jammer dat die microwave zo snel vlam vat, maar dat is aan de ene kant ook wel logisch.
Ik was gisteren ook lekker bezig... knalde simcity erop eens uit... kon ik weer opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hartelijk dank, voor dat stukje heb ik 5 uur over gedaan
Weet je wat ik dan altijd doe? Dan pak ik GTA San Andreas en ga ik lekker afreagerenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook lekker bezig... knalde simcity erop eens uit... kon ik weer opnieuw beginnen
Voor dit idee ben ik opzoek naar een vrij vlakke regio met wat rivieren en misschien een kuststrook. Iemand een idee voor een goede regio?quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:13 schreef Martijn_77 het volgende:
Ga binnenkort na nog wat getest met een nieuwe regio beginnen heb een heel mooi idee. Ik hou jullie op de hoogte
Tof, lijkt een beetje op de regio die ik gemaakt heb en waar ik nu mijn stad op aan het bouwen benquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Voor dit idee ben ik opzoek naar een vrij vlakke regio met wat rivieren en misschien een kuststrook. Iemand een idee voor een goede regio?
Hier doet Simtropolis het gewoonquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Of is hij helemaal niet down ?? Ik kom er in ieder geval niet op
Hier doet ie het gewoon.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Hier doet hij het ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 12:27 schreef BlaZ het volgende:
Heb je het ook al is geprobeerd via "compatibiliteit mode"?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:23 schreef Wutangtony het volgende:
Ff een vraagje tussendoor:
Ik heb simcity 3000 van de bieb geleend, en installeren doet ie prima enz.
Maar als ik het spel wil spelen reageert ie niet. Er komt ook niets inbeeld als ik dubbelklik op het icoontje. Meerdere dingen geprobeert (nederlandse versie/Engelse versie) maar hij reageert totaal niet. Iemand vaker mee gemaakt?
Misschien even je PC opnieuw opstarten? Anders weet ik het helaas ook niet .quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:31 schreef Wutangtony het volgende:
yep, windows 2000 en 95 heb ik ook geprobeert.
geeft nog steeds geen kik.! ***-zooi
vreemd bij mij werkt hij perfect onder xpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:23 schreef Wutangtony het volgende:
Ff een vraagje tussendoor:
Ik heb simcity 3000 van de bieb geleend, en installeren doet ie prima enz.
Maar als ik het spel wil spelen reageert ie niet. Er komt ook niets inbeeld als ik dubbelklik op het icoontje. Meerdere dingen geprobeert (nederlandse versie/Engelse versie) maar hij reageert totaal niet. Iemand vaker mee gemaakt?
\quote:Op woensdag 10 augustus 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik zag zojuist op Simtropolis dat er een CD is van STEX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |