als het ff kan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:24 schreef Adelante het volgende:
Hij is al opgerot naar Afghanistan, moet ie nog verder soms?
Is this the way to Amarilloquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is this the way to Amarillo
every night I've been huggin' my pillow
dreaming dreams of Amarillo
and sweet Mary who's waits for me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is this the way to Amarillo
every night I've been huggin' my pillow
dreaming dreams of Amarillo
and sweet Mary who's waits for me![]()
![]()
Kun je hem niet een mijnenveld in sturen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:35 schreef MrReaL het volgende:
Maandagavond speelt hij hier 75 meter bij me vandaan, in het zogenaamde Holland House van ons detachement...
KOTS
Zal ik er heen??? Om te zien hoe zielig wel als mensheid eigenlijks wel niet zijn? Kan ook foto's maken en posten hier als jullie dat op prijs stellen.
De militairen zijn overigens ook niet echt blij met zijn komst. Heeft heel wat voeten in aarde gehad en is ten koste gegaan van andere dingen, anderzijds is het weer een doorbraak van de sleur....
Hij heeft de ontkennende bijnaam, Cees Oost gekregen hierzi![]()
Als we een beetje geluk hebben jagen ze hem daar een kogel door zijn hoofd.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:24 schreef Adelante het volgende:
Hij is al opgerot naar Afghanistan, moet ie nog verder soms?
Nekshotquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 23:22 schreef ThomasBerge het volgende:
Albert Westeindelijk heeft hij z'n comeback gemaakt
Jij bent niet normaal, stomme autistquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:09 schreef Danny_Mirror het volgende:
Ik moet 't 'm nageven, ik had niet verwacht dat zijn sponzige brabobrein de engelste taal zou kunnen beheersen, maar hij weet 't nummer toch maar te zingen. Of zou ie alle klanken fonetisch onthouden hebben, op zich ook een prestatie.
Tis alleen vervelend dat wij normale mensen 't ook moeten horen (en dat 'ie Afghanistan heeft overleefd) :|
Damn zeg, moeilijk he, Engels verstaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:29 schreef Brembo het volgende:
Sjalalalalalaallalalalal tntntnnttntntn bong tnntntntn
![]()
![]()
When day is goneeeeeeeeeeeee, home is texas sunday morningggg
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou als je daar een voorbeeld aan moet nemen dan is het toch wel triest gesteld met je leven.quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:53 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ter vergelijking: George baker doet het al 30 jaar met "una paloma blanca" en "little green bag"!
Hee, don't f**k with Albert, hij is cool!!!11quote:Op zondag 21 augustus 2005 10:46 schreef OnaNia het volgende:
Het is een sneue ripoffactie van Albert. Staat een nummer op 1 in het VK (met bijkomende retro-revival), gaat hij het ook snel uitbrengen. Loser.
Eensquote:Op zondag 21 augustus 2005 11:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Hee, don't f**k with Albert, hij is cool!!!11![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |