Is nu gefixt, & amp; moest & zijn in de ubb-codequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:25 schreef Nepthys het volgende:
Net 5, want die zit er al
volgens mij is de poll trouwens stuk
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Dissolved het volgende:
De zender die er altijd heeft gestaan en die daar hoort: BBC 1.
Discovery en TMF komen niet in de top 10.![]()
Shit die moet ik ook nog ergens kwijtquote:
Ik heb er hier vier met een 5.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:06 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Bij ons wil TV Gelderland ook op 9. Ik heb nu dus 3 zenders die in hun logo een 9 hebben verwerkt.
Uit onderzoek is gebleken dat veel mensen niet heel ver door zappen (bijv. maar tot 10 en dan weer terug naar 1, i.p.v. 1 t/m 30 af te gaan). Ook heb je hoe verder iemand door moet zappen natuurlijk steeds meer kans dat iemand al is blijven hangen bij een programma voordat hij of zij zelfs maar bij jouw zender aankomt. Daarom is het voor zenders belangrijk om zo laag mogelijk te staan (daarom heeft SBS Net 5 ook Net 5 genoemd en niet Net 27 bijvoorbeeld).quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap niet waarom discovery zo nodig die nummer 9 wil hebben, wat maakt dat nou uit voor hun? Ik kan me niet voorstellen dat er meer mensen kijken als die zender massaal op 9 staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |