De prijzen van de knuffels schelen maar een paar cent (5,99 vs 5,95), maar de shipping is wel veel hoger..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Oh, okee, dacht dat ze daar goedkoper waren.
Ja. Daar is het dollarteken vervangen door een pondteken. Oftewel twee keer zo duur.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hebben wel een Britse afdeling, heb je dat gezien?
Ik zag ze ook pas net ja.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ze hebben ook HIV, Hepatitis en TBC!Die had ik nog niet gezien! Staan rechts onderaan op de site! De Professional-serie.
Oh, vaag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:36 schreef Alicey het volgende:
Ja. Daar is het dollarteken vervangen door een pondteken. Oftewel twee keer zo duur.
Dan moet je eerst het formulier helemaal invullen.. MIsschien zijn verzendkosten voor veel microben ook wel groter. Tegen de tijd dat het compleet is kijk ik nog wel een keer welke het goedkoopst is.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 21:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoeveel is de shipping, kan 't nergens vinden...
Die laatste twee zijn wel veel stoerder.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:15 schreef RemcoDelft het volgende:
Lupa ==> Zeg nou zelf, "ik heb pfeiffer" klinkt toch beter dan "ik heb HIV en de pest"...
Ebola is stoer!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn wel veel stoerder.
Ebola is dan ook een hippe, moderne ziekte.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:28 schreef RemcoDelft het volgende:
Ebola is stoer!
je kan ook een geslachtsziekte voor een ander bestellenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:07 schreef Cerbie het volgende:
Leuk, maar ik weet nog niet of ik er eentje wil
"Mijn knuffel is heel erg zacht"
"Mijn knuffel heeft half Europa uitgeroeid"
Doffy is erg vatbaar denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Doffy is echt een grootverbruiker op het gebied van ziektes.
En zo te lezen gaat 'ie ze nog flink verspreiden ook!quote:
Zal die vast waarderen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En zo te lezen gaat 'ie ze nog flink verspreiden ook!
Het is ook leuk om met zo'n knuffel naar de dokter te gaan: "Dokter, ik heb Ebola".
Misschien moet ik die vervelende dokter een enge ziekte sturen als hij mijn brief niet beantwoordt!quote:
Loop ik kans op een aanklacht wegens bio-terrorisme.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:53 schreef Alicey het volgende:
Hij heeft vast niet genoeg gevoel voor humor daarvoor.
We geven alle Europeanen Ebola ofzo.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Loop ik kans op een aanklacht wegens bio-terrorisme.
Oh yeah, we moeten Al Qaeda op de hoogte brengen van deze website, dan kunnen ze op grote schaal een ziekte naar keuze in Europa en de VS gaan verspreiden.Dát zou pas goed voor hun PR zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |