quote:
Op vrijdag 27 maart 2015 09:40 schreef kaiserhenk het volgende:[..]
Georgië ben ik afgelopen november geweest in combinatie met Armenië en Azerbeidzjan, erg toffe trip! Tbilisi is een fijne stad met een klein centrum. We wilden nog richting Kazbegi gaan, maar ivm met sneeuw en tijd niet meer gedaan. Batumi schijnt in de zomer ook erg populair te zijn.
Heb je meer info over autohuur in Kirgizië? (mag ook via PM) Dat zou voor ons ook wel een optie zijn, maar weet idd niet hoe gemakkelijk dat daar gaat...
Ook ik ben afgelopen november in Georgie geweest. Leuk land zeker een aanrader.
Tbilisi leuk stad

, wij zijn daarnaast wel bij mount Kazbegi geweest, ik vond het een geweldige dag. De weg er naar toe was mooi. En het gebergte zelf ook, gaaf kerkje ook op een van de toppen

.
Daarnaast zijn we nog met zo'n openbaar vervoer busje naar Gori geweest ( geboorte dorp Stalin). Relatief groot museum over deze man, aparte gewaarwording. Tevens het dorp waar een aantal jaren geleden de journalist Storimans is omgekomen bij een aanslag, is ook nog een klein museumpje over.
Kortom zeker doen. Onze volgende trip zal gaan richting Turkmenistan & Oezbekistan, en misschien nog verder, hoewel Armenië & Azerbeidzjan ook nog op ons lijstje staan

Edit: tevens ligt naast Gori nog een andere leuke bezienswaardigheid die wij per toeval tegen kwamen toen we in het buurtbusje zaten ipv de grotere bus terug naar de hoofdstad. Aardige chauffeur btw die ons geholpen heeft

Vanuit het busje zagen we dit:
[ Bericht 11% gewijzigd door bitowner op 27-03-2015 13:59:02 ]