Ja je woont voor twee politieagenten.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel een keer verteld waar ik woon toch?
quote:
Ja wist ik wel, maar eigen foto's zijn ook altijd leuk.... Genoeg te vinden op internet denk ik...quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:37 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niks digitaals. Ik bedoelde plaatjes zoeken op internet...
Uit de Op van t andere topicquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Als jullie dat bedoelen waarom zeggen julile dat dan niet gewoon. Jullie brachten het toch echt anders....
Het ging ons alleen om dat er meer afwisseling kwam. Misschien iets anders gebracjt , maar dat was en is wel ons doel.quote:Raad je plaatje is bijvoorbeeld een erg leuk topic, maar we hebben het idee dat de personen een beetje aan het opraken zijn, de laatste tijd zien we vooral plaatjes die niet direct gebonden zijn aan C&H. Daarom willen we dat in een nieuwe jasje steken. Bijvoorbeeld gebouwen/objecten/kastelen enzo mogen bijvoorbeeld ook in RJP
Pyl waarschijnlijk maar die is op vakantie.quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:53 schreef wyccie het volgende:
Behalve dat ik in een gevangenis woonwoon ik ook in een stad natuurlijk. En in die stad staat dit mooie architectonisch bouwwerk/'parkeergarage'.
Als ik nou gewoon zeg dat ik in Nijmegen woon, weet iemand het dan wel?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga off. Bier drinken met neef. Ciao
Jeetje het is meer dan 18 jaar geleden dat ik op schoolreisje ging.....quote:Op zondag 7 augustus 2005 20:58 schreef wyccie het volgende:
Niemand met schoolreisje naar dit museum geweest? Nou, ja het is ook nog niet eens zo oud, is dus ook niet mogelijk.
Er staan hier o.a. Romeinse opgravingen enzo.
Echt nog nooit van gehoord...quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:01 schreef wyccie het volgende:
We gaan niet wachten tot pyl terug is, ik wil het plaatje van Diaan raden![]()
Ik zal het verklappen: Het Valkhofmuseum!
:w
Ben je al zo oud?quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje het is meer dan 18 jaar geleden dat ik op schoolreisje ging.....
De eerste keer dat ik er was, was ook geen schoolreisje, het was een excursie. Ik zat toen dus op de middelbare schoolquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje het is meer dan 18 jaar geleden dat ik op schoolreisje ging.....
Nou dat is ook al weer 13 jaar geleden...quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik er was, was ook geen schoolreisje, het was een excursie. Ik zat toen dus op de middelbare school
Volgens mijn bron is dat wat anders... maar ik ben inderdaad op zoek naar het rechterstuklinkerstuk, ik zal even een ander plaatje zoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:06 schreef wyccie het volgende:
Rechts is De geboorte Venus van Sandro Botticelli. Maar wat dat linkerstuk betreft, weet ik niet wat je ermee wilt, wil je ook dat we raden welk water dat is?
Of is het geheel een ander kunstwerk ofzo?
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:28 schreef wyccie het volgende:
Aphrodite!
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ken jullie trouwens de legende? Als je zwemt bij de Rots van Aprhodite (op Cyprus) dan hou je je eeuwige schoonheid... Ik heb daar gezwommen... dus je kunt je voorstellen dat ik hoge verwachtingen heb
![]()
![]()
Owquote:Op zondag 7 augustus 2005 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ken jullie trouwens de legende? Als je zwemt bij de Rots van Aprhodite (op Cyprus) dan hou je je eeuwige schoonheid... Ik heb daar gezwommen... dus je kunt je voorstellen dat ik hoge verwachtingen heb
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2005 21:46 schreef wyccie het volgende:
Volgens mij zijn er ook geisers in Yellowstone park toch?
quote:Ol' Grey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |