De vraag is tegen wie word dit gezegd (welke acteur is zijn compagnon) en in welke film?quote:: I feel like im watching a cher video,
![]()
Hmm. Ik vond Tom hier eigenlijk niet eens zo herkenbaar. Beetje vergissing mijnerzijds dan.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 13:33 schreef Undergod het volgende:
the terminal?
tom hanks als bouwvakker zonder huis
zelfde persoon tegen zelfde acteurquote:Usually you pay double for that kind of action,
quote:It's a bold strategy,. Let's see if it pays off for 'em.
Zo moet hij toch te doen zijn?quote:He will not be able to see very well,![]()
Ik dacht iemand die zovaak de naam van de ander zegt dat zien jullie wel als commentator.quote:They're definitely not on the court,. Their absence is noticeable.
Gezien het feit dat de rest het allemaal liet afweten, reken ik dit goed.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja, dat zijn die 2 commentatoren van ESPN 8 - The Ocho, tijdens het trefbalkampioenschap
Dodgeball dus.
Als je hun namen wilt weten, moet 'k hem ff opzetten.
Wild hoorquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:26 schreef Khalein het volgende:
Laat ik eens een wilde gok wagen...
Remember the Titans?
Minus Magic dusquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Taran & de Toverketel?
Of The Black Cauldron?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Looquote:
Goed idee! You or me?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Loo
Khaleintje is nog niet wakker denk ik...zullen wij anders iets tussendoor doen?
En dat is 'm inderdaad!!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef twentemeisje het volgende:
Dat is A Streetcar named Desire!ik heb er vorige week zelf een vraag over gefabriceerd...
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:16 schreef dolle_hond het volgende:
cold mountain
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |