Zoveel layered effecten...quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:45 schreef Frggl het volgende:
Ik gooi er vast een nieuwe in, ben heel ff weg. Welke film?
- The movie features 370 effects shots. The final shot is a composite of 32 separately filmed elements.
- This was the first film to carry the Universal Pictures name after dropping the Universal-International name.
Wat een toeval, dat is ook het antwoord op de vraag: welke film ben ik nu aan het kijken?quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:37 schreef Frggl het volgende:
[..]
Als de vraag was: welke film is Frggl nu aan het kijken, had je 'm goed.Maar helaas.
Geen Star Wars.quote:Op maandag 8 augustus 2005 00:38 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Zoveel layered effecten...
Ehm, de eerste Star Wars film? En anders de tweede?
quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:57 schreef twentemeisje het volgende:
Stormlooptopic
Doen we een tussendoortje?
iddquote:Op maandag 8 augustus 2005 15:28 schreef Frggl het volgende:
Undergod, de originele WotW is trouwens uit 1953, dus d_h zat zelfs 10 jaar ouder te denken
daar zattie niet eens in manquote:Op maandag 8 augustus 2005 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vinnie Jones in Gone in 60 Seconds?
Vinnie Jones in Snatch?quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:09 schreef Undergod het volgende:
Whenis introduced in the movie, he is slamming a man's head in a car door.
Wie in welke film?
Hee, dat zou best eens kunnen. Misschien een trade-mark van Vinnie? Hij deed namelijk in Lock Stock and two Smoking Barrels ook al eens zoiets, al begreep ik uit de making-of dat het geen hoofd maar een watermeloen was.quote:Op maandag 8 augustus 2005 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vinnie Jones in Gone in 60 Seconds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |