abonnement Unibet Coolblue
pi_29444029
Ik weet niet of het een variant van Bookcrossing, maar het is wel een leuk initiatief. Het heet Postcrossing en het idee is dat je een kaartje stuurt (een echte) naar het adres dat je uit de database hebt gekregen en dat je dan ook kaartjes terug gaat ontvangen uit de hele wereld. Wie weet zijn er hier nog mensen geinteresseerd, mijn lijkt het iig leuk om kaartjes te krijgen
pi_29446080
Leuke initiatief! Heb me vandaag geregistreerd, en ga m'n eerste kaartje sturen naar Portugal.
pi_29447016
Ik heb me meteen ingeschreven en ga zo een postcard fabrieken!
A clean house is a sign of a wasted life.
pi_29448435
Ik heb me ook ingeschreven, ga morgen meteen postzegels kopen
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_29448894
Hmm.. mijn eerste kaartje gaat naarr.... tromgeroffel.... België..... nou ja, we zullen zien. Hij is in ieder geval op de post.
pi_29450569
Jeej, allemaal enthousiaste mensen Ik heb vandaag mijn eerste 3 kaartjes op de bus gedaan; naar de USA, Portugal en de UK.
pi_29452119
Tijd geleden dat ik iets op de post heb gedaan,
hoeveel aan postzegels gaan er nou op zo'n kaartje?
Jeremy Clarkson: "You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo"
pi_29452533
65 cent binnen Europa en 81 erbuiten. Dat is dan wel priority. Voor standard moet je maar even kijken op de tpg site.
pi_29453892
Ik heb vorige week zaterdag de eerste 3 kaarten op de bus gedaan. 1 naar Duitsland, 1 naar Portugal en 1 naar Amerika. Ze zijn nog niet gemeld, ik heb ook nog geen kaartjes binnen Ben benieuwd wanneer ik er iets van hoor!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29521779
De eerste 2 kaarten die ik verzonden heb zijn binnen:

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29522103
Die drie van mij zijn nog onderweg. Duitsland, Belgie en Spanje....
pi_29527064
2 van mijn kaarten zijn ook al aangekomen
pi_29528083
Het vreemde is dus dat die naar Amerika en Portugal al zijn aangekomen, en die naar Duitsland nog niet. of die persoon is nu met vakantie natuurlijk. Heb meteen weer 2 nieuwe adressen gedaan, 1 naar California en 1 naar Munchen
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_35686455
*veegt stof af van dit topic*

Heb vandaag na diverse enthousiaste berichten ook mijn eerste kaartjes verzonden. Ben erg benieuwd! Hebben jullie inmiddels ook al wat kaartjes terug ontvangen?
pi_36028920
Ja, ik heb zelfs meer kaartjes gehad dan verstuurd onderhand
pi_36032393
Wat een leuk idee! Ik ga me 00k maar inschrijven!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36042911
Grappig ik heb me ook aangemeld, ik mag kaarten naar de VS, IJsland en Finland gaan sturen! Ben benieuwd!
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36101445
En jawel, mijn eerste kaartje is binnen! Uit de USA!
pi_36101851
Ik heb gisteren gelijk wat kaarten verstuurd, krijg je een e-mail als mensen melden dat hun kaart ontvangen is? Of moet je gewoon zo af en toe inloggen op die site om te zien dat je kaart goed is aangekomen?
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36101891
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:55 schreef Sonja27 het volgende:
En jawel, mijn eerste kaartje is binnen! Uit de USA!
Wel leuk om ook een kaart te krijgen lijkt me ik vond het versturen al best leuk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36102466
Ook aangemeld! Ben benieuwd waar m'n eerste kaartje naartoe mag. Wat zetten jullie zoal op een kaartje?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_36103170
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ook aangemeld! Ben benieuwd waar m'n eerste kaartje naartoe mag. Wat zetten jullie zoal op een kaartje?
Heb je al op die link van kaart sturen geklikt? Want dan krijg je direct een mailtje met een adres

Ik wist niet zo goed wat ik er op moest zetten, kwam dus neer op wat info over de foto op de kaart en NL
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36103183
Mijn kaarten gingen iig naar de VS, IJsland en Finland
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36103313
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 23:44 schreef Vava het volgende:

[..]

Heb je al op die link van kaart sturen geklikt? Want dan krijg je direct een mailtje met een adres

Ik wist niet zo goed wat ik er op moest zetten, kwam dus neer op wat info over de foto op de kaart en NL
Ik mag naar Duitsland! Ben benieuwd
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')