abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36334774
Ik heb er vandaag 3 (!) ontvangen! Allemaal uit Finland. In totaal nu 5 kaartjes teruggehad. 1 uit de USA en 1 uit Finland. Ik heb ze online gezet op mijn site (zie blz 2 van dit topic)
pi_36341740
een vraagje:

bij FAQ stond dat je alleen kaartjes kan ontvangen als je ook iets stuurt, heel logisch natuurlijk. Maar begint dat ontvangen als de status "Travelling" is of pas als de ander hem daadwerkelijk ontvangen heeft?

tenenenenenenenenenne basmens
pi_36341952
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef basmens het volgende:
een vraagje:

bij FAQ stond dat je alleen kaartjes kan ontvangen als je ook iets stuurt, heel logisch natuurlijk. Maar begint dat ontvangen als de status "Travelling" is of pas als de ander hem daadwerkelijk ontvangen heeft?

De persoon die jouw kaart heeft ontvangen, registreert deze op de site en dan komt jouw naam in de database terecht. Op dat moment kan jouw naam naar iemand anders gestuurd worden en krijg je als het goed is een kaartje.
  zaterdag 25 maart 2006 @ 08:29:05 #154
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_36347979
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef basmens het volgende:
een vraagje:

pas als ze zijn aangekomen, travelling begint al op het moment dat je het adres het opgevraagd

gisteren de eerste 5 op de bus gedaan
maar ik was net te laat voor de lichting dus die vertrekken zondag pas
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_36348252
Na al die leuke reacties heb ik me nu ook geregistreerd

2 adressen:
Country: Austria
Country: Finland
pi_36348312
Nog een Fins adresje erbij.
Zometeen even wat kaarten kopen.
pi_36348717
Hoeveel dagen duurt het voor een kaartje ongeveer naar de USA? en naar bijv. Finland of Polen?
pi_36348725
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:22 schreef QTPi het volgende:
Nog een Fins adresje erbij.
Zometeen even wat kaarten kopen.
je mag maximaal 5 adressen opvragen. Dan krijg je ook meer kaarten terug!
Children of the night. What music they make.
pi_36348769
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 10:11 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

je mag maximaal 5 adressen opvragen. Dan krijg je ook meer kaarten terug!
Ik heb er nog 2 opgevraagd, zit nu dus op 5.

Duitsland en UK nu er bij gekregen.

[ Bericht 6% gewijzigd door QTPi op 25-03-2006 10:16:51 (landen toegevoegd) ]
pi_36349441
Hee als iemand geen toeristenkaarten kan vinden, even kijken bij de VVV!

En als je geen Priority geeft, wat kost het verzenden dan?
pi_36350282
Wat een ongelofelijk leuk project mijn eerste kaartj enaar Finland gaat zo opd e bus, ik ben benieuwd !
pi_36351035
Finland is druk vertegenwoordigs op postcrossing!
pi_36352182
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Sonja27 het volgende:
Finland is druk vertegenwoordigd op postcrossing!
Ja nogal, handig om voor wat woordjes in het Leer hier Fins topic te kijken.

[ Bericht 2% gewijzigd door QTPi op 25-03-2006 14:02:02 ]
pi_36353002
Ik heb er net 3 aangevraagd: 2 x Finland; 1 x USA (helaas geen NY )

Straks even kaarten en postzegels halen!
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36355872
Ik heb me ingeschreven en een adres aangevraagd, voor zover ik kan zien is het ergens in het Oostblok maar precies weet ik het nog niet!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 15:55:31 #166
23283 Mobster273
pi_36356086
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb me ingeschreven en een adres aangevraagd, voor zover ik kan zien is het ergens in het Oostblok maar precies weet ik het nog niet!
hoe kan je het nou niet precies weten? ben je topografisch zo slecht onderlegd? of heb je nog geen mail gekregen?

als je nog geen mail hebt, dan moet je hem waarschijnlijk opnieuw aanvragen...
pi_36356120
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:

[..]

hoe kan je het nou niet precies weten? ben je topografisch zo slecht onderlegd? of heb je nog geen mail gekregen?

als je nog geen mail hebt, dan moet je hem waarschijnlijk opnieuw aanvragen...
Ja de mail deed er wat langer over.

Het is in Polen, dat weet ik wel te liggen inderdaad maar op dat kleine kaartje wat het niet goed te zien.

Hij vraagt om "characteristic city sites" e.d., dus dat komt wel goed. Leuk eerste adres.
pi_36356267
Nog 2 aangevraagd, Duitsland en Finland. Ik ga naar het postkantoor.
pi_36356681
Grappig idee, ff proberen.
pi_36357169
Ik heb net bij de boekhandel postzegels gehaald omdat het postkantoor dicht was (openingstijden slaan kant noch wal), gewoon 2x 0,39 zei die meneer daar. Klonk, klopt dat? Ik heb er wel priority-stickers bij gekregen.
pi_36357522
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb net bij de boekhandel postzegels gehaald omdat het postkantoor dicht was (openingstijden slaan kant noch wal), gewoon 2x 0,39 zei die meneer daar. Klonk, klopt dat? Ik heb er wel priority-stickers bij gekregen.
2 keer 39 cent op 1 kaart? Da's teveel, voor Europa is het 69 cent incl priority
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_36357584
Wat leuk zeg! Ik heb me vandaag ingeschreven en heb het genoegen kaarten te mogen sturen naar resp Portugal, Hongarije en Wit-Rusland. Ik wil er graag nog twee doen maar ik heb geen kaarten en postzegels meer. Volgende week dan maar
pi_36358078
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Vava het volgende:

[..]

2 keer 39 cent op 1 kaart? Da's teveel, voor Europa is het 69 cent incl priority
Hmja. Ik heb nu geen andere zegels, doe het wel gewoon zo. Als ik nog eens ga sturen maar wel gewoon wachten tot het postkantoor open is, maar ik was nu zo enthousiast dat ik ze meteen moest hebben.
pi_36359069
Ik heb er nog maar 2 aangevraagd; beiden naar Finland naar hetzelfde dorp!

Totaal dus 4 x Finland; 1 x USA

Hopelijk doen er steeds meer landen mee... !
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_36359287
Er doen ontzettend veel landen mee, maar in het ene land zijn er meer vertegenwoordigd dan in het andere. Vandaag weer twee kaartjes ontvangen uit Japan en Duitsland!!!
http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.html
pi_36362182
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef Sonja27 het volgende:
Er doen ontzettend veel landen mee, maar in het ene land zijn er meer vertegenwoordigd dan in het andere. Vandaag weer twee kaartjes ontvangen uit Japan en Duitsland!!!
http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.html
Echt ontzettend leuk! Ik heb zelf de kaartjes net op de post gedaan.

Hoe veel tegelijk laat jij er eigenlijk gaan?
  zaterdag 25 maart 2006 @ 19:44:48 #177
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36362270
net een mailtje dat er een kaartje van mij is aangekomen in Engeland , nu wil ook wel eens een kaartje krijgen
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_36362414
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Klonk het volgende:
net een mailtje dat er een kaartje van mij is aangekomen in Engeland , nu wil ook wel eens een kaartje krijgen
Hoe lang heeft het geduurd? Ik wil zelf ook erg graag dat mijn kaartjes worden ontvangen en dat ik dan natuurlijk ook kaarten terug krijg!

Ik las op het forum van Postcrossing dat het soms echt ontzettend lang duurt, of dat mensen soms vergeten de kaartjes te registreren.
pi_36362706
Bij mij binnen een week na het versturen van de eerste kaarten vrij snel dus.

Wel jammer dat mensen vergeten te registreren ja

Ik ga ook maar even op dat forum kijken want ik weet nog steeds de code van de kaart die ik als eerste kreeg die heb ik dus ook nog niet kunnen registreren.
Let's plant a tree
pi_36363055
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Vava het volgende:
Bij mij binnen een week na het versturen van de eerste kaarten vrij snel dus.
Dat is leuk! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat. Ik heb wel vertrouwen in Duitsland, daar zal een kaart denk ik toch niet zo lang naar onderweg zijn.
quote:
Wel jammer dat mensen vergeten te registreren ja

Ik ga ook maar even op dat forum kijken want ik weet nog steeds de code van de kaart die ik als eerste kreeg die heb ik dus ook nog niet kunnen registreren.
Dat is ook zonde, maar ja het is ook niet echt jouw schuld. Je zou kunnen e-mailen naar de beheerder misschien? Ik heb zelf op mijn kaartjes 2 keer het nummer gezet.
pi_36363285
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:10 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dat is leuk! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat. Ik heb wel vertrouwen in Duitsland, daar zal een kaart denk ik toch niet zo lang naar onderweg zijn.
[..]

Dat is ook zonde, maar ja het is ook niet echt jouw schuld. Je zou kunnen e-mailen naar de beheerder misschien? Ik heb zelf op mijn kaartjes 2 keer het nummer gezet.
Ik heb al naar de beheerder gemaild, dezelfde dag al, maar nog geen reactie echt jammer want ik wil zo graag registreren maar het gaat niet

Duitsland zal wel vrij snel gaan denk ik idd
Let's plant a tree
pi_36364236
Ja inderdaad want voor wat ik heb begrepen moet diegene nu ook 2 maanden wachten om een nieuw adres te mogen krijgen, én zal denk ik ook niemand naar hem of haar terugsturen!
pi_36364393
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ja inderdaad want voor wat ik heb begrepen moet diegene nu ook 2 maanden wachten om een nieuw adres te mogen krijgen, én zal denk ik ook niemand naar hem of haar terugsturen!
Ik heb hem gevonden ga nu een berichtje naar hem sturen

En verder, een kaart van mij die ik naar de VS had gestuurd is ook nog niet geregistreerd, die kaart is al 10 dagen onderweg
Let's plant a tree
pi_36364464
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Vava het volgende:

[..]

Ik heb hem gevonden ga nu een berichtje naar hem sturen

En verder, een kaart van mij die ik naar de VS had gestuurd is ook nog niet geregistreerd, die kaart is al 10 dagen onderweg
Hee wat goed!

En een kaart die 10 dagen onderweg is kan volgens mij heel goed, als ik die mensen op het forum daar mag geloven. Als het bijvoorbeeld over een week nog niks heeft opgeleverd kan je het beste een berichtje naar de persoon in kwestie sturen.
pi_36364695
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Hee wat goed!

En een kaart die 10 dagen onderweg is kan volgens mij heel goed, als ik die mensen op het forum daar mag geloven. Als het bijvoorbeeld over een week nog niks heeft opgeleverd kan je het beste een berichtje naar de persoon in kwestie sturen.
Ja ik ben wel blij nu nu maar hopen dat hij reageert maar zo te zien is hij wel actief, veel verzonden en ontvangen kaarten.

Ik zat net te lezen op dat forum dat het idd lang kan duren. Ik wacht het iig nog eventjes af
Let's plant a tree
pi_36365025
Ik heb me zojuist aangemeld en heb al drie kaartjes geschreven, een naar Amerika, een naar Duitsland en een naar Israel. Ik ben benieuwd
pi_36365126
O o o ik zie net dat ik een mailtje over het hoofd heb gezien al mijn verzonden kaarten zijn dus aangekomen
Let's plant a tree
pi_36365224
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Echt ontzettend leuk! Ik heb zelf de kaartjes net op de post gedaan.

Hoe veel tegelijk laat jij er eigenlijk gaan?
Ik zorg er altijd voor dat ik het maximum onderweg heb. Dus zodra er 1 is aangekomen dan ga ik er weer een versturen. Zal met der tjid wel iets minder frequent worden, maar doe het ook nog maar net en dan is het zo leuk en verslavend. Helemaal als je dan post terug krijgt. Dan wil je meer en meer!
pi_36365395
Ik ga ook weer een nieuwe aanvragen het is verslavend ja
Let's plant a tree
pi_36365453
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Ik zorg er altijd voor dat ik het maximum onderweg heb. Dus zodra er 1 is aangekomen dan ga ik er weer een versturen. Zal met der tjid wel iets minder frequent worden, maar doe het ook nog maar net en dan is het zo leuk en verslavend. Helemaal als je dan post terug krijgt. Dan wil je meer en meer!
Leuk, die kaartjes op je site!

Dus jij wil ook graag naar Disneyworld Florida? Ik ook!
pi_36365465
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik ga ook weer een nieuwe aanvragen het is verslavend ja
Ik vind 3 wel even genoeg... eerst eens kijken of ik zelf wat kaartjes ga krijgen
pi_36365637
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:40 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Ik vind 3 wel even genoeg... eerst eens kijken of ik zelf wat kaartjes ga krijgen
Ach ik vind het wel leuk, meer kaarten sturen is meer kaarten krijgen

nu weer naar Finland en een naar Duitsland
Let's plant a tree
pi_36365753
Ik heb de mijne (5) geschreven en die gaan morgen op de post! Ben benieuwd!
  zaterdag 25 maart 2006 @ 21:52:28 #194
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36365786
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het geduurd? Ik wil zelf ook erg graag dat mijn kaartjes worden ontvangen en dat ik dan natuurlijk ook kaarten terug krijg!

Ik las op het forum van Postcrossing dat het soms echt ontzettend lang duurt, of dat mensen soms vergeten de kaartjes te registreren.
kaartje heb ik de 20ste verstuurd
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:04:31 #195
23283 Mobster273
pi_36366036
ik kan de pagina zo snel niet meer terugvinden (bier ) maar ik meen ergens te hebben zien staan dat de langst onderweg zijnde kaart iets van 214 dagen bezig was dus ik zou me niet te druk maken, het lijkt me dat er behoorlijk wat stations zitten tussen hier en een ver land
pi_36368143
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Haha nou er schijnen wel ontzettend verslaafde mensen te zijn die hier voor hun gevoel iets te veel geld aan uitgeven hoor, dus kijk wel uit!
  zondag 26 maart 2006 @ 03:00:19 #197
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_36370421
Heb me net ingeschreven en drie adressen aangevraagd:

1 x Finland
1 x United States
1 x Portugal

Maandag gaan de eerste kaarten op de bus
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 26 maart 2006 @ 03:36:32 #198
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_36370806
Oke, heb me net ook ingeschreven. Nu maar kaartjes versturen. Heb 3 Amerikaanse en één Portugees adres gekregen
  Donald Duck held zondag 26 maart 2006 @ 03:37:51 #199
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_36370815
Kun je aangeven dat je geen kaartjes uit een bepaalde straal wil ontvangen?
Kaartjes uit nabij Europa lijken me niet zo interessant, dat ken ik allemaal al wel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 26 maart 2006 @ 04:46:19 #200
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_36371300
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: