De persoon die jouw kaart heeft ontvangen, registreert deze op de site en dan komt jouw naam in de database terecht. Op dat moment kan jouw naam naar iemand anders gestuurd worden en krijg je als het goed is een kaartje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef basmens het volgende:
een vraagje:
bij FAQ stond dat je alleen kaartjes kan ontvangen als je ook iets stuurt, heel logisch natuurlijk. Maar begint dat ontvangen als de status "Travelling" is of pas als de ander hem daadwerkelijk ontvangen heeft?
tenenenenenenenenenne basmens
pas als ze zijn aangekomen, travelling begint al op het moment dat je het adres het opgevraagdquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:04 schreef basmens het volgende:
een vraagje:
bij FAQ stond dat je alleen kaartjes kan ontvangen als je ook iets stuurt, heel logisch natuurlijk. Maar begint dat ontvangen als de status "Travelling" is of pas als de ander hem daadwerkelijk ontvangen heeft?
tenenenenenenenenenne basmens
je mag maximaal 5 adressen opvragen. Dan krijg je ook meer kaarten terug!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:22 schreef QTPi het volgende:
Nog een Fins adresje erbij.
Zometeen even wat kaarten kopen.
Ik heb er nog 2 opgevraagd, zit nu dus op 5.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
je mag maximaal 5 adressen opvragen. Dan krijg je ook meer kaarten terug!
Ja nogal, handig om voor wat woordjes in het Leer hier Fins topic te kijken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:19 schreef Sonja27 het volgende:
Finland is druk vertegenwoordigd op postcrossing!
hoe kan je het nou niet precies weten? ben je topografisch zo slecht onderlegd? of heb je nog geen mail gekregen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb me ingeschreven en een adres aangevraagd, voor zover ik kan zien is het ergens in het Oostblok maar precies weet ik het nog niet!
Ja de mail deed er wat langer over.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
hoe kan je het nou niet precies weten? ben je topografisch zo slecht onderlegd? of heb je nog geen mail gekregen?
als je nog geen mail hebt, dan moet je hem waarschijnlijk opnieuw aanvragen...
2 keer 39 cent op 1 kaart? Da's teveel, voor Europa is het 69 cent incl priorityquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef p-etr-a het volgende:
Ik heb net bij de boekhandel postzegels gehaald omdat het postkantoor dicht was (openingstijden slaan kant noch wal), gewoon 2x 0,39 zei die meneer daar. Klonk, klopt dat? Ik heb er wel priority-stickers bij gekregen.
Hmja. Ik heb nu geen andere zegels, doe het wel gewoon zo. Als ik nog eens ga sturen maar wel gewoon wachten tot het postkantoor open is, maar ik was nu zo enthousiast dat ik ze meteen moest hebben.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:49 schreef Vava het volgende:
[..]
2 keer 39 cent op 1 kaart? Da's teveel, voor Europa is het 69 cent incl priority
Echt ontzettend leuk! Ik heb zelf de kaartjes net op de post gedaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:56 schreef Sonja27 het volgende:
Er doen ontzettend veel landen mee, maar in het ene land zijn er meer vertegenwoordigd dan in het andere. Vandaag weer twee kaartjes ontvangen uit Japan en Duitsland!!!
http://home.wanadoo.nl/jovikane/postcrossing.html
Hoe lang heeft het geduurd? Ik wil zelf ook erg graag dat mijn kaartjes worden ontvangen en dat ik dan natuurlijk ook kaarten terug krijg!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Klonk het volgende:
net een mailtje dat er een kaartje van mij is aangekomen in Engeland, nu wil ook wel eens een kaartje krijgen
Dat is leuk! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat. Ik heb wel vertrouwen in Duitsland, daar zal een kaart denk ik toch niet zo lang naar onderweg zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:59 schreef Vava het volgende:
Bij mij binnen een week na het versturen van de eerste kaartenvrij snel dus.
Dat is ook zonde, maar ja het is ook niet echt jouw schuld. Je zou kunnen e-mailen naar de beheerder misschien? Ik heb zelf op mijn kaartjes 2 keer het nummer gezet.quote:Wel jammer dat mensen vergeten te registreren ja![]()
Ik ga ook maar even op dat forum kijken want ik weet nog steeds de code van de kaart die ik als eerste kreegdie heb ik dus ook nog niet kunnen registreren.
Ik heb al naar de beheerder gemaild, dezelfde dag al, maar nog geen reactiequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:10 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat is leuk! Ik hoop dat het bij mij ook zo snel gaat. Ik heb wel vertrouwen in Duitsland, daar zal een kaart denk ik toch niet zo lang naar onderweg zijn.
[..]
Dat is ook zonde, maar ja het is ook niet echt jouw schuld. Je zou kunnen e-mailen naar de beheerder misschien? Ik heb zelf op mijn kaartjes 2 keer het nummer gezet.
Ik heb hem gevondenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ja inderdaad want voor wat ik heb begrepen moet diegene nu ook 2 maanden wachten om een nieuw adres te mogen krijgen, én zal denk ik ook niemand naar hem of haar terugsturen!
Hee wat goed!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb hem gevondenga nu een berichtje naar hem sturen
![]()
En verder, een kaart van mij die ik naar de VS had gestuurd is ook nog niet geregistreerd, die kaart is al 10 dagen onderweg
Ja ik ben wel blij nuquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hee wat goed!
En een kaart die 10 dagen onderweg is kan volgens mij heel goed, als ik die mensen op het forum daar mag geloven. Als het bijvoorbeeld over een week nog niks heeft opgeleverd kan je het beste een berichtje naar de persoon in kwestie sturen.
Ik zorg er altijd voor dat ik het maximum onderweg heb. Dus zodra er 1 is aangekomen dan ga ik er weer een versturen. Zal met der tjid wel iets minder frequent worden, maar doe het ook nog maar net en dan is het zo leuk en verslavend. Helemaal als je dan post terug krijgt. Dan wil je meer en meer!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Echt ontzettend leuk! Ik heb zelf de kaartjes net op de post gedaan.
Hoe veel tegelijk laat jij er eigenlijk gaan?
Leuk, die kaartjes op je site!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat ik het maximum onderweg heb. Dus zodra er 1 is aangekomen dan ga ik er weer een versturen. Zal met der tjid wel iets minder frequent worden, maar doe het ook nog maar net en dan is het zo leuk en verslavend. Helemaal als je dan post terug krijgt. Dan wil je meer en meer!![]()
Ik vind 3 wel even genoeg... eerst eens kijken of ik zelf wat kaartjes ga krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:37 schreef Vava het volgende:
Ik ga ook weer een nieuwe aanvragenhet is verslavend ja
Ach ik vind het wel leuk, meer kaarten sturen is meer kaarten krijgenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:40 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik vind 3 wel even genoeg... eerst eens kijken of ik zelf wat kaartjes ga krijgen
kaartje heb ik de 20ste verstuurdquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:49 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het geduurd? Ik wil zelf ook erg graag dat mijn kaartjes worden ontvangen en dat ik dan natuurlijk ook kaarten terug krijg!
Ik las op het forum van Postcrossing dat het soms echt ontzettend lang duurt, of dat mensen soms vergeten de kaartjes te registreren.
Haha nou er schijnen wel ontzettend verslaafde mensen te zijn die hier voor hun gevoel iets te veel geld aan uitgeven hoor, dus kijk wel uit!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:28 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat ik het maximum onderweg heb. Dus zodra er 1 is aangekomen dan ga ik er weer een versturen. Zal met der tjid wel iets minder frequent worden, maar doe het ook nog maar net en dan is het zo leuk en verslavend. Helemaal als je dan post terug krijgt. Dan wil je meer en meer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |