Zeg stap eens in danquote:Op zondag 7 augustus 2005 20:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
oh daarom zit ik continue scheten te laten

Jazeker, goeie game weer. Weet alleen niet of ik hem beter ga vinden dan X op dit moment (cd 2, bezig met het redden van Balamb Garden). Heb alleen weinig tijd om te gamenquote:

Coole shit ga je nog meemaken. Zet even door.... oh... en gaat OOOOOOOOTTT nou gamen dammit !!quote:Op zondag 7 augustus 2005 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jazeker, goeie game weer. Weet alleen niet of ik hem beter ga vinden dan X op dit moment (cd 2, bezig met het redden van Balamb Garden). Heb alleen weinig tijd om te gamen

quote:Op maandag 8 augustus 2005 07:26 schreef Chocobo het volgende:
He heerlijk.... weer een Strolloze maandag

Moet ik je nou weer komen halen klootzakquote:

Ja kort en krachtig weer he.. ik slaap minder in het weekend om zo lang mogelijk vrij te kunnen hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2005 09:29 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Moet ik je nou weer komen halen klootzak![]()
... hoe was je weekend gijsje?

mede klagerquote:

Hoest met de zwangere?quote:

Lekker is dat he Gijs.. toch ff stukje zekerheid.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Magneet het volgende:mogguh, vanmorgen 20 weken termijn echo gehad, kindje had alles erop en eraan. Niks verkeerds te zien

Nee, heb nog geen verlof. Vanaf 5 sept. ga ik nog even van mijn rust genietenquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hoest met de zwangere?
Jij bent al met zwangersverlof denk ik?
Tam gaat vanaf morgen de laatste 2 weken 6 uurtjes werk doen, ze trekt het haast niet meer.
Even een rondje lopen met de hond en ze moet al bijkomen...

dat ongeduldigequote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Bastard het volgende:
Ow ok.

San heeft precies hetzelfde !quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam gaat vanaf morgen de laatste 2 weken 6 uurtjes werk doen, ze trekt het haast niet meer.
Even een rondje lopen met de hond en ze moet al bijkomen...

quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Zware tijden voor onze vrouwen,..... wel respect hoor... ik zou er als man zijnde niet aan moeten denken.
Ode aan de vrouw![]()
![]()

Leuk hoorquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:27 schreef Magneet het volgende:mogguh, vanmorgen 20 weken termijn echo gehad, kindje had alles erop en eraan. Niks verkeerds te zien

quote:

quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:46 schreef Quinny het volgende:
[..]![]()
Tja, met dat beetje buiten lopen van hem bouw je ook geen conditie op

Ik denk aan het bijkomen van de rit van zijn auto naar zijn burostoelquote:

quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:54 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik denk aan het bijkomen van de rit van zijn auto naar zijn burostoel![]()

nope ze vroeg ook niet of we het wilden weten dus denk niet dat ze het kon zienquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Leuk hoor
Nog een garnaaltje of 2 streepjes gezien?

absoluut, toch wel blij als je weet dat het geen hazelip oid heeft en voorzien is van 2 nieren 2 armpjes 2 beentjes enzoquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker is dat he Gijs.. toch ff stukje zekerheid.

Ja zware tijden inderdaad.. ben me er eerlijk gezegd niet altijd bewust vanquote:Op maandag 8 augustus 2005 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Zware tijden voor onze vrouwen,..... wel respect hoor... ik zou er als man zijnde niet aan moeten denken.
Ode aan de vrouw![]()
![]()

Nou nog hopen op een gezonde bevallingquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
absoluut, toch wel blij als je weet dat het geen hazelip oid heeft en voorzien is van 2 nieren 2 armpjes 2 beentjes enzo

Oh ja?quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:24 schreef Quinny het volgende:
Zo eettafel en stoelen zijn binnen. We kunnen weer normaal aan tafel eten
Ik haat namelijk op de bank eten.

En een alien in je buik die probeert je maag binnenste buiten te schoppenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja zware tijden inderdaad.. ben me er eerlijk gezegd niet altijd bewust van
Dan denk ik.. ik heb ook een buik, .. ik ben ook wel es buiten adem, maar hoef niet minder te werken.
Maar zwanger zijn is toch anders dan.. ze zegt " tis net alsof je de hele dag met een rugzak loopt te zeulen"
Tis absoluut geen aansteller, maar geeft wel aan dat het erg zwaar is zon zwangerschap, daar verkijk ik mij wel op dan.

Ik viind het zo'n geklungel met vlees snijden en zo. En het is niet goed voor je spijsvertering. Je zit niet lekker ontspannen.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik vind het altijd wel makkelijk om bij de tv te eten eigenlijk, zit zelf niet vaak aan tafel.
Anders mis ik het nieuws ook

De tafel en de stoelen zijn loeizwaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |