Nee,... test hoe een torrent en abc clients werken enzo.... weinig seeds, amper download kracht... tis om te huilenquote:
Azureus gebruiken, en je moet wel een goeie tracker hebben...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... test hoe een torrent en abc clients werken enzo.... weinig seeds, amper download kracht... tis om te huilen
Ben een film aan het downenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:00 schreef ChOas het volgende:
[..]
Azureus gebruiken, en je moet wel een goeie tracker hebben...
Wat wil je downloaden ?
Ik had Mr. and Mrs. Smith in 2 uur (1.4 Gig) ... Kom anders even op MSN, geef ik je links naar een andere client en goeie trackers...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben een film aan het downenMaar puur om te testen. Je weet hoeveel originele dvd's ik heb. Daan eet namelijk al zijn tubbie dvd's op. Als ik wat kinder dvd's kan torrenten is dat erg cool.
Dus ik test Van Helsing en Mr and Mrs Smith even. Surfer gaf me ABC en wat torrent sites maar het is ziek hoelang dat duurt. Download snelheid is 0.3,... gewoon te weinig seeds zeg maar
Mag ik dit wel allemaal zeggen hier?
2 uurquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:10 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik had Mr. and Mrs. Smith in 2 uur (1.4 Gig) ... Kom anders even op MSN, geef ik je links naar een andere client en goeie trackers...
Succes ermee!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vandaag een kinderstoel in elkaar zetten,..
Morgenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:14 schreef Fiona het volgende:
[..]
Succes ermee!![]()
Wanneer verwachten jullie de kleine ook alweer?
Das ook niet leuk voor jullie, alles ging 1x goed ondanks de slechte tekeningquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
Ik vandaag een kinderstoel in elkaar zetten,..
Yepquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:55 schreef gijsje79 het volgende:
Tis toch gewoon wat schroefjes vast draaien.
Nog Torrenthappy ?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Gijsssssssssssssssjes,... he lekker. Nieuw toetsenbord en muis gekocht. Speciaal voor Brown. Die vond mijn oude supergrote gore witte toetsenkanon lelijk. Nu zo'n Logitech ding met muis helemaal draadloos. Je hoort jezelf niet eens typen....
lekker
Bewaren dat ding als leuk kerstkado voor die negerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:17 schreef Chocobo het volgende:
Gijsssssssssssssssjes,... he lekker. Nieuw toetsenbord en muis gekocht. Speciaal voor Brown. Die vond mijn oude supergrote gore witte toetsenkanon lelijk. Nu zo'n Logitech ding met muis helemaal draadloos. Je hoort jezelf niet eens typen....
lekker
uuuhm gay's kunnen niks ophangen dus dat klopt weer niet, wel liev van uhmquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:40 schreef Quinny het volgende:
Oke het is nu echt een feit dat Sjo gay is. Hij heeft vandaag met Daan een telefoontafeltje en schilderijen gekocht. En deze ook al opgehangen en nog op de juiste hoogte ook. Als verrassing voor mij
Maar je bent toch wel een beetje gay als je met een laserstraal bezig bentquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
uuuhm gay's kunnen niks ophangen dus dat klopt weer niet, wel liev van uhm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |