quote:
Bij die wokrestaurants komt het slechtste van hollanders en medelanders (in mijn ervaring voornamelijk surinamers) naar boven. Ik was een keertje in die ene in het brugrestaurant boven de A4 en dat was een hel.
relatief goedkoop 17,50 eurio, enne er was een bandje en wat krijg je dus als die band KEIHARD de meest bekende meezingers gaat spelen....precies polionaise...in een fokking restaurant....mijn trauma van de camping was net verwerkt en hier werd effe alles dunnetjes overgedaan...wat een ramp.
Hoe dan ook, het eten was redelijk ok, al die knakkers gingen voornamelijk toch voor de geeikte dingen, nasi goreng foe jong haai en babi pangang en sate, dus ik had nog wel enige kans om een goed bordje te maken.
Inktvis, zalm, mooie verse groenten, garnalen, beef en varkensvlees en kip soorten...en dan maar combineren, maar de heetste saus vind ik vaak toch wel het lekkerst met een beetje knoflooksaus erbij gedaan.
Oh ja, en als je garnalen of inktvis neemt, vraag dan of ze die meteen in de wok willen gooien en niet eerst koken, want dat is echt niet lekker meer dan.