quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:22 schreef HuHu het volgende:
whehehe... een topic zonder TT in je bookmarks is op geen enkele manier te bekijken.
Ik ga een topic in BUG openen
Nah, laat maar..... Ik vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Noob Bupatih, misschien op deze manier![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef longinus het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel figuren er als een gek op dit topic klikken en er niet komen
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:31 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit moet een ttt!!!!!!!!
Oeps, reactie vergeten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:38 schreef phuck het volgende:
Wil je wel weten he?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef Molluck het volgende:
Hoe doe je dat ook alweer? de alt+*** code voor een spatie...Ik weet nog wel dat er mensen beschuldigd werden van het hacken van UT toen ze met een lege nickname een spel joinden
Het werkt alleen echt goed, zolang er geen fipo is. Dan kan je namelijk al op de naam klikken van de laatste poster en kom je vanzelf in het topic terecht. Zolang er nog geen eerste post is, kan je het topicnummer alleen in de source opzoeken.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:55 schreef longinus het volgende:
Het werkt alleen zolang er een eerste pagina is, nu klik je gewoon op het nummer dat in de balk staat
alt-0160quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:04 schreef Molluck het volgende:
Hoe doe je dat ook alweer? de alt+*** code voor een spatie...Ik weet nog wel dat er mensen beschuldigd werden van het hacken van UT toen ze met een lege nickname een spel joinden
jeejquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Bob-B het volgende:
Tering, hoe gaan we hier een reeks van maken?
dan is het volgende deel "2", dus aanklikbaar. dan is alle lol d'r afquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Bob-B het volgende:
Ik zou sowieso wachten totdat de snelheid weer een beetje terug isquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:45 schreef Bob-B het volgende:
Ik ben modje in dig hoorquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben modje in dig hoor [afbeelding]
Waarom heb jij nooit gereageerd op me mail?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ben modje in dig hoor [afbeelding]
Wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:17 schreef HeaRt_woRm het volgende:
ga je toch lekker naar een andere site![]()
Ik heb geen mail ontvangenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:13 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Waarom heb jij nooit gereageerd op me mail?![]()
ben blij DAT je een keer een goed lopend topic hebtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:43 schreef Het_Biertje het volgende:
ga allemaal eens ff uit mijn mega topic![]()
Wil je deze dan helemaal voor jezelf?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:43 schreef Het_Biertje het volgende:
ga allemaal eens ff uit mijn mega topic![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:51 schreef brainster het volgende:
[..]
Wil je deze dan helemaal voor jezelf?
Hele tijd geleden al verstuurd, ging om die layout die ik van je overgenomen heb voor me Fok! uploaderquote:
Eigenlijk staat er alleen maar een niet bestaand plaatje die ik met de image tag verkleind heb naar 0 pixels in de breedtequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
En je meent het alles wat hier staat?
ahja, van P... H....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hele tijd geleden al verstuurd, ging om die layout die ik van je overgenomen heb voor me Fok! uploader![]()
Inderdaad, dat mailtje bedoel ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:16 schreef Jump het volgende:
[..]
ahja, van P... H....
Doe maar hoor, die layout is ook maar van fok gehaald
ik quote hemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:11 schreef Het_Biertje het volgende:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |