Oefenen voor nintedogsquote:Op maandag 8 augustus 2005 19:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
![]()
!!!!!!1111111
* RaymanNL heeft er een grote verantwoordelijkheid bij
Puppy's verzorgen![]()
Ik heb jou op op 5 gedaan, en de rest op 1quote:Op maandag 8 augustus 2005 19:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen die op me gaat stemmen, alvast bedankt!![]()
he, doe jij fotonica? dat lijkt me wel tof, ik zat erover te denken om daar ook naar toe te gaan (in ede ofzoquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:17 schreef MMaRsu het volgende:
Omg 16 pas?
Waarom post je niet in PUB dan
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef capibar het volgende:
9 AUGUSTUS, IK BEN ZESTIEN!!!!!!!!!!!!!
Ja ik doe Fotonica,,is inderdaad een erg leuke opleiding, vooral als je van plan bent om de media in te gaan oid.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:34 schreef capibar het volgende:
[..]
he, doe jij fotonica? dat lijkt me wel tof, ik zat erover te denken om daar ook naar toe te gaan (in ede ofzo) maar ik ben nu zoongeveer wel zeker dat ik naar het GLU ga...
en nee, ik ga niet in PUB posten![]()
doen ze bij fotonica dat ook veel dingen met videobewerken e. d.?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik doe Fotonica,,is inderdaad een erg leuke opleiding, vooral als je van plan bent om de media in te gaan oid.
Zit trouwens maar op 4 plekken in Nederland, ik doe het in Drachten ( redelijk exclusief dus)
Gefeliciteerd dan maar hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:00 schreef capibar het volgende:
9 AUGUSTUS, IK BEN ZESTIEN!!!!!!!!!!!!!
die film ali g in da house heb ik gister nog gekekenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 12:15 schreef RaymanNL het volgende:
Gefeliciteerd Capibar![]()
![]()
![]()
GINA G IN DA HOUSE![]()
Altijd goed om te lezen dat uw smaak nog altijd baggerslecht is, Le Baggeurquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:19 schreef capibar het volgende:
[..]
die film ali g in da house heb ik gister nog gekeken![]()
Baggeruser? Waar?quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:01 schreef mordradead het volgende:
jij bent een baggeruser, ga weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |