wat nou weer! wil jij ineens de medic zijn ofzo?!!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:18 schreef Silver_Shark het volgende:
ik wil de medic zijn in plaats van de medic!
Nog steeds niet gezienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:25 schreef Sickert het volgende:
Hey mitchie heb je nou dat geld van mij al eens binnen of niet?
we kunnen samen medic zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:26 schreef Sickert het volgende:
[..]
wat nou weer! wil jij ineens de medic zijn ofzo?!!![]()
Het fysiek installeren van een pc is meestal een van de klussen die meestal geen extra tijd in beslag nemen. Het software gedeelte daarentegen wel, maar ik mag aannemen dat ze daar wel images voor gebruiken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.
Misschien was er wat onduidelijkheid over het tijdstip. De richttijd was 1 uur. Iedereen die wel eens iets met computers heeft moeten doen (al was het alleen al je eigen PC bouwen en installeren) weet dat zulke dingen altijd meer tijd in beslag nemen dan je van te voren dacht. Zo werken die dingen gewoon. i3d moest de hele servers nog fysiek installeren.
score zegt niks.. als ik alleen maar als copilot in een SU of F15 ga zitten bij een goede pilot heb je ook zo je puntjes bij elkaarquote:
En dan vanavond de stress test waarbij iedereen fragged als een gek. (als die server goed zijn werk doet als ie tot de nok is afgeladen zit ik er aan te denken om ook een donatie te plaatsenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ok zoals Ferdi al postte is de Server on-line en wordt onze Gameserver vanmiddag geinstalleerd.
Aangezien Ferdi de hele middag weg is zullen ze de gegevens naar mij mailen!
We wachten in spanning af
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:43 schreef Hbjr het volgende:
YES! YES! yeah baby! me eerste promotie.. god ik ben blij. op naar me upgrade mensen!
daar speelt ie dan schijnbaar op?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?
ik geef een lichtelijke tip, ik speel voornamelijk op ranked servers. ik raad aan om filtertje "only ranked" te nemen. of even een search doen op k-play servers. zijn A. vaak geweldige servers en B. rankedquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
ik snap er niks van, hoe behaal je die dan.... kan toch alleen op ranked servers?
precies dezelfde situatie hier!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:48 schreef kievit19 het volgende:
[..]
achjah ik heb de compu in mijn woonkamer staan
ik heb ook niet zo'n gek groot appartement , tis niet dat ik zo'n mensenschuw figuur ben ofzo hoor
dan zijn wij samen stoerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |