abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:50:38 #276
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29474971
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:48 schreef JK het volgende:
Het duur niet lang meer voor dat ik m'n eerste wapen vrij ga spelen. Ik speel veel special ops, aanvaller en sniper.

engineer, medic en anti tank heel erg weinig.

Wat is het beste wapen om van de eerste 3 te kiezen ? Beetje lastig als je ze niet uit kan testen he (en het 9500 punten duurt voor je een 2e wapen mag kiezen)
Wil ik ook wel weten mag er ook bijna een unlocken geloof ik
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29475054
Ik heb zelf de medic unlockt en geen spijt van gehad. Ding is veel nauwkeuriger dan de originele.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_29475098
Echt blij met de server! Alleen dat irritante gedoe met een soort van lag/loss blijft vreemd. Ik weet niet of de rest daar ook nog last van heeft? Maar ik heb er hier nog wel last van af en toe, er komt in beeld: Er is een probleem met uw verbinding. Naar mijn idee heb ik niets aan m'n verbinding oid verandert en deed die het op verschillende servers altijd goed. Ik hoop dat dit als enige nog opgelost kan worden, want als je net aan het knallen bent kan het behoorlijk frusterend zijn!
pi_29475110
Niet de Anti Tank unlocken, dat is een shotgun met 12 kogels die niet echt lekker speelt.
vind ik persoonlijk. De medic schijnt echt een super wapen te zijn, en ook de special ops schijnt
wel lekker te spelen.
Ik hebzelf de antitank, dus de rest is van horen zeggen
Hell To The Liars
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 22:58:03 #280
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_29475125
Welke wapens kan je eigenlijk unlocken de eerste keer?

edit: anti tank, medic en spec ops dus?
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_29475129
Spec ops vind ik std al erg goed dus die zou ik persoonlijk niet kiezen.
pi_29475205
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Welke wapens kan je eigenlijk unlocken de eerste keer?

edit: anti tank, medic en spec ops dus?
je mag uit alle wapens kiezen, over de andere weet ik echter niets
Hell To The Liars
pi_29475268
Was wel even leuk met de sniper

Iedereen had wat tegen mij omdat ik elke keer weer in de kraan zat maar okey

En i-spy niet punishen als in de claymore loopt die wordt aangegeven
pi_29475488
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 22:56 schreef Fillipe het volgende:
Echt blij met de server! Alleen dat irritante gedoe met een soort van lag/loss blijft vreemd. Ik weet niet of de rest daar ook nog last van heeft? Maar ik heb er hier nog wel last van af en toe, er komt in beeld: Er is een probleem met uw verbinding.
Daar heb geen last van gelukkig
de server is top
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_29475538
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:05 schreef Razorback het volgende:
Was wel even leuk met de sniper

Iedereen had wat tegen mij omdat ik elke keer weer in de kraan zat maar okey

En i-spy niet punishen als in de claymore loopt die wordt aangegeven
lol wat een kneus, komt hier tof doen met zen tactics enzo en dan gaat ie punishen omdat hij zo stom is om in je claymore te lopen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_29476040
* DING *

Zo benik ook weer. Nou leuk gespeeld, sterker nog: Beetje standaard gezellig en lol gehad.
Oke, dat van dat punishen was alleen maar omdat ik even zelf niet oplette in het heetst vd strijd
dus moet je niet te zwaar nemen. Ik heb ook daarna verder geen punt gemaakt ervan.
Grappig was wel dat op een bepaalt moment ik met sickert en nog iemand 16 hoog zat in de kraan te snipen.
Grappig omdat ik zelden of nooit zo hoog ga zitten(en altijd een beetje een makkelijke manier van scoren vind)
Verder waren beide kanten(speelde met MEC) aan elkaar gewaagd kwa spel want dat was te zien.Iedereen wist wel watie moest doen en het resulteerde in linke en rechts hide &seek taktiekjes.1 nadeel echter: De backup liet vaak opzich wachten zodat ik op een bepaalt moment 3 man van me moest schieten bij het veroveren van de vlag(raffie-stonecold-mikefox?) en toen moederziel alleen stond waarna de vijand hergroepeerde en met humvee's en tanks op mij afkwamen...(weinig kans dus)
Kortom: Erg leuk gehad en vraagt naar meer!
pi_29476110
als het goed is gaan we morgen Knife battle doen op de unranked server
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29476119
ik heb ook nog wat screens gemaakt die upload ik morgen wel
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_29476633
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 23:51 schreef Silver_Shark het volgende:
ik heb ook nog wat screens gemaakt die upload ik morgen wel
Mail ze ook even naar BandofFok op gmail.com
pi_29476668
Ja dit was leuk ! morgen doe ik mischien de hele dag wel mee tot in de avond !

server draait lekker pannelappen niks op aan te merken!!
alles komt goed !!!
Narf!
pi_29476811
Heerlijk gespeeld inderdaad nu lekker War of the Worlds kijken en morgenavond verder knallen!

En ik ga eens kijken waarom ik nog wel af en toe last heb van die rare netwerkproblemen. Erg vreemd, vooral als niemand anders er meer last van heeft. Geen idee waar het opeens dan vandaan komt, normaal nooit last van gehad!

Anyway tot morgen!
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:23:18 #292
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29476872
Was erg leuk vanavond . Teamplay op Karkand was vooral de 2e ronde geweldig goed . Gewoon als squad 6 man sterk rondrennen .

En de server zit ook zo vol iedere keer. Is ook een goed teken.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29477134
quote:
Doe op een ranked server dan kan ik mijn knife badge halen
pi_29477185
quote:
Met wie heb je dat afgesproken ?
pi_29477213
Die kan je ook normaal halen hoor
valsspeler
Hell To The Liars
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:39:05 #296
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29477241
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:34 schreef Razorback het volgende:

[..]

Doe op een ranked server dan kan ik mijn knife badge halen
kan volgens mij niet. Anders blijven de stats niet eerlijk lopen. Knife is niet zo heel moeilijk. Als je enemy bij een vlag vermoed (zie je al snel als hij naar beneden of naar boven gaat), er is geen voertuig in de buurt, gewoon knife pakken, rennen en dan kan je zo knifen. Doe dat 7 keer in een ronde en je hebt de basic knife . Pistol is moeilijker vind ik omdat je met een pistol geen stealth kan doen wat met een knife makkelijk kan.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_29477248
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 00:36 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Met wie heb je dat afgesproken ?
We hadden het er wel over, en toen zei ik ipv. de server hebben we ook een unranked
server, en toen zei iemand dat er nog aan gewerkt moest worden, maar dat dat wel
mogelijk was. Ikzelf heb niet echt behoeft aan een knife battle.
Hell To The Liars
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:42:57 #298
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_29477327
Met een knife battle wordt het uiteindelijk meer een bunnyhop gevecht
  zondag 7 augustus 2005 @ 00:45:20 #299
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_29477385
Damn ik zit in de VS zonder m'n BF2 DVD en met een crappy notebook. Nou ja, ik kom volgende week wel een keer kijken....
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_29477527
we moeten meer met de vliegtuigen oefenen, zeker de TS-mensen, verder gaan we echt
supergoed. Over een maandje zijn we onverslaanbaar, iedereen met zijn trainingsavondje.
Wij spelen gewoon iedere dag.
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')