Ik herkende hem van een compilatieplaat, vandaar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:17 schreef ranja het volgende:
[..]
de 'wat' vroeg ik niet eens... dacht dat het misschien te onbekend zou zijn
RichardQuest +1
Op dit moment is puntenteller Prep2Fight op vakantie. Belsen is terug, maar wacht op de puntentelling van Prep2Fight. De punten van afgelopen week moeten volgens mij sowieso nog geteld worden. Maar zoals ze in Zuid-Afrika zeggen: "Alles zal regkom"quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:27 schreef RichardQuest het volgende:
Worden de punten uberhaupt nog door iemand geteld trouwens?
Captain_Redbeard + 1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:36 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Clear van Cybotron??
In geval van hiphop gebruik ik altijd het woord 'jatten', puur toeval, heb ik verder geen extra bedoelingen mee hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:04 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben het met je eens over het goed jatten, hoewel samplen een beter woord is
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:02 schreef RichardQuest het volgende:
"James Murphy".
"Disco Infiltrator" van LCD Soundsystem lijkt er ook wel een beetje op....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:05 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
In geval van hiphop gebruik ik altijd het woord 'jatten', puur toeval, heb ik verder geen extra bedoelingen mee hoor
Vind ik eigenlijk van nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
"Disco Infiltrator" van LCD Soundsystem lijkt er ook wel een beetje op....
Ben ik nou gekquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk van niet![]()
Hint: het is het logo van een technocommunity met dj's, platen, feesten, merchandise etc. Het focust zich op een bepaalde substroming binnen de techno.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Over je vraag: geen idee...
Aan het agressieve koppie van de smilie te zien zou het om Schranz kunnen gaan???quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:35 schreef RichardQuest het volgende:
Hint: het is het logo van een technocommunity met dj's, platen, feesten, merchandise etc. Het focust zich op een bepaalde substroming binnen de techno.
lijkt mij een goed ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:14 schreef Charmian het volgende:
Misschien de laatste vraag in de koelkast en een nieuwe om het tot leven te wekken?
Ik denk Jezus redt Jezus redtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Da's Jezus, maar welk album weet ik niet![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Aerosmith
Tuurlijk, een erg alternatieve setlist zonder the black albumquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 22:47 schreef dolle_hond het volgende:
metallica?
Acid!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:03 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
minimal?
mag ik even? ---->quote:Op zondag 7 augustus 2005 10:45 schreef Berkery het volgende:
Acid Wars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |