ik vond Leo Slayer nou juist zo leukquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:50 schreef peaceman het volgende:
lama
Tja typisch geval van het bijna weten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:51 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik vond Leo Slayer nou juist zo leukDe metalversie....
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muse.
yep. Tom_Tom- +1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Muse.
RichardQuest +1quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:36 schreef RichardQuest het volgende:
Pretty Hate Machine?
quote:caught a lite sneeze
dreamed a little dream
made my own pretty hate machine
Da's snel. Fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Detroit Grand Pubahs?
Vind ze wel oke, maar ik moet me er nog eens goed in gaan verdiepen. Sandwiches was erg cool...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:47 schreef RichardQuest het volgende:
Da's snel. Fan?
Da's snel. Fan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:56 schreef peaceman het volgende:
Britney Spears
Een paar liedjes zijn wel grappig....quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Da's snel. Fan?
ik stiekem wel een beetje
heb je krafty kuts' remix van sandwiches gehoord?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Vind ze wel oke, maar ik moet me er nog eens goed in gaan verdiepen. Sandwiches was erg cool...
Nieuwe vraag: Wie?
[afbeelding]
Weet niet, zal 'm eens gaan uhm, uhm, opzoeken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
heb je krafty kuts' remix van sandwiches gehoord?
die is tof
Of de mix met The Beach (New Order) door 2 many dj'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
die is tof
Die is erg lekker jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef timbob het volgende:
[..]
die is tof
Goede gokquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:32 schreef ranja het volgende:
Peaches?
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:45 schreef ranja het volgende:
Miss Kittin?
als ik je zeg dat haar naam iets 'buitenaards' heeft ??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:52 schreef timbob het volgende:
[..]
hij komt me heel bekend voor..
dit is vast zo'n "ohja" vraag
Ik vertrek donderdagochtend naar het Land der Bartridten, dus ik ben daar ook wel regelmatig in de pub te vinden denk ikquote:
ellen alienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:00 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
als ik je zeg dat haar naam iets 'buitenaards' heeft ??
quote:
wie kent 'm niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:19 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Sash! ??
Ikquote:
de 'wat' vroeg ik niet eens... dacht dat het misschien te onbekend zou zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 15:09 schreef RichardQuest het volgende:
Freezepop. Bike Thief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |