Daar wordt het voor mij niet echt makkelijker door.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Nope. Om het meteen wat makkelijker te maken. Het is een engelstalig lied met een geheel andere titel.
spiegelbeeld?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:35 schreef Neleos het volgende:
[..]
Daar wordt het voor mij niet echt makkelijker door.
Ik ken het hele nummer niet.![]()
Een liefhebber, gelukkigquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:40 schreef belsen het volgende:
Het kan natuurlijk ook Perry Como zijn.
Spiegelbeeld, vertel eens even, ben ik heus zo oud als jij, is het waar ben ik nu 20, is mijn 10-ertijd voorbij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 15:14 schreef belsen het volgende:
Is het van de ex-man van Tammy Wynette, de countryheld...
Heel lief van Peaceman dat 'ie doet alsof ie niet weet wie dit is, maar het punt gaat naar Neleos!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:18 schreef Neleos het volgende:
Charlotte Church
Sterker nog... hij wist het echt nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel lief van Peaceman dat 'ie doet alsof ie niet weet wie dit is, maar het punt gaat naar Neleos!
Nee, veel later en Amerikaans.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ringo Starr?
Idd, knap gezien. Waar herken je hem aan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:34 schreef Z het volgende:
Marolyn Manson
Hmm, ik stel nogal vaak vragen die al zijn geweestquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:37 schreef ranja het volgende:
die is 2 weken geleden nog geweest... maar wist 'm nu al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |