Nee Nickelback vind ik een andere slechte soort dan Kanequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En jij zei bij Nickelback dat ik niet in de buurt zat...
Kut, hoe heet die single? What if ofzo?
Jaaaaaaaa! Zo simpel was ie nou.....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:00 schreef iggy_in_the_house het volgende:
fearless?
Sorry hoor, maar Nickelback staat tot Kane als Velhuis en Kemper tot Acda en de Munnik staan...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee Nickelback vind ik een andere slechte soort dan Kane![]()
Denk recent....
Vind ik niet.... Al is er een wel een overeenkomst: Beide overschatte bands...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Nickelback staat tot Kane als Velhuis en Kemper tot Acda en de Munnik staan...
quote:Some of the work gets kinda hard
This ain't no place to be
If you planned on bein' a star
Let me tell you it's always cool
And the boss don't mind sometimes
If ya act the fool
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:22 schreef Charmian het volgende:
Car wash - Rose royce
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:41 schreef ranja het volgende:
Volgens mij zijn het Vanity 6 en Appolonia 6, beide Prince bandjes en met 2 dezelfde dames.
Vraag is dan nog wie is wie, bovenste zal wel Vanity zijn en onderste Appolonia.
hint: het is een top 40 hit geweest.quote:You're the seventh son
Of the seventh son
Maybe that's why you're such a strange
And special one
wow, snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:05 schreef Charmian het volgende:
Sheena Easton - You could have been with me?
had ik nog niet eens bedachtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:44 schreef Charmian het volgende:
Was min of meer vervolgvraagje
Tsja nu zit ik in dubio, de titels zijn goed maar Alberti en de Leeuw had ik niet als antwoord bedacht (die versie ken ik eigenlijk niet eens). Ik bedoelde eigenlijk meer de artiesten die het ook in de jaren 70 uitbrachten. What to do, what to do?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
paroles, paroles
willeke alberti en paul de leeuw - gebabbel, gebabbel
voila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |