Samen zijn ze al minimaal ¤ 10 en dan moeten de verzendkosten er nog bij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:00 schreef wonko het volgende:
Conan the Barbarian
Conan the Destroyer
7.50 inc?
nooit van handelen gehoord? maar ok... ¤ 9 inclusief voor beidequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Samen zijn ze al minimaal ¤ 10 en dan moeten de verzendkosten er nog bij.
Huissen, ligt naast Arnhem. Voor het hele setje dacht ik aan ¤ 52 incl. de ¤ 7 verzendkosten, mocht je dat te ver vinden om op te halen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:30 schreef ElCondor het volgende:
Waar woon je?
Wellicht wil ik ze ook wel ff komen ophalen?
Geïnteresseerd in:
Beide films van Philip Glass
Goodbye Lenin
Cocktail
Beide Conan Films en Red Sonja
Hard&Zielig
Lullo's
¤ 6,50 incl.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 18:07 schreef Morgil het volgende:
Far and Away, 6 inclusief?
morgil@xs4all.nl
Als je alles in één keer koopt wel.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:38 schreef Little_Meanie het volgende:
stuur je ook naar België?
krijg ik nog antwoord?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 17:31 schreef Nihil het volgende:
ik bied 10 voor Koyaanisqatsi & Powaqqatsi Box, porto samen delen !
quote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:45 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Voor de andere bieders: ik wacht even Elcondor's reactie af.
Dat is naar. Een tip is om altijd even te kijken in het profiel van de verkoper. Even kijken of hij of zij een lange postgeschiedenis heeft en kijken hoe zijn of haar voorgaande verkooptopics zijn verlopen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:04 schreef Morgil het volgende:
Sorry, bij deze trek ik mijn bod in. Ik heb in 2 weken nu al 3 keer dvd's gekocht van iemand, die ze vervolgens niet opstuurde, dus ik heb er even genoeg van.
Nogmaals sorry!
¤12,50 als mijn eerdere bod niet voldoet.quote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Mocht hij niet reageren, dan gaat Hard en Zielig naar Wrinex voor ¤ 10 mits hij die op komt halen, anders wordt het ¤ 11,50, maar aangezien hij vlakbij mij woont moet dat wel lukken.
Akkoordquote:Op zondag 7 augustus 2005 07:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nihil krijgt de Koyaanisqatsi box voor ¤ 12 incl. verzendkosten, als hij daarmee akkoord gaat.
Nee, ik kom niet in de buurt van Amersfoort binnenkort. ¤ 25 vind ik ook te weinig voor 6 dvd's.quote:Op zondag 7 augustus 2005 16:22 schreef wonko het volgende:
En je komt toevallig deze week niet in de buurt van Amersfoort? Dan heb ik wel interesse in Koyaanisqatsi & Powaqqatsi Box, 3x Arnold en Lullo's voor ¤ 25. Of op wat voor tijden kun je?
Wat wil je er dan voor hebben als ik ze ophaal?quote:Op maandag 8 augustus 2005 04:47 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet in de buurt van Amersfoort binnenkort. ¤ 25 vind ik ook te weinig voor 6 dvd's.
Je mag ze ophalen voor ¤ 50. 's avonds rond een uur of 8 is ook mogelijk. Mail me maar wanneer je af wilt spreken.quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:57 schreef ElCondor het volgende:
Voor vijftig euro het hele setje uit je eerste reactie op mijn vraag.
Kom ik ze halen, als het ook 's avonds kan.
Sorry dat ik niet eerder reageerde, want ik was niet thuis het weekeinde.
Bedankt dat je even wilde wachten.
Dat wil wel eens voorkomen. Dat ligt aan Fok, aangezien ik een mailadres van fok hebt die de mail doorverwijst naar hotmail.quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:37 schreef Nihil het volgende:
ik heb je gemail, maar ik geloof dat je hotmail niet in orde is.
Fijn om te lezen. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 07:51 schreef ElCondor het volgende:
Quasar, erg bedankt. Ben er heel tevrden mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |