Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Echt wel! Ik mag op een electroheftruck rijden
Ik heb een aboquote:
Een Amerikaanse dog?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat voor een hond wil je dan
Een Corgy?
En centjes verdienen![]()
Oooh dan heb ik ook een rijbewijs!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10
quote:
Heus niet, dat er aangepaste cursussen zijn voor geestelijk gehandicapten zegt NIETSquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, dat mag iedereen met een IQ boven de 10
flappieoortjes doet me altijd zo denken aan mezelfquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef Mukie het volgende:
[..]
Een Amerikaanse dog?
Althans ik denk dat ie zo heet.
Kniehoog, helemaal wit met vlekken, brede kop, en flappieoortjes
Centjes verdienen is altijd zwaar ok
Mwah, heb er leuke dingen mee gedaan.quote:
alsof ik oplet op dat vage gebrabbel van jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet wel bijven opletten he kleine
Zelfs die moest je nog herren toch?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heus niet, dat er aangepaste cursussen zijn voor geestelijk gehandicapten zegt NIETS
zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Erg heIk ga wel beginnen na de zomer, mocht dat de pijn iets verzachten
Heb je FOK!block geinstalled?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
alsof ik oplet op dat vage gebrabbel van jou![]()
Idd, doe ik al bijna 3 jaarquote:
2 keer maarquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs die moest je nog herren toch?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:24 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mwah, heb er leuke dingen mee gedaan.
Dus dat valt nog mee
Een 1.8 blokje wil wel nl
En dan zeggen ze dat vrouwen niet kunnen rijdenquote:
Gevorderd dozen stapelenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2 keer maar
Maar dat was de gevorderden cursus, niet de Gehandicaptencursus
neej zodra mijn ogen iets met "herm" ziet gaat ze op zwartquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je FOK!block geinstalled?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |