Nu al uitgestaptquote:
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
vertel vertel vertel.
De anderen moeten morgen werkenquote:
Ik neem volgende keer ook een viltje meequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.
2 sexaanbiedingen
1 trio aanbieding.
![]()
gebruik de tekst: Ik wil sex en jij? Een koekje?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer ook een viltje mee
om voor je hoofd te houden?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik neem volgende keer ook een viltje mee
Moet ik langskomen met een viltje of kom je zelf hierheen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat een viltje wel niet allemaal kan doen.
2 sexaanbiedingen
1 trio aanbieding.
![]()
Om een werpster voor jou van te knippenquote:
Volgensmij ben ik de laatste keer dat ik dat zei in mn noten geschoptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
gebruik de tekst: Ik wil sex en jij? Een koekje?
Een smile en sex gegarandeerd
LIever een mercedes sterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Om een werpster voor jou van te knippen
Dan doe je wat verkeerdquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij ben ik de laatste keer dat ik dat zei in mn noten geschopt
Zit je nou nog niet aan je datalimietquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet aan je datalimiet
Getuige mijn uiterst actieve *ahum* priveleven van het afgelopen jaar, denk ik dat je gelijk hebtquote:
Heb ik nietquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zit je nou nog niet aan je datalimiet
Dat doen ze ook wel zonder ze af te richtenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan ik die katten van je niet africhten dat ze die kabels eens doorknagen?
Passiviteit is voor mensen die het te druk hebben met andere dingen.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:04 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Getuige mijn uiterst actieve *ahum* priveleven van het afgelopen jaar, denk ik dat je gelijk hebt
Ik kijk ernaar uitquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel zonder ze af te richten
Ga d'r is een aanvragen danquote:
En anders stuur ik mn Gerbils wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |