doen het niet zo goed bij mij ?quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Yildiz het volgende:
http://tinypic.com/a3jdk2.jpg
http://tinypic.com/a3je3n.jpg
http://tinypic.com/a3jfiv.jpg
en in de achtertuin van Ryder ligt een schepquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:29 schreef coz het volgende:
Nieuw spel
Nog n paar pics als je in het begin bent, das wel handig.
Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
At the beach near to CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
Pistool in n tuintje als je de deur uitloopt bij cj's mom in de rechterhoek achter het huis rechts schuin voor je.
Tec9 Op Sweet's huis. Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
Armor Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.(onder de brug daar)
vuistijzer(?) Onder de brug ligt zo'n ding voor op je vuist
quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
en in de achtertuin van Ryder ligt een schep
Het is ""close to" of "near", mijn vriend, niet een combinatiequote:Op zondag 7 augustus 2005 17:43 schreef coz het volgende:
zie edit At the beach near to CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
Huh? Hoe bedoel je? Er staan écht 2 NRG-500's hoorquote:Op zondag 7 augustus 2005 17:57 schreef coz het volgende:
volgens mij is dat BS![]()
zal wel een fcr ( ofzo) zijn maar is ook snel
Moet je daar die mollen opgraven?quote:Op zondag 7 augustus 2005 17:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
en in de achtertuin van Ryder ligt een schep
Of de drugs die ie ergens verstopt hadquote:
jep, ik had een tijdje geleden ook die missie, dat is die plek waar je iemands auto moest opblazenquote:Op zondag 7 augustus 2005 22:52 schreef Klonk het volgende:
ja, GTA 3 toch ?
Vliegen is wennen en niet elke missie is makkelijk maar zeker wel te doen. Goud halen op elk onderdeel is een ander verhaalquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:20 schreef PICHT het volgende:
Is er misschien iemand die de flight school voor mij zou kunnen halen? Ik kom geen steek verder namelijk. Ik vind dat vliegen zo kut!
Het lukt me gewoon 1392087098237x niet. Ik word gek van het rondvliegen door die coronas en elke keer net teveel tijd gebruiken. Ik haal de 70% niet.quote:Op maandag 8 augustus 2005 13:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Vliegen is wennen en niet elke missie is makkelijk maar zeker wel te doen. Goud halen op elk onderdeel is een ander verhaal![]()
Die is opzich niet zo moeilijk. Elke keer als er een kerel aankomt die op rider gaat paffen stap jij uit je heftruck en paf je hem af. En ondertussen maar doosjes rijden. Zo gepiept.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg, heeft er iemand tips voor de missie "Uncle Sam' met Rider? Hierbij moet je wapens jatten bij het leger met die weekendsoldaten..... is echt de enige missie tot nu toe die ik echt niet voor elkaar krijg, telkens gaat Rider dood
Uit je voertuig stappen.. mannetjes dood schieten..! en dan weer door gaan zo heb ik het gedaan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 14:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg, heeft er iemand tips voor de missie "Uncle Sam' met Rider? Hierbij moet je wapens jatten bij het leger met die weekendsoldaten..... is echt de enige missie tot nu toe die ik echt niet voor elkaar krijg, telkens gaat Rider dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |