www.tinypic.comquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:49 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
kan ik je mailen? ik heb geen webspace.
wandelgebied in de buurt van vliegveld santos, die berg zegmaarquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
ja precies, daar zag ik em toen ook, maar nu nooit meer..
streak is niet regio(streek) maar uhm lijn (streek)quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:18 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Brown streak railroad
bruine regio spoor
remspoor
need I say more?
oh is dat een draak , ik werd al never wijs uit dat logoquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:30 schreef CittaR het volgende:
jah en die draak naast de Z ook... volgende keer toch wat beter kijken...
Die auto ( hotknife ) staat alleen zo bij de autoschool, als je alles op goud hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
Waar kun je die Tribals krijgen?
En waarom kun je die autoshop links in SF niet in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:34 schreef coz het volgende:
okay guys , hoe kom ik aan veel geld binnen korte tijd
ik heb nog niet gecheat en zit rond 70% .. en heb me voornamelijk bezig gehouden met storyline .. ben nu na 'los desperados' (verdere spoilers laat ik even weg) en ik heb de volgende assets die geld opleveren.. vliegveld ,zero , hotel, wankers
, hier ben ik alleen nog nooit langs geweesd en daar ligt dus nu in totaal 10k als ik geluk heb .. trucking missie moet ik nog, merendeel van de races nog
maargoed ik heb dus net flink veel guns en ammo gekocht (60k) , moest wel voor de missie .. maar je bent er zo snel doorheen , dus ik moet eigenlijk al weer ammo halen maar ik heb nu nog 4k![]()
hoe kom ik een beetje redelijk snel aan een ton ofzo ?
iemand leuke ideetjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]TNXSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
z is volgs mij de eerste binnen, daarna buitenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:59 schreef diep-in-de-war het volgende:
bij de z kon ik niks vinden maar ik zal nog is beter kijken. waar kun je een spuitbusje krijgen? want bij een missie moest ik een brandblusser pakken en toen was me bussie weg
oh, dat heb ik wel eens gehad, nieuw busje bij CJ's huis gehaald, en na een tel verder spuiten ipv 3, had ie em overgespoten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:26 schreef coz het volgende:
[..]
z is volgs mij de eerste binnen, daarna buiten
je moet hem eerst kopen![]()
bussie ligt afaik alleen bij cj's mom
en ik heb ergens gelezen dat je het niet moet hebben dat je halverwege een logo spuiten je busje leeg is , als bugwarning![]()
Euh, je hoeft niet te leren te dansen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 20:02 schreef Seal_force het volgende:
Waar is die discotheek in Los Santos waar je je moves.. moet leren om te dansen![]()
Ow oke dan..! Alleen kan die discotheek waar je ook kan dansen niet meer vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euh, je hoeft niet te leren te dansen?
Je hebt een missie dat je op het strand moet dansen, en dat je daar dan op n paar pijltjes moet rammen, verder moet je met het daten ook wel eens op het eind naar die discotheek ergens downtown.
Verder niet veel
Trouwens
[afbeelding]
Gefunden!
K heb em even opgezocht voor je, wat je ermee moet weet ik niet maargoedquote:Op zondag 7 augustus 2005 11:48 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Ow oke dan..! Alleen kan die discotheek waar je ook kan dansen niet meer vindenWant een vriend van me komt niet verder met dansen..
![]()
thanksquote:Op zondag 7 augustus 2005 12:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
K heb em even opgezocht voor je, wat je ermee moet weet ik niet maargoed
[afbeelding]
Oh, en deze vond ik wel stoer
[afbeelding]
Ja is wel handig..!quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:03 schreef Yildiz het volgende:
Nog n paar pics als je in het begin bent, das wel handig.
Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
Pistool in n tuintje
[afbeelding]
Tec9 Op Sweet's huis.
Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
[afbeelding]
Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.
(onder de brug daar)
[afbeelding]
Zo, veel geluk aan de beginners van het spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |