Een nieuw deel openen
Vorige delen
Hemeltergend kut! Vooral het einde.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:28 schreef miss_sly het volgende:
Dadelijk komt A.I. op tv; iemand die gezien? is het iets?
Is ie dus ook getrouwd?quote:
Owkee, dat is in ieder geval duidelijkquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hemeltergend kut! Vooral het einde.
Die vrouwen doen dat dus echt met zakjes bloed in hun vagina enzo hè... Er zijn maar weinig vrouwen die echt bloeden bij De Eerste Keer. En de familie verwacht wél grote rode vlekken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:39 schreef livEliveD het volgende:
Is ie dus ook getrouwd?En wat vonden ze van het bebloede laken dat ie moest laten zien?
![]()
Nou ja, afgezien van het verhaal wordt er best goed geacteerd en de special effects zijn ook wel ok. Blijft toch Spielberg nietwaarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Owkee, dat is in ieder geval duidelijk
Echte mannen worden schaars dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er zijn maar weinig vrouwen die echt bloeden bij De Eerste Keer.
De film is dus best aardig neergezet, maar het verhaal is zwaar shit?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:44 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou ja, afgezien van het verhaal wordt er best goed geacteerd en de special effects zijn ook wel ok. Blijft toch Spielberg nietwaar![]()
Ik weet niet of Duifje er een doel mee beoogt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:02 schreef Monus het volgende:
Fuifduif wil duifjes gaan verwekken, of alleen maar zijn lichaamsvocht verspillen?
In olijfolie gebakken vast lekker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Geen jonge duiven graag. Er zijn al veel te veel van die schijtbeesten.
Dat eindequote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef miss_sly het volgende:
De film is dus best aardig neergezet, maar het verhaal is zwaar shit?
ik heb een hekel aan dat jongetje, dat heb ik al sinds the sixth sense.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De film is dus best aardig neergezet, maar het verhaal is zwaar shit?
Ook weer waarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig dingen waar je geen soep van kunt maken.
Hemeltergend kut!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het einde heel erg zielig? Of juist heel erg cliché happy enderig?
Happy ending, blijft een amerikaanse film immers. Maar blij werd ik er niet van neequote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Is het einde heel erg zielig? Of juist heel erg cliché happy enderig?
Nou ja, ik mis iig niks dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:52 schreef livEliveD het volgende:
Happy ending, blijft een amerikaanse film immers. Maar blij werd ik er niet van neeEn zielig is het ook wel. Vooral vaag! Als je de verklaring leest is het helemaal....apart uitgewerkt.
Nog niet eens! Dit weekend pas! En de ellende begint nu al!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:59 schreef het_fokschaap het volgende:
Berg je, Lupa d'r vriendje is het land uit
Kun je de verleidingen weerstaan?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nog niet eens! Dit weekend pas! En de ellende begint nu al!
Ga naar War of the World.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 20:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Happy endings zijnEllende wil ik! Dooien, zoveel mogelijk dooien!
Waar jij wilt*quote:
Ja, geen enkel probleem. Mijn libido is nog steeds erg laag. Heb je me de laatste tijd over seks gehoord?quote:
Ik ookquote:
1quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Heb je me de laatste tijd over seks gehoord?
Tis wel Depp ejquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga eerst naar Charlie & the Chocolate Factory. Zal wel tegenvallen.
Ga je turven?quote:
Doe maar op mijn hand.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:08 schreef livEliveD het volgende:
Waar jij wilt*![]()
*Ik hou me wel het recht voor om alsnog te weigeren.
Dat is een meta-opmerking, die telt niet!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
1
Kijk het einde, en gruwelquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef miss_sly het volgende:
Het eerste half uur heeft me niet enthousiast gemaakt
Misschien geef ik hem nog tot het volgende reclameblok de kans.
Gaat veel te ver, sorryquote:
ik hoorde dat hij behoorlijk goed is. depp zou een echt wereldvreemd persoon neerzetten, tot aan het krankzinnige aan toequote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga eerst naar Charlie & the Chocolate Factory. Zal wel tegenvallen.
oeioei, ik ben benieuws. Heb je zoveel vrije tijd, denk je?quote:
Ik bedoelde qua doden en ellende.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:12 schreef Bensel het volgende:
ik hoorde dat hij behoorlijk goed is. depp zou een echt wereldvreemd persoon neerzetten, tot aan het krankzinnige aan toe
Het was de decentste plek die ik kon bedenken.quote:
misschien niet, maar dan neemt iemand anders het vast overquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
oeioei, ik ben benieuws. Heb je zoveel vrije tijd, denk je?
Ja maar toen had ik drank opquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het was de decentste plek die ik kon bedenken.Je hebt me al eens op mijn wang gezoend! Driemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |