abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:02:18 #76
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_30093550
verkapte tvp.
leuk topic dit
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_30104888
[verzoek]
kan iemand het inkleuren?
als je groter plaatje wilt kan ik eventueel de originele gescande tekening geven.
pi_30118336
Ok verhaal is als volgt: een onbekende mecha groep genaamd "blaat" wilt een andere groep mecha uitroeien, waarvoor? geen idee. Maar ze vechtten het uit in de ruimte met battle ships en honderen mecha's vechten tot de dood. bla bla ja kweet nep verhaal maar ben wel van plan om toch een simpel stripje te maken met mecha's - brb even snel een battle ship tekenen.

[edit]

kan potlood niet vinden, dan maar met fineliner

momenteel heb ik: (schets)

mecha basis (snel getekend)
een battle ship
wat meer mech's

scan het zo als ik alles af heb

[ Bericht 31% gewijzigd door ARKON op 31-08-2005 01:18:57 ]
pi_30120016
Ok niet zo heel mooi maarja het is maar een schets en het iin totaal en klein uurtje over gedaan.
het alles geresized op 800 x nog wat dus sommige schetsen kunnen gestrekt uitzien.

ruimteschip, in het midden is een smalle basis waar mecha's uitkomen

simpele basis, mecha's komen daaruit, wordt vervoerd en er zjin defensieve wapens die de basis beschermen tegen vijandelijke aanvallen.

Een mecha

Een simple ruimteschip mecha, kan transformeren (idee van transformers )

ruimteschip verkenner, snel en weinig wapens

hier nog wat hele snelle schetsen:

"gevecht"

zomaar iets

dit zijn schetsen, dus niet de final
pi_30240717
ik heb eindelijk een wacom is wel ff wennen...tekent heeel erg raar nu nog. heb net deze gemaakt:

Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_30241742
Wat is een wacom?

Ik denk dat dit een [centraal]Post hier je tekeningen-thread gaat worden

Niks mis mee opzich
Children of the night. What music they make.
pi_30245751
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een wacom?

Niks mis mee opzich
dit: is een wacom. wacom is een merk tekentabletten (eigenlijk de enige die gewoon goede tekentabletten maakt, de concurrentie stelt niks voor). met een tekentablet kun je de bewegingen die je met de digitale pen maakt, omzetten naar beelden op je scherm. heel handig, omdat je zo b.v. heel makkelijk dingen kunt aanpassen aan je tekening. normaal moet je dan iets weggummen (wanneer je een foutje maakt bij het overtrekken van de tekening met inkt, kun je dit sowiezo bijna alleen nog maar digitaal oplossen, zonder het geheel te verneuken). en zo kun je met bepaalde tekensoftware b.v. digitaal verf mengen, tekenen met potlood of met pen ect. alles wat je in het 'echt' kan, kan nu digitaal en het scheelt: a. veel ruimte op je bureau en b. is een stuk goedkoper, aangezien digitale inkt nooit op gaat

die dingen kosten trouwens wel wat. voor een tablet op a5 formaat (wat goed geschikt is voor dit soort dingen) betaal je 250 euri.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  maandag 5 september 2005 @ 14:17:14 #83
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_30287486
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:49 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is een wacom?

Niks mis mee opzich
Wacom is echt errugh fijn... Zeker aan te raden als je wat serieuzer met photoshop/paint-/ en andere images enhancers/editors aan de slag wil.
Moet thuis ook maar weer eens de goede drivers installeren, dat werkt nog net ff een tikkeltje lekker dan met de windows drivers.
pi_30296648
Ah...bedankt voor de uitleg.
Children of the night. What music they make.
pi_30354397
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')