abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29636966
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef Douwe het volgende:
Ik kan eindelijk ook meepimpen in dit topic . Sinds deze week een iPod mini, 4GB, grijs, nieuwe versie

[afbeelding]

[afbeelding]

En toen zaten er twee Apple stikkers in de doos, en wat doe je dan als je 'cool' wilt doen:
[afbeelding]

Die onderste foto
pi_29636978
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef Douwe het volgende:
Ik kan eindelijk ook meepimpen in dit topic . Sinds deze week een iPod mini, 4GB, grijs, nieuwe versie

[afbeelding]

[afbeelding]

En toen zaten er twee Apple stikkers in de doos, en wat doe je dan als je 'cool' wilt doen:
[afbeelding]

Bij een iBook zit het appeltje hoger
pi_29637034
nog even iets: ik zie mijn Ipod (als ik die aansluit) ook nergens (in verkenner bijvoorbeeld) staan als externe Hardeschijf (dat zou toch ook moeten)...

En weet iemand waarom ik in Itunes de nummers wél zie staan op mijn ipod mini en op mijn ipod mini (als ik naar 'nummers' ga) niet
Haleloeja
pi_29637500
Lees in godsnaam eens de help files door zeg. Voor ieder kutje kom je naar dit topic, terwijl er echt duidelijk op internet valt te lezen dat je disk use aan en uit kan zetten. Als je het aan mij vraagt snap je er niets van en modder je maar wat aan, waarna je ons steeds vraagt waarom iTunes niet naar jouw zin werkt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_29637662
ten 1e zeg ik niet dat Itunes NIET werkt, ik zeg alleen waarom mijn nummers niet op mijn Ipod komen terwijl ik ze in Itunes wél op mijn Ipod zie staan

En waar staan die help files dan, op internet heb ik dit probleem nergens gevonden
Haleloeja
pi_29637666
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Lees in godsnaam eens de help files door zeg. Voor ieder kutje kom je naar dit topic, terwijl er echt duidelijk op internet valt te lezen dat je disk use aan en uit kan zetten. Als je het aan mij vraagt snap je er niets van en modder je maar wat aan, waarna je ons steeds vraagt waarom iTunes niet naar jouw zin werkt.
*Eensch
pi_29637753
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Gelderland het volgende:
nog even iets: ik zie mijn Ipod (als ik die aansluit) ook nergens (in verkenner bijvoorbeeld) staan als externe Hardeschijf (dat zou toch ook moeten)...

En weet iemand waarom ik in Itunes de nummers wél zie staan op mijn ipod mini en op mijn ipod mini (als ik naar 'nummers' ga) niet
kijk eens bij de support op de site van Apple of de help functie van iTunes
pi_29637938
ja maar wat het gekke is: ik heb er in het begin wel nummers op gekregen (gister). Nu wil ik dus weer nummers toevoegen, ik doe de ipod (in Itunes) bijwerken en zie de nummers ook staan in Itunes (onder 'mijn ipod) maar dus niet op de Ipod zelf..

Zelfs het resetten lukt niet, nadat ik dat apple logo zie (tijdens die 2 toetsen inhouden), staan mijn nummers er gewoon nog op...aargh Het enige wat terugkomt na het 'resetten' is dat geklik als je dat wieltje ronddraait....

[ Bericht 18% gewijzigd door Gelderland op 14-08-2005 20:36:19 ]
Haleloeja
pi_29638206
Meid, maak eens een screenshot van je itunes
pi_29638210
Songs do not transfer to your iPod
Following an iTunes download songs do not copy to your iPod. Your iPod requires a specific or later version of iPod software. Use the iPod Updater to determine if an update is required. iPod Software 3.0 and its features are only compatible with iPod (Click Wheel) models.
Tap tap tap
pi_29638227
O en blijkbaar is een ipod niet helemaal JOU apperaat, je kunt hem nog terugbrengen
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 20:40:10 #262
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29638247
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef Gelderland het volgende:
ja maar wat het gekke is: ik heb er in het begin wel nummers op gekregen (gister). Nu wil ik dus weer nummers toevoegen, ik doe de ipod (in Itunes) bijwerken en zie de nummers ook staan in Itunes (onder 'mijn ipod) maar dus niet op de Ipod zelf..

Zelfs het resetten lukt niet, nadat ik dat apple logo zie (tijdens die 2 toetsen inhouden), staan mijn nummers er gewoon nog op...aargh Het enige wat terugkomt na het 'resetten' is dat geklik als je dat wieltje ronddraait....
Heb je dat vinkje "automatisch bijwerken" in Apple I-Tunes dan wel weer aangezet... anders moet je gewoon die nummers naar je iPod slepen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_29638292
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
O en blijkbaar is een ipod niet helemaal JOU apperaat, je kunt hem nog terugbrengen
Blijkbaar is iTunes iets te moeilijk voor gemiddeld mens....

*ouch*
pi_29638304
Zeg, restore is wat anders dan reset hoor. Is jouw computer soms ook meteen geformatteerd zodra je hem opnieuw opstart?

pi_29638322
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Geqxon het volgende:

[..]

*ouch*
Ik dacht ook dat iTunes moeilijk was in het begin, maar de iPod is echt de makkelijkste MP3-speler die ik tot nu toe ben tegengekomen .
pi_29638347
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Geqxon het volgende:

[..]

*ouch*
Oh bedankt je ziet me als iemand die boven het gemiddelde is
pi_29638611
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Songs do not transfer to your iPod
Following an iTunes download songs do not copy to your iPod. Your iPod requires a specific or later version of iPod software. Use the iPod Updater to determine if an update is required. iPod Software 3.0 and its features are only compatible with iPod (Click Wheel) models.
hhmmz, ik ga nu de Ipod Updater downloaden (48 MB)..en kijken of hij daarna wél werkt
Haleloeja
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 20:55:41 #268
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29638684
Dan hoop ik voor je dat je niet de Firmware update van de normale iPod gebruikt..
pi_29638719
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan hoop ik voor je dat je niet de Firmware update van de normale iPod gebruikt..
Ik zie der wel voor in staat
pi_29638819
ik heb geen eens een firmware kabel....dus kan ook geen firmware update doen...

Maar ik zie dat wat ik heb gedownload hetzelfde is wat ik al had (op de Ipod CD) dus heeft ook geen nut

Wat nu
Haleloeja
pi_29638917
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
jawel hoor, maar weet jij dan waarom ik gister al mijn nummers er gewoon op kreeg, en ik vandaag mijn nieuwe nummers niet meer op mijn Ipod zie...(wél in Itunes, niet op het apparaat )
Haleloeja
pi_29638954
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:01 schreef Gelderland het volgende:
Wat nu
Ga terug naar de winkel en zeg dat je te belabberd en dom bent om wat te lezen. In je boekje staat hoe je moet updaten, op de support site staat hoe je moet updaten en al je andere problemen komen ook door je onwetendheid en de lakse mentaliteit om zelf dingen op te zoeken voor je gaat schreeuwen om hulp.

Doe jezelf een plezier en koop een Packard-Bell MP3 kreng van 60 euro ofzo.
pi_29638974
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Gelderland het volgende:

[..]

jawel hoor, maar weet jij dan waarom ik gister al mijn nummers er gewoon op kreeg, en ik vandaag mijn nieuwe nummers niet meer op mijn Ipod zie...(wél in Itunes, niet op het apparaat )
De fout ligt vrijwel altijd bij de gebruiker. Je moet ondertussen wel iets veranderd hebben in je configuratie.
pi_29639094
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ga terug naar de winkel en zeg dat je te belabberd en dom bent om wat te lezen. In je boekje staat hoe je moet updaten, op de support site staat hoe je moet updaten en al je andere problemen komen ook door je onwetendheid en de lakse mentaliteit om zelf dingen op te zoeken voor je gaat schreeuwen om hulp.

Doe jezelf een plezier en koop een Packard-Bell MP3 kreng van 60 euro ofzo.
ik weet niet welke Ipod jij hebt, maar ik heb een Mini en dat boekje telt iets van 5 blz waar dus NIET uitgelegd word hoe je moet updaten, verder staat er op de site dat je de Ipod Updater moet download, maar die HAD ik dus al, en schiet dus ook niet op
Haleloeja
pi_29639131
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ik weet niet welke Ipod jij hebt, maar ik heb een Mini en dat boekje telt iets van 5 blz waar dus NIET uitgelegd word hoe je moet updaten, verder staat er op de site dat je de Ipod Updater moet download, maar die HAD ik dus al, en schiet dus ook niet op
Weet je zeker dat j de zelfde versie op cd hebt als op de website?
pi_29639187
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:11 schreef tonks het volgende:

[..]

Weet je zeker dat j de zelfde versie op cd hebt als op de website?
ja, datum staat er bij namelijk. En daarbij: gister heb ik toch nog gewoon alle nummers op mijn Ipod Mini gekregen. Dat deedie wél, en nu ineens niet meer
Haleloeja
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 21:14:07 #277
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29639210
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik je niet meer moeten helpen, maar ik quote je zelf nu even, misschien dat er dan een lichtje gaat branden en je loopt nu allemaal te prutsen met iPod updater, terwijl dat onnodige kost is. En je zegt zelf dat je er geen kabeltje bij hebt, dus trek je conclusies...
quote:
Na 2 uur prutsen: resetten, opnieuw installeren lijkt mijn dingetje tóch weer te reageren...nja mooi hoef ik in ieder geval VANDAAG niet terug ermee

Nu had ik nog wél een vraag. Ik heb veel cd's geript om op de Ipod te zetten. Die cd's (lees: nummers) staan allemaal op mijn hardeschijf. Nu wil ik die nummers eraf gooien. Nu was mijn vraag: als ik die nr's van mijn HD afgooi, leest de bibliotheek (in Itunes) ze niet meer...., ALS ik Itunes dan opstart wordt er automatisch bijgewerkt....blijven die nummers (die de bibliotheek NIET lees, er komt dan een '!' teken achter te staan) wél op de Ipod staan
quote:
de ham-vraag, hoe zet je die uit
quote:
Ok, ik heb dat uitgezet....maar hoe moet ik nu 'handmatig' updaten? Gewoon de nummers van de bibliotheek naar ipod slepen (in Itunes)
pi_29639267
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:13 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja, datum staat er bij namelijk. En daarbij: gister heb ik toch nog gewoon alle nummers op mijn Ipod Mini gekregen. Dat deedie wél, en nu ineens niet meer
Nogmaals, wil je een screenshot maken van je itunes.
pi_29639309
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:15 schreef tonks het volgende:

[..]

En de instellingen bij van je iPod.

[ Bericht 2% gewijzigd door NiteSpeed op 14-08-2005 21:22:38 ]
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 21:17:48 #280
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29639325
quote:

[..]

Misschien moet je nog even uitleggen dat dat <alt> <printscreen> is en vervolgens plakken (dat is <CTRL> <V>) in een beeldbewerkingsprogramma. en een beeldbewerkingsprogramma is iets als MS paint of Photoshop..
pi_29639410
Krasjes zuigen man

Gister terug van vakantie en mn hele beeldscherm onder de kleine kut krasjes...
Ik heb dr niet eens rare dingen mee gedaan hij heeft alleen in mn broekzak gezeten terwijl ik door Italië heen waggelde...

Krasjes
Bah

......Signature-loos......
pi_29639847
quote:

[..]

Het ziet er net zo uit als alle itunes....ik heb versie 4.7.1.30

Maarja, hij is denk ik gewoon kapot ofzo, gister kreeg ik de nummers er wél op, en vandaag niet meer (de nummers staan er wel tussen in Itunes, maar dus niet op mijn ipod)
Haleloeja
pi_29639909
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:36 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Maarja, hij is denk ik gewoon kapot ofzo, gister kreeg ik de nummers er wél op, en vandaag niet meer (de nummers staan er wel tussen in Itunes, maar dus niet op mijn ipod)
Weetje wat, smijt dat denk door je raam. ik heb geen zin meer om jou te helpen.
Jij bent niet iPod waardig.
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 21:43:04 #284
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29640032
quote:

[..]

Geef em maar aan mij... zou ik zeggen... als ie 'kapot' is.
pi_29640062
quote:

[..]

Je hebt het minste verstand van iedereen hier in dit topic en jij weet te beweren dat jouw deskundige oordeel uit heeft gewezen dat je iPod kapot is. Je iPod is niet kapot, hij is niet bedoeld voor mensen met een intelligentiestoortnis.
pi_29640812
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:43 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Je hebt het minste verstand van iedereen hier in dit topic en jij weet te beweren dat jouw deskundige oordeel uit heeft gewezen dat je iPod kapot is. Je iPod is niet kapot, hij is niet bedoeld voor mensen met een intelligentiestoortnis.
ja maar jullie weten ook niet wat ik moet doen of wat het probleem is op mijn computer/ipod en hoe ik dit weer kan oplossen

Gister deed hij het namelijk gewoon (nummers heb ik erop gezet), nu wil ik updaten en doetie het niet meer
Haleloeja
pi_29641293
Uhm ik was laatst bij de mediamarkt, waar m'n zusje een shuffle heeft gekocht.
Ikzelf ben aan het nadenken over een ipod mini 4gb. Nu meen ik me te herinneren dat ie daar 169 Euro kostte, maar ik weet niet meer of dit nu de 'nieuwe' of de 'oude' generatie mini's was.

Iemand enig idee?
......
pi_29641589
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:11 schreef Gelderland het volgende:
Gister deed hij het namelijk gewoon (nummers heb ik erop gezet), nu wil ik updaten en doetie het niet meer
Je had automatisch updaten toch uitgezet?
.
pi_29641668
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:33 schreef Tackleberry het volgende:

[..]

Je had automatisch updaten toch uitgezet?
ja uitgeZET, staat nu weer aan...maar al doe ik het handmatig, komen die nummers er ook niet meer op
Haleloeja
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:52:36 #290
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29642159
ok ik heb net begrepen dat ik niet van de krassen afkom op mn i-pod door 'frontjes' te verwisselen.
Ok nieuwe vraag dan.... heeft er iemand verstand van krasverwijderaar? is dit een goed idee, of maak ik t hier niet beter mee. De krassen op de chromen achterkant kunnen me geen zier schelen, maar die voorkant, heb nog moeite om dat mooie kleurenscherm te zien straks.....
Wie o wie heeft er ervaring met krasverwijderaar? en zo ja, welke?
pi_29642223
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:36 schreef Gelderland het volgende:

[..]

ja uitgeZET, staat nu weer aan...maar al doe ik het handmatig, komen die nummers er ook niet meer op
OMG OMG OMG
  zondag 14 augustus 2005 @ 22:59:10 #293
122052 Xiara
wereldreiziger
pi_29642388
haha lekkere discussie hier btw, ik snap niet zo goed wat allemaal het probleem is..... mijn redneck buurman hier in Florida, van 60 heeft zo'n ding, kan net een computer bedienen (laten we zeggen aankrijgt en kan e-mailen) en krijgt dat ding zonder problemen aan de gang (lees: heeft er ondertussen meer muziek opstaan dan ik)....... zo moeilijk is dat toch niet..... enfin ik hou me er verder buiten
pi_29642697
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 21:06 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

De fout ligt vrijwel altijd bij de gebruiker. Je moet ondertussen wel iets veranderd hebben in je configuratie.
mijn pc gaat ook altijd uit zichzelf stom doen.
Tap tap tap
pi_29642742
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 23:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

mijn pc gaat ook altijd uit zichzelf stom doen.
Windows is een uitzondering op de regel.
  Redactie Games zondag 14 augustus 2005 @ 23:10:46 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_29642780
Misschien wil d'r vriendje wel helpen....
ow neej hij werd er zo gek van dat ze d'r heil maar bij ons komt zoeken...
pi_29642808
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 22:25 schreef Slomy het volgende:
Uhm ik was laatst bij de mediamarkt, waar m'n zusje een shuffle heeft gekocht.
Ikzelf ben aan het nadenken over een ipod mini 4gb. Nu meen ik me te herinneren dat ie daar 169 Euro kostte, maar ik weet niet meer of dit nu de 'nieuwe' of de 'oude' generatie mini's was.

Iemand enig idee?
de oude generatie heeft even ¤179 gekost. Dan kun je beter ¤20 extra betalen voor een betere batterij.
Tap tap tap
pi_29642855
ik krijg nu wel een beetje angst om een ipod te kopen ik zie mezelf ook al helemaal in de stress vliegen als ie het niet doet, dat heb ik met m'n computer ook de hele tijd.
kan ze niet ephod gebruiken als dat zoveel beter is?

en is de laatste itunes niet 4.9?
Tap tap tap
pi_29642978
dan ga ik dit maar eens doen, doetie dat niet, breng ik hem morgen terug want dan isie kapot

Reset, Retry, Restart, Reinstall , Restore

Reset your iPod.
Retry with a different USB port.
Restart your computer and make sure you have the latest software updates installed.
Remove iTunes software and then reinstall iPod and iTunes software from latest versions on the web.
Restore your iPod. See “Updating and Restoring iPod Software” in the user's guide.
Haleloeja
pi_29643055
succes!
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')