quote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef Douwe het volgende:
Ik kan eindelijk ook meepimpen in dit topic. Sinds deze week een iPod mini, 4GB, grijs, nieuwe versie
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen zaten er twee Apple stikkers in de doos, en wat doe je dan als je 'cool' wilt doen:
[afbeelding]
Bij een iBook zit het appeltje hogerquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:41 schreef Douwe het volgende:
Ik kan eindelijk ook meepimpen in dit topic. Sinds deze week een iPod mini, 4GB, grijs, nieuwe versie
[afbeelding]
[afbeelding]
En toen zaten er twee Apple stikkers in de doos, en wat doe je dan als je 'cool' wilt doen:
[afbeelding]
*Eenschquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:14 schreef NiteSpeed het volgende:
Lees in godsnaam eens de help files door zeg. Voor ieder kutje kom je naar dit topic, terwijl er echt duidelijk op internet valt te lezen dat je disk use aan en uit kan zetten. Als je het aan mij vraagt snap je er niets van en modder je maar wat aan, waarna je ons steeds vraagt waarom iTunes niet naar jouw zin werkt.
kijk eens bij de support op de site van Apple of de help functie van iTunesquote:Op zondag 14 augustus 2005 19:56 schreef Gelderland het volgende:
nog even iets: ik zie mijn Ipod (als ik die aansluit) ook nergens (in verkenner bijvoorbeeld) staan als externe Hardeschijf(dat zou toch ook moeten)...
En weet iemand waarom ik in Itunes de nummers wél zie staan op mijn ipod mini en op mijn ipod mini (als ik naar 'nummers' ga) niet
Heb je dat vinkje "automatisch bijwerken" in Apple I-Tunes dan wel weer aangezet... anders moet je gewoon die nummers naar je iPod slepen...quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:30 schreef Gelderland het volgende:
ja maar wat het gekke is: ik heb er in het begin wel nummers op gekregen (gister). Nu wil ik dus weer nummers toevoegen, ik doe de ipod (in Itunes) bijwerken en zie de nummers ook staan in Itunes (onder 'mijn ipod) maar dus niet op de Ipod zelf..![]()
![]()
Zelfs het resetten lukt niet, nadat ik dat apple logo zie (tijdens die 2 toetsen inhouden), staan mijn nummers er gewoon nog op...aarghHet enige wat terugkomt na het 'resetten' is dat geklik als je dat wieltje ronddraait....
![]()
Blijkbaar is iTunes iets te moeilijk voor gemiddeld mens....quote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
O en blijkbaar is een ipod niet helemaal JOU apperaat, je kunt hem nog terugbrengen
Ik dacht ook dat iTunes moeilijk was in het begin, maar de iPod is echt de makkelijkste MP3-speler die ik tot nu toe ben tegengekomenquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Blijkbaar is iTunes iets te moeilijk voor gemiddeld mens....
*ouch*
Oh bedanktquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Blijkbaar is iTunes iets te moeilijk voor gemiddeld mens....
*ouch*
hhmmz, ik ga nu de Ipod Updater downloaden (48 MB)..en kijken of hij daarna wél werktquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Songs do not transfer to your iPod
Following an iTunes download songs do not copy to your iPod. Your iPod requires a specific or later version of iPod software. Use the iPod Updater to determine if an update is required. iPod Software 3.0 and its features are only compatible with iPod (Click Wheel) models.
Ik zie der wel voor in staatquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dan hoop ik voor je dat je niet de Firmware update van de normale iPod gebruikt..
jawel hoor, maar weet jij dan waarom ik gister al mijn nummers er gewoon op kreeg, en ik vandaag mijn nieuwe nummers niet meer op mijn Ipod zie...(wél in Itunes, niet op het apparaatquote:Op zondag 14 augustus 2005 20:39 schreef tonks het volgende:
O en blijkbaar is een ipod niet helemaal JOU apperaat, je kunt hem nog terugbrengen
Ga terug naar de winkel en zeg dat je te belabberd en dom bent om wat te lezen. In je boekje staat hoe je moet updaten, op de support site staat hoe je moet updaten en al je andere problemen komen ook door je onwetendheid en de lakse mentaliteit om zelf dingen op te zoeken voor je gaat schreeuwen om hulp.quote:
De fout ligt vrijwel altijd bij de gebruiker. Je moet ondertussen wel iets veranderd hebben in je configuratie.quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:04 schreef Gelderland het volgende:
[..]
jawel hoor, maar weet jij dan waarom ik gister al mijn nummers er gewoon op kreeg, en ik vandaag mijn nieuwe nummers niet meer op mijn Ipod zie...(wél in Itunes, niet op het apparaat)
ik weet niet welke Ipod jij hebt, maar ik heb een Mini en dat boekje telt iets van 5 blz waar dus NIET uitgelegd word hoe je moet updaten, verder staat er op de site dat je de Ipod Updater moet download, maar die HAD ik dus al, en schiet dus ook niet opquote:Op zondag 14 augustus 2005 21:05 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ga terug naar de winkel en zeg dat je te belabberd en dom bent om wat te lezen. In je boekje staat hoe je moet updaten, op de support site staat hoe je moet updaten en al je andere problemen komen ook door je onwetendheid en de lakse mentaliteit om zelf dingen op te zoeken voor je gaat schreeuwen om hulp.
Doe jezelf een plezier en koop een Packard-Bell MP3 kreng van 60 euro ofzo.
Weet je zeker dat j de zelfde versie op cd hebt als op de website?quote:Op zondag 14 augustus 2005 21:10 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ik weet niet welke Ipod jij hebt, maar ik heb een Mini en dat boekje telt iets van 5 blz waar dus NIET uitgelegd word hoe je moet updaten, verder staat er op de site dat je de Ipod Updater moet download, maar die HAD ik dus al, en schiet dus ook niet op![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |