Als 3 dagen 2 weken isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef davidov het volgende:
[..]
ik ga om diezelfde reden ook naar de apple shop van de week
over die accu, ook van gehoord, echter ze hebben er al verbeteringen aan gemaakt (nieuwste versie gaat ook langer mee)
en je hebt zoiezo 1 jaar garantie... en volgens mij sneuvelen die dingen vaak in de eerste maanden (als er ergens een foutje zit dan laat het vaak niet een jaar op zich wachten voor het aan het licht komt)
En ik dacht dat de service zo bijzonder goed was, dat als je s'ochtends mailt dat hij kapot is, ze hem komen halen en een nieuwe brengen binnen 3 dagen ofzo (kan iemand dat bevestigen? )
op de site staat echter ook bij de mini 'gratis geleverd' (als je je kleur selecteert)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja maar IPOD mini is helaas ¤199,- dus geen optie, dan maar naar Appleshop met korting van 6%...goedkoper is hij nergens op VOORRAAD....![]()
Hehe ik dacht begrepen te hebben binnen een paar dagen een nieuwe ja, of meteen... maar ik hoor ook alleen maar via via dus zou even goed 10 dagen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Als 3 dagen 2 weken is
Ze komen hem de volgende dag halen en dan 10 werkdagen.
Of in sommige gevallen krijg je meteen een nieuwe
Ik weet dat de adapter van de ipod mini (en dus waarschijnlijk ook andere Apple meuk) idd 6% korting krijgt... (8% online) echter dingen zoals de Iskin (die niet van apple zijn) zijn vol tariefquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef iDex het volgende:
krijg je op alles in de apple store 6 % korting? dus ook uit muizen en software?
wel op muizen, niet op software.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef iDex het volgende:
krijg je op alles in de apple store 6 % korting? dus ook uit muizen en software?
Heb je al in iTunes in het File-menu geklikt op "Update <Naam van je iPod>" ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:10 schreef Gelderland het volgende:
ja kan iemand me dan ff uitleggen hoe dat werktheb ik een Ipod Mini krijg ik er geen liedjes op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |