quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Hopla, sinds vandaag heb ik de 60GB iPod Color. Ik ben er helemaal verliefd op.
Patser!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
Ik vind 460 euro toch nog een hoop geld voor een stom wit doosje wat muziek afspeeltquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:37 schreef Geqxon het volgende:
Lol, zo duur is zo'n ding toch niet?
studentenkorting bij de apple store?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:23 schreef Gelderland het volgende:
waar is de ipod mini op dit moment het goedkoopste ?Iemand die dat weet...? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar vraag me af of hij nog ergens op VOORAAD is onder de 199 Euro (de prijs bij de Apple Shop)
Pauperstudenten ook allemaalquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
hoeveel korting krijg je daar als je je collegepas kan tonen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
studentenkorting bij de apple store?
Ik moet nog2 weken wachten, na Lowlandsquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 02:07 schreef NiteSpeed het volgende:
Zegt de tot voor kort nog "eeuwige" student zijnde persoonquote:
8% bij de online store en 6% geloof ik als je gewoon de winkel binnenloopt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:14 schreef Gelderland het volgende:
ja maar hoeveel korting krijg je als student bij de Apple Store?
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:39 schreef Gelderland het volgende:
maarja op de site komen er verzendkosten bij dus heeft die korting ook geen zin :S
ja maar IPOD mini is helaas ¤199,- dus geen optie, dan maar naar Appleshop met korting van 6%...goedkoper is hij nergens op VOORRAAD....quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Niet bij een bedrag boven de ¤299,-
ik ga om diezelfde reden ook naar de apple shop van de weekquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:59 schreef Gelderland het volgende:
achja, voor die paar euro bedenk ik me nu ga ik dan wel naar de Apple shop toe... heb ik um direct
nog 1 andere vraag: die accu is verder wél ok? Hoorde verhalen dat die snel kapot was ofzo(zit er gewoon garantie op?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |