Als 3 dagen 2 weken isquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:22 schreef davidov het volgende:
[..]
ik ga om diezelfde reden ook naar de apple shop van de week
over die accu, ook van gehoord, echter ze hebben er al verbeteringen aan gemaakt (nieuwste versie gaat ook langer mee)
en je hebt zoiezo 1 jaar garantie... en volgens mij sneuvelen die dingen vaak in de eerste maanden (als er ergens een foutje zit dan laat het vaak niet een jaar op zich wachten voor het aan het licht komt)
En ik dacht dat de service zo bijzonder goed was, dat als je s'ochtends mailt dat hij kapot is, ze hem komen halen en een nieuwe brengen binnen 3 dagen ofzo (kan iemand dat bevestigen? )
op de site staat echter ook bij de mini 'gratis geleverd' (als je je kleur selecteert)quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 21:50 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ja maar IPOD mini is helaas ¤199,- dus geen optie, dan maar naar Appleshop met korting van 6%...goedkoper is hij nergens op VOORRAAD....![]()
Hehe ik dacht begrepen te hebben binnen een paar dagen een nieuwe ja, of meteen... maar ik hoor ook alleen maar via via dus zou even goed 10 dagen kunnen zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 22:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Als 3 dagen 2 weken is
Ze komen hem de volgende dag halen en dan 10 werkdagen.
Of in sommige gevallen krijg je meteen een nieuwe
Ik weet dat de adapter van de ipod mini (en dus waarschijnlijk ook andere Apple meuk) idd 6% korting krijgt... (8% online) echter dingen zoals de Iskin (die niet van apple zijn) zijn vol tariefquote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef iDex het volgende:
krijg je op alles in de apple store 6 % korting? dus ook uit muizen en software?
wel op muizen, niet op software.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 00:42 schreef iDex het volgende:
krijg je op alles in de apple store 6 % korting? dus ook uit muizen en software?
Heb je al in iTunes in het File-menu geklikt op "Update <Naam van je iPod>" ?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:10 schreef Gelderland het volgende:
ja kan iemand me dan ff uitleggen hoe dat werktheb ik een Ipod Mini krijg ik er geen liedjes op
Maar is het al gelikt om er muziek op te zetten?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:41 schreef Gelderland het volgende:
ik heb die Ipod nu een avondje en baal nu al dat ik voor die 30 euro meer geen 6 GB heb genomen![]()
![]()
maarja....4 is ook wel genoeg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:23 schreef Gelderland het volgende:
waar is de ipod mini op dit moment het goedkoopste ?Iemand die dat weet...? Ik wil er graag 1 aanschaffen maar vraag me af of hij nog ergens op VOORAAD is onder de 199 Euro (de prijs bij de Apple Shop)
Sorry, ik zal het er niet inwrijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 19:29 schreef Geqxon het volgende:
komplett.nl, voor 239 heb je een 6gb mini
Maar ik raad je natuurlijk een iPod 20gb aan
Dubbelquote:
verkapte "kijk-mij-even-patsen-met-m'n-60gig-iPod Color" postquote:
In iTunes zorg je er gewoon voor dat Artist, Title, Tracknumber en Album perfect kloppen. Dat is alles wat belangrijk is. Via je fijne iPod menu is alles dan heel simpel terug te vinden.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:53 schreef Gelderland het volgende:
hoe doen jullie dat met de nummers? (dus de tekst wat je ziet in de afspeellijst) Zetten jullie daaar ook de artiest al bij? Ik doe het nu wel anders heb ik zo 1000 titels en weet ik ook niet meer van welke artiest het is
Dat doet hij bij mij automatisch al, maar ik heb geen iPod mini.quote:En heb je ook een instelling dat wanneer de tekst (artiest + titel) niet in het beelscherm kan dat het als een lichtkrant gaat lopen (als je er 2 sec. opstaat ofzo)
oow oke, bij mij doetie het dus niet automatisch... (die lichtkrant)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:01 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
In iTunes zorg je er gewoon voor dat Artist, Title, Tracknumber en Album perfect kloppen. Dat is alles wat belangrijk is. Via je fijne iPod menu is alles dan heel simpel terug te vinden.
[..]
Dat doet hij bij mij automatisch al, maar ik heb geen iPod mini.
Mijn gehele mp3 collectie is (zo goed als) id3 tag-loos, dus wordt bij mij automatisch de bestandnaam overgenomen.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:05 schreef Gelderland het volgende:
Maargoed, onder het kopje 'Nummers' (in Itunes) staat wat de Ipod weergeeft (in nummerlijst in de ipod).... wat zetten jullie daar neer? Artiest én titel ofzo
in lijstmodusquote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef Gelderland het volgende:
nja maar ik bedoel de lijst waar al die liedjes in staan, daar zie je iets staan, daarover heb ik 2 vragen:
- Is het mogelijk dat er een lichtkrant tevoorschijn komt als je langer dan een x-aantal seconden op een nummer staat
- Wat is het gebruikelijkste, alleen de titel in die lijst of Artiest - titel ? Als je voor dat laatste kiest is met de artiest soms al je beeldschermpje vol (vandaar die lichtkrant) en bij die 1e optie (alleen titel) weet je niet meer wat voor soort liedje het is en van welke artiest(Dus wat is het handigst
)
Omdat ik de bestandsnamen op die manier opbouw, krijg ik ze ook op die manier in die lijst te zien...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 00:42 schreef Gelderland het volgende:
nja maar ik bedoel de lijst waar al die liedjes in staan, daar zie je iets staan
Ik vind het dus handig om bij albums (van één bepaalde artiest) alleen de titel van een track af te laten beelden. Bij compilatie albums dus het 'standaard' verhaaltje van artiest en titel.quote:- Wat is het gebruikelijkste, alleen de titel in die lijst of Artiest - titel ? Als je voor dat laatste kiest is met de artiest soms al je beeldschermpje vol (vandaar die lichtkrant) en bij die 1e optie (alleen titel) weet je niet meer wat voor soort liedje het is en van welke artiest(Dus wat is het handigst
)
Helemaal nietquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:35 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar de Apple Stores doen wel bokkig als je een Amerikaanse iPod langsbrengt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |