Ik ben je adres kwijtquote:
Die kan niet door de brievenbus dus dan zou er 5,50 verzendkosten bij komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:01 schreef bibi het volgende:
Mag ik dan je karma kream overnemen?
Wat wil je er voor hebben?
Kan ie met de post gestuurd worden?
Jij ook weerquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:02 schreef PeRi het volgende:
U heeft mail op de wanadoo.
Kijk jij ook nog 'squote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:24 schreef Anitra het volgende:
[..]
Jij ook weer
Ik ga zo naar het postkantoor!
Je hebt mailquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
anitra, mag ik jouw karma poeder?
hoe zit dat met opsturen enzo?
wil je me anders ff mailen![]()
Dezelfde als die ik heb, de Sweetie Stack met Rock Star, Honey I washed the kids en I should Coco. Heb ik genoeg voorraad voor een tijdjequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 00:06 schreef Maerycke het volgende:
Bierkameel: Welke zeepjes had je gekocht dan?
Jeetje, Anitra.. dat is ook jammer zeg.. en je had er best veel van volgens mij. Gelukkig zitten hier vele Karma liefhebbers
Oeh leuk, Skaai! Ben benieuwd!
Wet van Murphy:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:09 schreef Maerycke het volgende:
Ik hoop heel, heel, heel erg dat mijn pakje vandaag binnen komt![]()
Niet dat ik veel hoop heb gezien het groot aantal meldingen over de lange levertijd, maar toch... !!
Dat zul je dan net zien.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 16:19 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wet van Murphy:
De hele dag op je pakketje wachten en om 15.30 niets meer verwachten, omdat het altijd 's ochtends wordt bezorgd. Dan voor 10 minuten (tien!!) even de deur uitlopen voor wat boodschapjes en daarna een briefje in je bus vinden dat de postbode is langsgeweest...![]()
Neem maar een lekkere douche om jezelf op te vrolijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:06 schreef Maerycke het volgende:
Ik ontken echt hartstikke dat ik baal...
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Neem maar een lekkere douche om jezelf op te vrolijken.
Wil je mijn snowcake lenen?
dit staat op het engelse forum:quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 12:46 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. mijn Celestial ruikt ook naar kampvuurtje (met in de verte iets dat op gebakken bacon lijkt qua geur). Nou dacht ik dat ik het open potje in de winkel wel verkeerd onthouden zou hebben, maar als ik hierboven lees...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |