abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:49:16 #76
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29433282

Mijn zeepjes vertonen gelukkig niet van die verschijnselen... Althans, niet toen ik vanochtend nog checkte, maar ik zal er op letten uiteraard.
pi_29433368
mijn zeepjes liggen allemaal in een mandje in de badkamer.
en degen uit de stack die ik niet gebruik liggen in 2 stukjes gesneden, in het zalkje in een mandje naast mijn bed.
en een stuk rockstar naast de deur waar ik iedere keer even aan snuffel
kansloos eigenlijk
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29433388
Ik heb ze in de badkamer op een kastje liggen, zorg dat ze eerst goed droog zijn voor ze op het kastje mogen en heb dus diverse zeepbakjes aan de muur hangen gezien er hier 4 Lush-gebruikers zijn.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 23:54:38 #79
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29433402
Volgens mij moet je ook zorgen dat de zeepjes goed droog zijn voordat je ze opsluit in een bakje. De zeepjes die ik momenteel gebruik (Rockstar, HIWTK, Cereology en Ginger) liggen dan ook in de badkamer in een open mandje inderdaad.
pi_29433419
@ Kyara: Ik zie in je fotoboek dat jij ook al aardig verslaafd bent Ik hoop ook mijn voorraadje uit te breiden, maar ik wil geen miskoop doen dus ik wacht jullie reacties af.
Ik vind ook dat de zeep in zulke grote stukken wordt verkocht. Ik snijd er denk ik steeds een klein stukje vanaf en de rest bewaar ik dan in een open doosje.

@Sanne:
Die zoete geur die je achtervolgt als je de badkamer uitloopt

Voor mijn moeder en zus heb ik ook een chunk I should Coco meegenomen. Eigenlijk wil ik de andere zeepjes al uitproberen maar laat ik het rustig aandoen
Smoke City - Underwater love
pi_29433455
Mijn zeepjes mogen ook alleen maar terug in het mandje als ze helemaal droog zijn. Ik stal de spulletjes die ik wil gebruiken altijd uit op de deksel van de wasmand (staat naast de douche) en daar blijft het dan liggen tot het droog is en dan gaat het weer de kast in.
pi_29433541
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef HunnY het volgende:
@ Kyara: Ik zie in je fotoboek dat jij ook al aardig verslaafd bent Ik hoop ook mijn voorraadje uit te breiden, maar ik wil geen miskoop doen dus ik wacht jullie reacties af.
Ik vind ook dat de zeep in zulke grote stukken wordt verkocht. Ik snijd er denk ik steeds een klein stukje vanaf en de rest bewaar ik dan in een open doosje.
Euh, ik ben een gemiddelde Lusher hoor. Je wil niet weten wat voor verzameling Sanne, Anitra en Maerycke hebben

Ik ben trouwens ook begonnen met 1 zeepje, 1 potje aquamarina en 1 bus silky underwear (dat was nog maar 3 maanden geleden ). Ik was blij dat ik naar die winkel kon (kom ook uit het oosten) want de bestsellers hier (rockstar en honey) vind ik dus echt niet lekker ruiken.

Heb je ook een krantje meegenomen?
pi_29433603
Bedankt voor de tips iedereen,

Ik ga slapen in mijn nieuwe 'Skin sin'-skin en houd dit topic goed in de gaten!
pi_29433765
Ja ik heb een krantje meegenomen, wilde het net meenemen naar bed om even door te lezen.
Ik las dat er om de zoveel tijd een nieuwe krant uitkomt?

Ik was ook op zoek naar een lipbalm en ze hadden daar nieuwe van het temple team, maar die vond ik echt niet lekker ruiken. Heeft iemand die al eens geprobeerd?

Er waren ook veel producten voor het gezicht, maar die durf ik niet te gebruiken omdat ik vroeger veel last heb gehad van acne. Ik heb hiervoor Roaccutane geslikt en mijn huid is op dit moment helemaal goed. Ik durf niet zomaar aan mijn gezicht te beginnen, anders had ik daar ook wel wat van meegenomen. Ik heb ook al een ander middel waarvan ik denk dat het redelijk goed werkt.

Bestellen jullie je producten trouwens bij Lush.nl, of gaan jullie zelf naar de winkels?
pi_29433785
ik ga altijd zelf naar de winkel.. eens in de zoveel tijd..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29433831
Ik heb even een lijstje gemaakt met wie wat wil. Als ik iemand vergeten ben of iemand wil nog; geef maar een gil:P

Missy Mirjam: 1x spice mountain (te delen met xcuzeme)
Ymme: 1x snowcake, 1x temptation
Bibi: 1x snowcake (150gr), 1x angels delight (100gr)
Cheesecake: 1x snowcake
Maeryke: 1x snowcake, 1x temptation, 1x spice mountain

Ik ga uit van de standaard 100gr. mocht iemand meer willen dan hoor ik het wel.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:16:25 #87
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29433985
Ik ga ook naar de winkel. Iedere week.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:16:36 #88
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29433993
Oeh, fijn Morgaine! Dat is trouwens nog een hele lijst.. Voorschieten lukt wel?
pi_29434032
Ik doe beide HunnY.

Mijn verzameling valt best mee Kyara
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:19:19 #90
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29434056
Iedere week Eigenlijk ben ik gewoon jaloers.. Ik hoop dat die in Den Haag een beetje vlot komt, dan kan ik ook regelmatig zo'n Lush winkel induiken. Half uurtje met de tram heb ik daar wel voor over
pi_29434091
Ik wil echt snel naar Lush voor de babyshampoo Assisi, baal echt dat die maandag er nog niet was
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:20:54 #92
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29434101
Dus wanneer gaan we?

pi_29434151
morgen?
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:24:19 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29434184
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Iedere week Eigenlijk ben ik gewoon jaloers.. Ik hoop dat die in Den Haag een beetje vlot komt, dan kan ik ook regelmatig zo'n Lush winkel induiken. Half uurtje met de tram heb ik daar wel voor over
Soms twee keer per week.

Op één of andere manier vind ik altijd wel een excuus.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29434229
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt met wie wat wil. Als ik iemand vergeten ben of iemand wil nog; geef maar een gil:P

Missy Mirjam: 1x spice mountain (te delen met xcuzeme)
Ymme: 1x snowcake, 1x temptation
Bibi: 1x snowcake (150gr), 1x angels delight (100gr)
Cheesecake: 1x snowcake
Maeryke: 1x snowcake, 1x temptation, 1x spice mountain

Ik ga uit van de standaard 100gr. mocht iemand meer willen dan hoor ik het wel.
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.
Zou je ook een stukje voor mij van beiden mee willen nemen?
Back in business.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:25:54 #96
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29434232
Anitra! Ik vind het best overigens... als het serieus bedoeld is.. Ik heb nog tig dingen die ik wil hebben

Twee keer! Jij bent echt erg! Wat doe je dan? Cadeautjes voor anderen kopen? Alleen maar even snuffelen?
pi_29434235
Ik lees in dat krantje ook over de douchesmoothies, vooral Creamed Almond & Coconut lijkt me lekker.

En de Dreamcream, die eerste hulp in nood vanl huidproblemen is is denk ik ook heel fijn.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:27:00 #98
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_29434255
Net nog even geweest. Kom er regelmatig langs, dus dan moet ik gewoon even naar binnen.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:27:48 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29434282
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Anitra! Ik vind het best overigens... als het serieus bedoeld is.. Ik heb nog tig dingen die ik wil hebben

Twee keer! Jij bent echt erg! Wat doe je dan? Cadeautjes voor anderen kopen? Alleen maar even snuffelen?
Cadeautjes zijn een heel favoriet excuus idd. Of een badbal. Tenminste, dat ben ik dan van plan. Of ik zeg de meiden alleen ff gedag.
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 00:28:29 #100
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29434303
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
Net nog even geweest. Kom er regelmatig langs, dus dan moet ik gewoon even naar binnen.
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')