Euh, ik ben een gemiddelde Lusher hoor. Je wil niet weten wat voor verzameling Sanne, Anitra en Maerycke hebbenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:55 schreef HunnY het volgende:
@ Kyara: Ik zie in je fotoboek dat jij ook al aardig verslaafd bentIk hoop ook mijn voorraadje uit te breiden, maar ik wil geen miskoop doen dus ik wacht jullie reacties af.
Ik vind ook dat de zeep in zulke grote stukken wordt verkocht. Ik snijd er denk ik steeds een klein stukje vanaf en de rest bewaar ik dan in een open doosje.
Soms twee keer per week.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:19 schreef Maerycke het volgende:
Iedere weekEigenlijk ben ik gewoon jaloers.. Ik hoop dat die in Den Haag een beetje vlot komt, dan kan ik ook regelmatig zo'n Lush winkel induiken. Half uurtje met de tram heb ik daar wel voor over
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:10 schreef morgaine21 het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt met wie wat wil. Als ik iemand vergeten ben of iemand wil nog; geef maar een gil:P
Missy Mirjam: 1x spice mountain (te delen met xcuzeme)
Ymme: 1x snowcake, 1x temptation
Bibi: 1x snowcake (150gr), 1x angels delight (100gr)
Cheesecake: 1x snowcake
Maeryke: 1x snowcake, 1x temptation, 1x spice mountain
Ik ga uit van de standaard 100gr. mocht iemand meer willen dan hoor ik het wel.
Cadeautjes zijn een heel favoriet excuus idd. Of een badbal. Tenminste, dat ben ik dan van plan. Of ik zeg de meiden alleen ff gedag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Maerycke het volgende:
Anitra!Ik vind het best overigens... als het serieus bedoeld is.. Ik heb nog tig dingen die ik wil hebben
Twee keer!Jij bent echt erg! Wat doe je dan? Cadeautjes voor anderen kopen? Alleen maar even snuffelen?
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:27 schreef Aventura het volgende:
Net nog even geweest. Kom er regelmatig langs, dus dan moet ik gewoon even naar binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |