Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nu ben ik ook benieuwd naar de snowcake en spice mountain.
Zou je ook een stukje voor mij van beiden mee willen nemen?![]()
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezet
Als ik uitga of als ik kleding of andere dingen moet hebben, tja dan heb ik geen keuze. Dan kom ik er geheid langsquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:28 schreef Sanne het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik. Wij zitten er gewoon té dichtbij.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:30 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Ik heb je op mn eigen lijstje erbij gezet
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:31 schreef Maerycke het volgende:
Ik wil trouwens wel zo'n bruisbal om m'n was een keer mee te doen (decadent.. ik weet het!) Die Sexy lijkt me wel wat, kent iemand die?
Zeg dat nou niet!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).
En ik zuig het op in de stofzuigerruikt mijn hele huis lekker.
Decadent is soms best fijn. We werken er toch ook hard genoeg voor?
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:33 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik heb mijn was er ook wel eens mee gedaan. (niet met Sex Bomb, maar met een kerstgeval).
En ik zuig het op in de stofzuigerruikt mijn hele huis lekker.
Decadent is soms best fijn. We werken er toch ook hard genoeg voor?
Je hebt helemaal gelijk. Ik bewaar alle zeep en shampoo's in bakjes. Ik heb er namelijk geen plek voor om ze los of in een mandje ergens neer te leggen ;')quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:47 schreef Sanne het volgende:
Peri had een keer een rottend zeepje, Extra Virgin Olive. Maar die had ze juist geloof ik afgesloten in een plastic bakje bewaard.
Correct me if I'm wrong.
Het is wel een goed idee,quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 07:45 schreef Sanne het volgende:
Excuses Maeryckezal het niet meer zeggen.
Ik verpulver de bal inderdaad (in het zakje) en doe het dan in het bakje van de wasmachine. Daarna geen wasverzachter, anders is het effect direct weg.
De restjes kun je mooi met de stofzuiger opzuigen.
Mijn moeder wast zelf haar kleding met zeepjes van Lushquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 00:37 schreef Shirley het volgende:
M'n moeder lacht me uit als ik zeg dat ik m'n kleding gewassen wil hebben met een lekker zeepje van Lush.
Goed van je!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:15 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb lush net gebeld over gorgeous. Het hoort inderdaad anders te ruiken. Ze gaan naar Engeland bellen en ik word terug gebeld.
Bijnaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, kan ik trouwens nu vol verwachting voor de brievenbus gaan zitten?
Hmz.. ik ga ze vanavond even mailen..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 13:16 schreef jessie het volgende:
Ja!
Tja, als je het zo bekijkt is 3 euro idd niet veelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:54 schreef imago het volgende:
[..]
Mijn moeder wast zelf haar kleding met zeepjes van Lush![]()
Ik ga er vandaag even langs met m'n houdbaarheidsdatatproblemenEn volgens mij heb ik deze keer écht niks nodig om te kopen. Maar dat zei ik ook voor de meeting en daar lag m'n mandje uiteindelijk toch aardig vol.
Trouwens, over de houdbaarheidsdatum in combinatie met de prijs van AquaMarina: het ligt eraan hoe vol je potje is, maar ík heb meestal een potje van zo'n 9 euro wat dus 3 maanden houdbaar is, en ik vind 3 euro per maand voor een zuivere huid het echt wel waard! Ik krijg opeens van allemaal mensen ook complimentjes over dat m'n huid er weer goed uitziet enzoKoop een tube faceash van Sheiseido o.i.d. en je bent nog véél meer kwijt.
quote:Beste Madhoe,
Wat goed dat je het even checkt. Helaas zijn de stickertjes in de
fabriek verkeerd geprint. Het masker is inderdaad maar 4 maanden
houdbaar door de nieuwe formulatie waardoor het masker nog verser is.
Veel plezier van het masker!
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |