quote:
Ik doe even copy & paste van elders:
Nou, ik heb een mailtje teruggehad:
Beste Kaja,Daar mist een letter
Ik heb even voor je gecheckt bij de factory in Engeland maar het blijkt dat er inderdaad ingrediënten zijn veranderd waardoor het product verser is maar hierdoor dus ook minder lang houdbaar. Vaaaaag, dat is dan toch precies het tegenovergestelde van wat Bonnie vertelde?
Wat betreft de houdbaarheid van ocean salt is het inderdaad erg vreemd dat de pot die je eerder had gekocht langer houdbaar is dan de laatst gekochte. Dit is inderdaad niet de normale gang van zaken, wij werken zeer zeker met het principe first-in-first-out juist inderdaad omdat we verse producten willen verkopen. Wellicht kunt u mij vertellen bij welke winkel u de producten heeft gekocht? Dan kan ik hun over dit voorval vertellen. Het is belangrijk dat zij hierop letten. Mocht u het online hebben gekocht dan zal ik zeker de personen verantwoordelijk voor het pakken en inpakken van de producten nogmaals op het first-in-first-out principe wijzen.
Mocht u nog andere vragen hebben dan beantwoorden wij ze graag! Mail maar zo vaak als je vragen hebt hoor...daar zijn we voor!
Met vriendelijke groet,
Mailorder
Nou hoop ik niet dat ze in de Leidsestraat enorm op hun kop gaan krijgen (ik heb ook verteld dat ze tijdens zo'n VIP avond gekocht zijn dus straks weten ze ook dat het van een van ons komt
![]()
) want dat was nou ook weer niet de bedoeling