abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29428361
anders hou ik me wel aanbevolen voor de karma poeder, hoor
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29428516
Ik vind karma ook heel lekker. Heb de hele lijn. Ik vind ginger juist niet zo lekker.
pi_29428563
Ik vind de zeep wel lekker maar ik heb geen behoefte aan nog meer karma eigenlijk.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 19:53:32 #29
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_29428612
Ginger Karma daarentegen.. nou nee...
pi_29428619
Ik vind de zeep juist het minst lekkerst. De Kream en de komba. Mijn god
Whatever I want.
pi_29428626
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:01 schreef Sanne het volgende:

Heb jij al wat van Lush gehoord over die houdbaarheidsdata?
Ik doe even copy & paste van elders:

Nou, ik heb een mailtje teruggehad:

Beste Kaja,

Daar mist een letter

Ik heb even voor je gecheckt bij de factory in Engeland maar het blijkt dat er inderdaad ingrediënten zijn veranderd waardoor het product verser is maar hierdoor dus ook minder lang houdbaar.

Vaaaaag, dat is dan toch precies het tegenovergestelde van wat Bonnie vertelde?

Wat betreft de houdbaarheid van ocean salt is het inderdaad erg vreemd dat de pot die je eerder had gekocht langer houdbaar is dan de laatst gekochte. Dit is inderdaad niet de normale gang van zaken, wij werken zeer zeker met het principe first-in-first-out juist inderdaad omdat we verse producten willen verkopen. Wellicht kunt u mij vertellen bij welke winkel u de producten heeft gekocht? Dan kan ik hun over dit voorval vertellen. Het is belangrijk dat zij hierop letten. Mocht u het online hebben gekocht dan zal ik zeker de personen verantwoordelijk voor het pakken en inpakken van de producten nogmaals op het first-in-first-out principe wijzen.

Mocht u nog andere vragen hebben dan beantwoorden wij ze graag! Mail maar zo vaak als je vragen hebt hoor...daar zijn we voor!

Met vriendelijke groet,
Mailorder

Nou hoop ik niet dat ze in de Leidsestraat enorm op hun kop gaan krijgen (ik heb ook verteld dat ze tijdens zo'n VIP avond gekocht zijn dus straks weten ze ook dat het van een van ons komt ) want dat was nou ook weer niet de bedoeling
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_29428689
Maar dan vraag ik me nog steeds af, waar mijn 13 maanden houdbaarheid vandaan komt, mocht dit mailtje de waarheid spreken. En dan heeft Bonnie het dus fout gehad. Hm, ik snap er niks meer van.
Whatever I want.
pi_29428715
Het wordt er inderdaad niet echt veel duidelijker op door dat mailtje.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:01:32 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29428769
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 19:57 schreef PeRi het volgende:
Maar dan vraag ik me nog steeds af, waar mijn 13 maanden houdbaarheid vandaan komt, mocht dit mailtje de waarheid spreken. En dan heeft Bonnie het dus fout gehad. Hm, ik snap er niks meer van.
Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.

Gewoon bellen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_29428853
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:01 schreef Sanne het volgende:

[..]

Bel anders eens de Leidsestraat. Ze zijn nog open. Ik kan me niet voorstellen dat Bonnie er zo naast zit. Denk eerder dat je wordt afgescheept door iemand die denkt, he weer een zeikende klant, ik wil naar huis.

Gewoon bellen.
Ik denk dat als ik ze bel, ik hetzelfde te horen krijg als maandag. Dat het door de nieuwe producten juist langer houdbaar is.Ik stuur ze wel even een mail.
Whatever I want.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:10:38 #36
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29428956
ik kan maar niet ontdekken waar mijn vage kokosluchtje vandaan komt.. Is het de Aquamarina, de Blonde of de Milkybar.. ??

Vaag mailtje Imago!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:11:31 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29428971
Het was eigenlijk meer een rectie op imago.
Ik quotte de verkeerde.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:12:13 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29428985
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:10 schreef E.T. het volgende:
ik kan maar niet ontdekken waar mijn vage kokosluchtje vandaan komt.. Is het de Aquamarina, de Blonde of de Milkybar.. ??

Vaag mailtje Imago!
Aquamarina is het zeker niet.
pi_29429008
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:11 schreef Sanne het volgende:
Het was eigenlijk meer een rectie op imago.
Ik quotte de verkeerde.
Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.
Whatever I want.
pi_29429020
Is het niet juist druk op koopavond dat ze dan geen tijd hebben? Anders ga ik er morgen overdag misschien wel even langs, ik moet toch het hele land doorcrossen en dan kan Amsterdam er ook nog wel even bij

Ik voel me alleen altijd zo'n zeikerd als ik ga klagen Dan krijgen ze al een standje over dat FIFO-gedoe en dan kom ik ook nog eens zeuren...
pi_29429026
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:13 schreef PeRi het volgende:

Haha okay. Maar ik stuur ze toch een mail met de vraag over de lange houdbaarheidsdatum.
Nou ben benieuwd wat ze dan tegen jou gaan zeggen
  donderdag 4 augustus 2005 @ 20:15:27 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29429032
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 20:14 schreef imago het volgende:
Is het niet juist druk op koopavond dat ze dan geen tijd hebben? Anders ga ik er morgen overdag misschien wel even langs, ik moet toch het hele land doorcrossen en dan kan Amsterdam er ook nog wel even bij

Ik voel me alleen altijd zo'n zeikerd als ik ga klagen Dan krijgen ze al een standje over dat FIFO-gedoe en dan kom ik ook nog eens zeuren...
Er langs is misschien nog beter. Vind niet dat je zeurt hoor. Of heb je ze al vaker mailtjes gestuurd?
pi_29429111
Neehoor, alleen met algemene vragen, niet met klachten. Gelukkig heb ik verder geen klachten

Ik maak deze spullen ook heus wel op voor de houdbaarheidsdatum, dat is het probleem niet. Ik hoef ook geen nieuwe pot ofzo. Het gaat meer om het principe (En ik ben wel heel goed in boze klachtenbrieven schrijven, maar niet zo goed in persoonlijk klagen )
pi_29429799
Ik heb vorige week zaterdag een potje aquamarina gekocht en die is maar goed tot 6 oktober? Hij is gemaakt in juli. Dan moet ik dat dus binnen 2 maand opkrijgen, dat lukt toch niet
Is het echt maar 3 maanden goed?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_29430137
Dar heb ik ook gehad met aobs. Dat was nog 6 weken goed,. Had het op 29 juni gekocht en het was houdbaar tot 8 augustus. Heb ze toen een mailtje gestuurd:

Het kan zeker geen kwaad als je AOBS na 8 augustus nog gebruikt. We
adviseren altijd wel onze producten zo vers mogelijk te gebruiken, maar
als
je Angels iets ouder is worden alleen de oliën wat minder sterk en is
dus de
werking ook iets minder. Kwaad kan het dus niet! Let alleen wel op
schimmelvorming, dit kan na verloop van tijd wel gebeuren.
pi_29430464
Nou lekker is dat, en daar betaal je dan ook nog een aardig prijsje voor. Dat vind ik dan wel een beetje jammer, zouden ze beter op moeten letten
The more that I appear.
pi_29430494
op mijn aqua marina staat niet eens een houdbaarheidsdatum..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_29430561
Vreemde zaak met die houdbaarheidsdata zeg,

Ik ga er iig voortaan goed op letten
The more that I appear.
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:37:27 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_29430595
Ik kan jullie wel vertellen dat mijn oude Aquamarina lekkerder in het gebruik is dan mijn nieuwe potje. Al heb ik geen idee wat de data zijn. Die oude staat in de douchecel en daar is hetvochtiger. Veel prettiger in het gebruik.
Maak me niet zo druk om die houdbaarheidsdatum. Alleen met die verse maskers, daarmee moet je echt oppassen.
pi_29431121
Met verse maskers boeit het ook niet zoveel zolang ze niet gaan schimmelen

AquaMarina is idd 3 maanden houdbaar, maar hoe natter het is, hoe romiger het wordt en hoe lekkerder dan is

Morgen ga ik het proefje Ayesha proberen, ben benieuwe of dat al m'n rimpels wegtrekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')