kom hier danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:37 schreef Dead-Doll het volgende:
Sterke drank is ok.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
zoetermeer
Ja, daar schijnen wel meer kansloze mensen te wonen. Woont je familie er ook?quote:
HOU JE BEK JIJ KUTMONGOOL, je zou me toch komen doodknuppelen? KOM DAN KOM DAN KOM DAN!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Ja, daar schijnen wel meer kansloze mensen te wonen. Woont je familie er ook?![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
HOU JE BEK JIJ KUTMONGOOL, je zou me toch komen doodknuppelen? KOM DAN KOM DAN KOM DAN!!!!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:59 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
*Giechel*
Trouwens, wat probeer je me toe te voegen.![]()
ja dan kan je lekker MSNnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
voeg me toe dan kutjong he kom dan
Nee sorry, nu word ik bang.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:00 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
voeg me toe dan kutjong he kom dan
Het forum is ook te langzaam om goed te rellenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:13 schreef Furious het volgende:
Je bent echt zo dom he junkiesietze, jij altijd met je boeken enzo.
Maar als je echt snel bent, weet je dat extra gewicht (neon, je hoofd, etc.) minder snelheid betekend.
Dus, strip je scooter, zodat-ie het niet meer doet ofzo, en verbouw je kutkop (als in; haal eraf wat je niet nodig hebt)
Je bent toch zo langzaam.
Zeker.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het forum is ook te langzaam om goed te rellen![]()
je vind jezelf wel een hele stoere jongen he...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Wel jammer, dat was namelijk de ultieme rel reactie.![]()
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:22 schreef fridelidelidela het volgende:
Hahahaha de TS heeft een scooter. Hahahaha, wat een homo.
Hahahahaha.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:24 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
je vind jezelf wel een hele stoere jongen he...
maar nee je bent een klein poepkind
zeker hij kan beter een auto kopenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]ja wat een pauper kind is het toch he
Hahahahaha.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:24 schreef junkiesietze het volgende:
poep
net zoals dat een positieve reactie op jou hoofd ook moeilijk isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Was een echt goede reactie op m'n rel reactie te moeilijk ofzo?![]()
Er is feest bij junkiewietse en we gaan met zijn allen fokken en dan boeken op onze scooters, dolle boel zo te horenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:27 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
net zoals dat een positieve reactie op jou hoofd ook moeilijk is
hij is te dom om een rijbewijs te halenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:26 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
zeker hij kan beter een auto kopen![]()
Ey scarface je kan beter dat lichtje in je pc onder je scooter doen kkstoer kklijp man word dan ziet iedereen je boeke!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:28 schreef junkiesietze het volgende:
wie was hendrikje, die pauper die niet langs wou komen?
Das geen bier....erger dan bierquote:Op donderdag 4 augustus 2005 16:05 schreef Little_Meanie het volgende:
[afbeelding]
Zie mij lekker chillen met mijn pauper scootervrienden en mijn biertje dat ik al 2 uur vastheb...
scooterquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:er staat geen woordje scooter in je OP
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |