Jouw eventuele kunde om cijferreeksen en rekensommen te maken is van geen enkele invloed op hoe je functioneert. Bullshit dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Developersrus het volgende:
Goed zo, gelijk het kaf van het koren scheiden. Stupid people, EXIT!
Het leggen van logische verbanden is een essentieel onderdeel van het wel of niet goed kunnen functioneren binnen een onderneming, naar mijn mening. Vandaar mijn opmerking...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef wadgem het volgende:
[..]
Jouw eventuele kunde om cijferreeksen en rekensommen te maken is van geen enkele invloed op hoe je functioneert. Bullshit dus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Het leggen van logische verbanden is een essentieel onderdeel van het wel of niet goed kunnen functioneren binnen een onderneming, naar mijn mening. Vandaar mijn opmerking...
Mijn excuses dat het wellicht wat kort door de bocht was...
In dat geval: tot nooit meer ziens, Developersrusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Developersrus het volgende:
Goed zo, gelijk het kaf van het koren scheiden. Stupid people, EXIT!
het meest zinnige antwoord van vandaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Omkron het volgende:
Dat zal ik je dan vertellen.. heb het zelfde meegemaakt..
Er komt een reorganisatie.. oude eruit.. nieuwe erin..
Die testen slaan nergens op.. maar het is slechts een wettelijk middel voor de werkgever om mensen eruit te knikkeren..
Ga toch weg. Zelfs de overheid zelf stuurt je op assessment als je solliciteert op bepaalde functies. En wat maakt vrijwel altijd deel uit van zo'n dag....? Juist, een IQ-test.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:04 schreef Uncle het volgende:
Afgezien van alle verhaaltjes hierboven. Hij mag het gewoon niet. Net zoals ze je (met uitzondering van enkele speciefieke gevallen) niet mogen vragen een lichamelijk onderzoek te doen (om te kijken of je wel gezond genoeg bent) alvorens je aan te nemen. Dat is gewoon verboden. Middels referenties, diploma's e.d. kan een werkgever heel goed achterhalen of ie normaal persoon aanneemt of niet. En als je de boel voor de gek houdt kan die je zo ontslaan omdat je gelogen hebt.
Maar dergelijke testen zijn bij wet verboden dus de discussie is daarmee niet zo ingewikkeld!!
(en daarnaast zijn veel IQ testen erg onnauwkeurig en zijn er meerder testen nodig om een geloofwaardige uitkomst te krijgen, en daar zullen ze het geld wel niet in willen weggooien)
Ik heb wel eens vrouwen over de vloer die bij mij voor een paar uur voor werken en die dat wel doenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:22 schreef Monocultuur het volgende:
je moet voor hem werken. iq testen maken is geen onderdeel van je werk. Hij kan je toch ook niet vragen om naakt op de tafel te gaan staan dansen. Of zou je dat dan ook gewoon slaafs opvolgen?
Ware het niet dat er altijd hier en daar geklooit word door bedrijven..quote:Op zondag 7 augustus 2005 06:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Prima zaak om het kaf van het koren te scheiden bij een reorganisatie
Hoofdrekenen heb je meer aanquote:Laat me niet lachen, ik heb godverdomme moeilijkere wis-, natuur- en scheikunde gehad dan jullie nietskunnende psychologen ooit in je stoutste nachtmerries durven dromen, zonder ooit ook maar een tentamen niet in 1x te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |