Jouw eventuele kunde om cijferreeksen en rekensommen te maken is van geen enkele invloed op hoe je functioneert. Bullshit dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Developersrus het volgende:
Goed zo, gelijk het kaf van het koren scheiden. Stupid people, EXIT!
Het leggen van logische verbanden is een essentieel onderdeel van het wel of niet goed kunnen functioneren binnen een onderneming, naar mijn mening. Vandaar mijn opmerking...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:57 schreef wadgem het volgende:
[..]
Jouw eventuele kunde om cijferreeksen en rekensommen te maken is van geen enkele invloed op hoe je functioneert. Bullshit dus.
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Het leggen van logische verbanden is een essentieel onderdeel van het wel of niet goed kunnen functioneren binnen een onderneming, naar mijn mening. Vandaar mijn opmerking...
Mijn excuses dat het wellicht wat kort door de bocht was...
In dat geval: tot nooit meer ziens, Developersrusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:47 schreef Developersrus het volgende:
Goed zo, gelijk het kaf van het koren scheiden. Stupid people, EXIT!
het meest zinnige antwoord van vandaagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:01 schreef Omkron het volgende:
Dat zal ik je dan vertellen.. heb het zelfde meegemaakt..
Er komt een reorganisatie.. oude eruit.. nieuwe erin..
Die testen slaan nergens op.. maar het is slechts een wettelijk middel voor de werkgever om mensen eruit te knikkeren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |