Simlock vrij gemaakt. Ik heb de bon nog. En hij is van de Vodafonestore. Ik dacht dat mn meisie hem wel leuk vond als navigatiesysteem in de auto, maar helaas. Ze is niet zo enthausiastquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:02 schreef detulp050 het volgende:
Heb je de bon nogBij welke winkel heb je hem gekocht, wanneer, heb jij hem simlockvrij gemaakt of heb je hem simlockvrij gekocht en waarom doe je hem weg
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat me raden, je hebt hem via de vodafone actie gekocht?
Jamaar moet er dan ook een SIM in de foon?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef DiMacho het volgende:
Ik wacht nog even op meer reacties zoals je misschien zult begrijpenIk heb hem nog compleet zoals door Vodafone geleverd! Alleen de sim is wel gebruikt. Om natuurlijk de phone te testen
Je hebt een Bluetooth GPS module nodig om een routeplanner te draaien. Bij Inkoopacties kan je ze voor weinig krijgen!
Je wou er toch geen winst op maken ?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:32 schreef DiMacho het volgende:
@kutvent; Ja er moet een sim in.
@xCali_me; Ik wacht nog op meer mensen die een bod doen.
Zeg ik dat ergens? Er staat: Bieden vanaf 50 euroquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:33 schreef xCali_me het volgende:
[..]
Je wou er toch geen winst op maken ?
Ik wacht dus nog even af of anderen meer bieden. Volgens mij ben ik daar vrij in?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:44 schreef xCali_me het volgende:
Nou ja, je wil van je n-gage af omdat je vriendinneke em niet zo leuk vind.
Je hebt hem al gebruikt en hij was te koop voor 50 euro op die vodafoon actie die ik net misgelopen was.
Dus ik vind dit wel een redelijke prijs.....
Net als garantie.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:50 schreef DiMacho het volgende:
Welke VF logo's? en welke simlock?
Zitten er dus niet op!
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm een QD zonder garantie dus.. weet je zeker dat ie wel perfect werkt, aangezien je 'm nu al weg doet?
ok dan bied ik 50 euro excl. verzendkosten, dan kunnen we het meteen afhandelen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:24 schreef DiMacho het volgende:
[..]
![]()
Nee hij werkt niet perfect. Ik verkoop nl. troep waar ik vanaf wil....
Zoals gezegd: Ik heb er gewoon niets aan... en mn meisie ook niet!! Dus wil ik er weer vanaf en er tevens geen verlies op maken! Logisch toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |