abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29418400
Voor meer info zie Nokia.nl.

Toestel is nieuw. Eén keer getest!!

Even een Foto van marktplaats gehaald:

of http://fotos.marktplaats.(...)tie/nokia/497538.jpg

Bieden vanaf 50 euro exc. verzendkosten. Liefst dat hij opgehaald wordt!!!
pi_29418452
Heb je de bon nog Bij welke winkel heb je hem gekocht, wanneer, heb jij hem simlockvrij gemaakt of heb je hem simlockvrij gekocht en waarom doe je hem weg
pi_29418541
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:02 schreef detulp050 het volgende:
Heb je de bon nog Bij welke winkel heb je hem gekocht, wanneer, heb jij hem simlockvrij gemaakt of heb je hem simlockvrij gekocht en waarom doe je hem weg
Simlock vrij gemaakt. Ik heb de bon nog. En hij is van de Vodafonestore. Ik dacht dat mn meisie hem wel leuk vond als navigatiesysteem in de auto, maar helaas. Ze is niet zo enthausiast
pi_29418544
Laat me raden, je hebt hem via de vodafone actie gekocht?
pi_29418574
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:06 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Laat me raden, je hebt hem via de vodafone actie gekocht?

pi_29418613
Kun je daar ook een Navi-systeem van maken zonder er een SIM-kaart in te prutsen?
I am the greatest man on earth.
pi_29418623
Nee
pi_29418658
Moet je daar dan GPRS voor hebben ofzow?
pi_29418773
Ik heb 'm net gemist bij VF dus ik wil 'm wel van je overnemen voor 50 euri mits compleet zoals door VF geleverd dus met prepaid kaart etc. thijs (at) ospeldijk (punt) nl
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29418828
Ik wacht nog even op meer reacties zoals je misschien zult begrijpen Ik heb hem nog compleet zoals door Vodafone geleverd! Alleen de sim is wel gebruikt. Om natuurlijk de phone te testen

Je hebt een Bluetooth GPS module nodig om een routeplanner te draaien. Bij Inkoopacties kan je ze voor weinig krijgen!
pi_29418932
Waar kun je em afhalen?
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_29419167
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 10:22 schreef DiMacho het volgende:
Ik wacht nog even op meer reacties zoals je misschien zult begrijpen Ik heb hem nog compleet zoals door Vodafone geleverd! Alleen de sim is wel gebruikt. Om natuurlijk de phone te testen

Je hebt een Bluetooth GPS module nodig om een routeplanner te draaien. Bij Inkoopacties kan je ze voor weinig krijgen!
Jamaar moet er dan ook een SIM in de foon?
pi_29419305
Oke dan trek ik m'n bod weer in.

Komt 80 euro bij voor een GPS module, en een paar tientjes voor een geheugenkaartje.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_29420182
Je hebt hem al gebruik, en je hebt hem voor 50 euro bij de vodafone actie gekocht.
Voor 50 euro Incl. verzendkosten koop ik hem over.
pi_29420210
@kutvent; Ja er moet een sim in.

@xCali_me; Ik wacht nog op meer mensen die een bod doen.
pi_29420222
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:32 schreef DiMacho het volgende:
@kutvent; Ja er moet een sim in.

@xCali_me; Ik wacht nog op meer mensen die een bod doen.
Je wou er toch geen winst op maken ?
pi_29420341
Blijkbaar wel want ik bood 'm al 50 ex en dat vond ie niet genoeg.
pi_29420402
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:33 schreef xCali_me het volgende:

[..]

Je wou er toch geen winst op maken ?
Zeg ik dat ergens? Er staat: Bieden vanaf 50 euro
In de winkel kost de N-Gage nu 129,- euro http://www.tweakers.net/pricewatch/85708 .

Vergelijking met PCgeheugen. Er waren tijden dat je PC133 geheugen voor niets kon kopen, tegenwoordig kan je het voor dezelfde of een hogere prijs tweede hands verkopen...

Met 60/65 euro ben ik ook al blij hoor! inc. verzenden...
pi_29420460
Nou ja, je wil van je n-gage af omdat je vriendinneke em niet zo leuk vind.
Je hebt hem al gebruikt en hij was te koop voor 50 euro op die vodafoon actie die ik net misgelopen was.
Dus ik vind dit wel een redelijke prijs.....
pi_29420503
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:44 schreef xCali_me het volgende:
Nou ja, je wil van je n-gage af omdat je vriendinneke em niet zo leuk vind.
Je hebt hem al gebruikt en hij was te koop voor 50 euro op die vodafoon actie die ik net misgelopen was.
Dus ik vind dit wel een redelijke prijs.....
Ik wacht dus nog even af of anderen meer bieden. Volgens mij ben ik daar vrij in?
pi_29420517
Voor die winkelprijs is ie wel simlockvrij en staan er geen VF-logo's op.
pi_29420580
Welke VF logo's? en welke simlock?

Zitten er dus niet op!
pi_29420620
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 11:50 schreef DiMacho het volgende:
Welke VF logo's? en welke simlock?

Zitten er dus niet op!
Net als garantie.
Dat zit er ook niet meer op omdat je hem simlockvrij hebt gemaakt!
pi_29420638
die van de vodafone werken alleen met vodafone, geen probleem als je de sim erbij krijgt, maar het kan wel een storende factor zijn

Garantie zit er dus ook niet meer op als ie eraf gehaalt is
pi_29421023
Hmm een QD zonder garantie dus.. weet je zeker dat ie wel perfect werkt, aangezien je 'm nu al weg doet?
pi_29421216
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Hmm een QD zonder garantie dus.. weet je zeker dat ie wel perfect werkt, aangezien je 'm nu al weg doet?

Nee hij werkt niet perfect. Ik verkoop nl. troep waar ik vanaf wil....

Zoals gezegd: Ik heb er gewoon niets aan... en mn meisie ook niet!! Dus wil ik er weer vanaf en er tevens geen verlies op maken! Logisch toch?
pi_29421269
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:24 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Nee hij werkt niet perfect. Ik verkoop nl. troep waar ik vanaf wil....

Zoals gezegd: Ik heb er gewoon niets aan... en mn meisie ook niet!! Dus wil ik er weer vanaf en er tevens geen verlies op maken! Logisch toch?
ok dan bied ik 50 euro excl. verzendkosten, dan kunnen we het meteen afhandelen.
voeg me maar toe op msn xcali at extremeworlds punt nl

Ik houdt er namelijk ook niet van meer te betalen
pi_29421332
Hij is verkocht!

Slotje!
pi_29421348
Had ik ook al geboden maar dat deed ie niet..
pi_29421349
aan mij ?
pi_29421399
verkocht
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')