Dus bieden zonder verzendkosten.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:00 schreef kutvent het volgende:
Ik verstuur alleen maar op kosten van koper!
Uhh...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:11 schreef RATMEN het volgende:
Kan je een foto plaatsen van hoe de monitor eruit ziet met die dode pixellijn ?
Als de streep meevalt ben ik bereid om hoger te bieden namelijk. Ik zie het graagquote:Op donderdag 4 augustus 2005 11:14 schreef kutvent het volgende:
[..]
Uhh...
Ja.
Dat kan maar dan moet ik eerste klaar zijn met werken, hem weer uit de doos halen, aansluiten op de computer en dan een foto maken.
Morgen staat de foto online![]()
idemquote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:18 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Als de streep meevalt ben ik bereid om hoger te bieden namelijk. Ik zie het graag!
whehehe, dan is mijn bod hogerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 17:35 schreef AleXtc het volgende:
45 incl
Hier nog een!quote:
Hoezo vraag jij dat? Jij bent toch niet de topicstarter.. en je hebt ook niet het hoogste bodquote:Op donderdag 4 augustus 2005 21:05 schreef AleXtc het volgende:
Niemand meer?
Nee.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:05 schreef tensiondream het volgende:
Inruil pc hardware of GMS mogelijk ?
Ik vraag dat omdat ik 'm graag wil hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:18 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
[..]
Hoezo vraag jij dat? Jij bent toch niet de topicstarter.. en je hebt ook niet het hoogste bod![]()
Ik bied 70 euro excl.
Misverstand idd, normaal is 70 inc bieden de totale kostprijs (dus 70 euro - 9.30 verzendkosten) en is exc bieden de kostprijs waar de verzendkosten nog bij op komen (dus 70 euro + 9.30 verzendkosten) en dan zou het zo zijn dat marcelo meer bood.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:20 schreef AleXtc het volgende:
[..]
Ik vraag dat omdat ik 'm graag wil hebben.
Ik ben idd de topicstarter niet.
Ik had wel het hoogste bod, 70 plus 9,30 verzend is 79,30.
Nu kom jij met een lager bod![]()
![]()
![]()
![]()
Is een goedwerkende 15" TFT Samsung Syncmaster iets?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:09 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee.
Ruilen doe ik niet aan. Tenzij je een goed werkende tft hebt
snikquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:16 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Is een goedwerkende 15" TFT Samsung Syncmaster iets?
email plz..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:18 schreef kutvent het volgende:
Doe eens foto's enzo!
Lijkt mij wel een leuke ruil namelijk.
(Zit nu met een 17" CRT te prutsen op een te klein bureau)
een linkje lijkt me makkelijkerquote:
het is een 15"....quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Neptunes het volgende:
Ding heeft gewoon een reso van 1280x1024 lijkt me.
Alleen 15" Panels hebben 1024x768.
De door mij aangeboden 18,1" met een klein defect heeft idd die resolutie maar de door WaStEd ter ruil aangeboden 15" TFT heeft een resolutie van 1024*768.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 14:04 schreef Neptunes het volgende:
Ding heeft gewoon een reso van 1280x1024 lijkt me.
Alleen 15" Panels hebben 1024x768.
je hebt mij met 16 cent overbodenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 04:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
volgens mij heb ik nog steeds het hoogtste bod??? Maar TS heeft geen zin om te rekenen![]()
yupquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
maar hij mag van mij voor 7,25 worden verzonden zonder zegel. Dus dan zit ik een stuk hoger.
![]()
Yup omdat de TS geen zin heeft om te rekenen mijn bod is dus 75 euro ongeveer ex.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 13:00 schreef HOPit het volgende:
[..]
yupdan ben jij de hoogste bieder, en ik kap nu met bieden want voor iets meer kan ik een goede 15" kopen (hijs voor extra monitor op mn vid kaart) mn 73 staat nog steeds als backup bod
Dit was niet het probleemquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef Newb het volgende:
Hey, dat had ik ook op mijn laptopje.Even open schroeven, connector erop nieuw op zetten (wel voorzichtig uiteraard) en in elkaar zetten, aansluiten, en ready. Geen streep. Kijk nog even goed voordat je 'm weg doet.
Arrivederci.
Omdat je in Amsterdam alles heeft, dus heb je verder niets nodig in 100km omtrek...quote:Op maandag 8 augustus 2005 09:41 schreef kutvent het volgende:
Amsterdam - Groningen ligt nogal niet bij elkaar in de buurt.
Waarom ligt Amsterdam nou zo ver van alles verwijderd?
Dan kan ik pas zaterdag weer reageren want ik ga straks paar daagjes weg. Nou ja ik zie het wel als ik terug kom.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 10:34 schreef kutvent het volgende:
Dat is mooi!
Want als WaStEd vandaag niet meer reageert........
Dan is ie bij deze verkocht. Inclusief verzenden voor ¤ 95,-.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:44 schreef RATMEN het volgende:
En ik bied je gelijk 95 ¤ inclusief verzenden voor deze monitor. Ik ben alleen nog even benieuwd naar de max res ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |