hey Damookquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
SchijnbaarIk was heel eventjes weg, maar ben er nu weer
Ik zie hetquote:
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee maar even serieus
Wie heeft nou vakantie?![]()
Ik heb nog 4 weken
ik heb nog tot eind aug. vakantie..quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nee maar even serieus
Wie heeft nou vakantie?![]()
Ik heb nog 4 weken
Das minderquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef DaMook het volgende:
[..]Ik heb nog geen vakantie gehad en heb voorlopig ook nog geen vakantie
Net als mij dusquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog tot eind aug. vakantie..
Same here. Op 31 Aug. boeken halen, 1 sept. de eerste echte schooldag.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nog tot eind aug. vakantie..
Helemaal in het noorden van Frieslandquote:
Ik ken het.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef brainster het volgende:
[..]
Same here. Op 31 Aug. boeken halen, 1 sept. de eerste echte schooldag.![]()
ohwjaquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helemaal in het noorden van Friesland
Idem hierzoquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:ik voel me alleen.. er zegt niemand meer iets op msn
![]()
quote:
Je kunt tegen mij gaan lullen, maar ik zeg iig ook niets terugquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:25 schreef Imberr het volgende:ik voel me alleen.. er zegt niemand meer iets op msn
![]()
mijn halve lijst bestaat uit breezah-wijvenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idem hierzo
Ik heb veel mensen in mijn msn, maar ik kan zo 80% weg gooien
Voor jou geld ook, praten kan, antwoord komt pas om half 8quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idem hierzo
Ik heb veel mensen in mijn msn, maar ik kan zo 80% weg gooien
Ik hoop dat het voor je gaat lukken men!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:29 schreef DaMook het volgende:
Nou ik heb maar weer eens een mailtje naar mijn baas gestuurd met een vakantie aanvraag. 4 t/m 19 augustus. Volgens mij moet het dan kunnen omdat er dan niemand van ons op vakantie is en we ook geen evenementen hebben waardoor hij iedereen nodig kan hebben. En heb er ook maar meteen de vraag bijgezet of mijn aanvraag voor 4 t/m 18 september nou wel of niet goed is
.
[..]
Je kunt tegen mij gaan lullen, maar ik zeg iig ook niets terugMsn staat thuis aan en daar ben ik pas om half 8 weer
Breezahsletjesquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:30 schreef Imberr het volgende:
[..]
mijn halve lijst bestaat uit breezah-wijvendie zijn ook nooit laat wakker
![]()
en normaal zijn er nu nog zeker 7 mensen van fok! online maar das nu ook niet t geval![]()
Ik weetquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor jou geld ook, praten kan, antwoord komt pas om half 8
Ik hoop ook dat het gaat lukkenquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het voor je gaat lukken men!
Komt zeker wel goed
Hmmz ik heb jou ook nog in mijn msn staan zie ik wel
Ik denk al: je zegt niks terug![]()
Niet mij eruit halen hequote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik weet![]()
Ik ga mijn msn maar eens lekker opruimen
Kunnen wel nieuwe en betere mensen in
Helaas nietquote:
Zal vast wel goed komen.quote:
Rechtquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komen.
Je hebt er iig recht op
Jou zal ik er niet uit gooien hoor ben je gekquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niet mij eruit halen he
Ik heb laatst ook opgeruimd, stuk of 50 mensen eruit gegooid, en hield er nog 97 over
nu zit ik alweer op de 110 ofzo
.
fuck ben jij nou weer, vorm een eigen mening koterquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zal vast wel goed komen.
Je hebt er iig recht op
Ik ben SpeedyGJ.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
fuck ben jij nou weer, vorm een eigen mening koter
( ben op de goede weg! )
SLET!!!!!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef pekel het volgende:
HOMO'S !!
Whehe wat een taal ook weer zo vroeg in de nacht hequote:
Hou ook van jouquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:46 schreef pekel het volgende:
HOMO'S !!
Gewoon te erg voor woorden.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe wat een taal ook weer zo vroeg in de nacht he
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon te erg voor woorden.
Echte pubers van tegenwoordig
En dan ben ik geeneens een puberquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 01:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gewoon te erg voor woorden.
Echte pubers van tegenwoordig
quote:
Weltrustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |