Mwhaha, got me on that onequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Jij bent de enige die aan jongens tieten dacht toen ik dat zei![]()
Ik dacht dat jullie hierboven hoorde te staanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:37 schreef Ole het volgende:
Nogmaals... oma spreekt...
Laat gaan, reageer niet, negeer ...
(PUBjes, jullie staan hierboven toch? )
moet ik t pikken dan als iemand me vuile hoer noemt?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:37 schreef Ole het volgende:
Hebben ze tegenwoordig ook al internet in het bejaardentehuis, ouwe?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:37 schreef Ole het volgende:
wat oma zegtquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:37 schreef Ole het volgende:
Het was maar een geintje mên, geile tangaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik t pikken dan als iemand me vuile hoer noemt?![]()
dat is juist dat "erboven staan" wat oma bedoeltquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:38 schreef Imberr het volgende:
[..]
moet ik t pikken dan als iemand me vuile hoer noemt?![]()
ja maar die is dan ook dirtyquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was maar een geintje mên, geile tanga![]()
![]()
Sjongejonge, Jett houdt wel van dirty talk.
Neuhquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef Imberr het volgende:
kunnen alle niet-pubers weer weg gaan ajb?
t is er namelijk niet gezellig op geworden hier![]()
en dwc, jij mag ook fijn weggaan![]()
t is niet grappig en Jett rijmt op sletquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het was maar een geintje mên, geile tanga![]()
![]()
Sjongejonge, Jett houdt wel van dirty talk.
maar om nou te zeggen dat jullie erg open staan voor nieuwe mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef Imberr het volgende:
ben je nu boos?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef Imberr het volgende:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen dat jullie erg open staan voor nieuwe mensen
Idd, Jett vraagt tenminste nog geld voor een pijpbeurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:40 schreef Imberr het volgende:
[..]
t is niet grappig en Jett rijmt op slet![]()
en ik ben Jett niet![]()
normaal wel, maar als die nieuwe mensen niet normaal kunnen doen houd t ook op, vind je niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar om nou te zeggen dat jullie erg open staan voor nieuwe mensen
Yup!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat is juist dat "erboven staan" wat oma bedoelt
turn the other cheek enzo
Nieuwe mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
normaal wel, maar als die nieuwe mensen niet normaal kunnen doen houd t ook op, vind je niet?
opzich heb je gelijk hoor daar niet van maar er begint er een te etteren en je zegt meteen dat iedereen op moet rotten, niet erg gastvrij zeg maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
normaal wel, maar als die nieuwe mensen niet normaal kunnen doen houd t ook op, vind je niet?
imber vinderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imber rijmt op SOA-uitvinder.
Kon je niks beters verzinnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imber rijmt op SOA-uitvinder.
Imber geile vlinderquote:
sorry, was ook meer voor dwc bedoeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich heb je gelijk hoor daar niet van maar er begint er een te etteren en je zegt meteen dat iedereen op moet rotten, niet erg gastvrij zeg maar
Doei opoequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef Ole het volgende:
Lieve PUBjes... slaap lekker voor straks.. Mijnbedoeling weten jullie
Ik kom nog wel even langs! (voor de gezelligheid hoor! )
Imber gulpenvinderquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik betrek dan ook zeer binnenkort de vrijgekomen seniorenwoning naast de uwe schone dame
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woordquote:
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef Ole het volgende:
Lieve PUBjes... slaap lekker voor straks.. Mijnbedoeling weten jullie
Ik kom nog wel even langs! (voor de gezelligheid hoor! )
ik vind van welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woord.
Wartaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woord.
goh je meent hetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
sorry, was ook meer voor dwc bedoeld![]()
Iddquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
goh je meent het![]()
ach het is gewoon het grote nadeel van dit subforum, het nodigt uit om te baggeren
Nee woorden die eindigen op dezelfde woorden, das lekkerquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vmbo-volk. Zeker niet gewend aan zinnen die langer zijn dan 5 woorden
.
Dank je.. maar was nog niet slapen.. wilde eik hier weg ...quote:
Godver, je hebt me ook alquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:47 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nee woorden die eindigen op dezelfde woorden, das lekker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |