regen is niet depri, regen is mooiquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
nooit latijn gehad
maar waarom zo depri, neem dan de latijnse naam voor zon, das tenminste happy
Ja, BeF is doodquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
ga ik hier men tijd maar "nuttig" besteden
Daar hebben pedo's wel vaker last vanquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah dat was het, ik dacht dat het 'geile tiener' betekende
mocht je willenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:07 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ah dat was het, ik dacht dat het 'geile tiener' betekende
quote:
och snachts gaat het nog wel maarja, der schijnen wat mensen te zijn die niet in staat zijn om normaal te posten en daardoor iedere slowchat met hun gebagger om zeep helpenquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:09 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wow, ik ben nu al 24,5 uur wakker
Hoor ik me nu aangesproken te voelen?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
och snachts gaat het nog wel maarja, der schijnen wat mensen te zijn die niet in staat zijn om normaal te posten en daardoor iedere slowchat met hun gebagger om zeep helpen
neu jij bent opzich wel okequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:10 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hoor ik me nu aangesproken te voelen?
ik wist dat er een dubbele letter in zat maar was ff vergeten welkequote:
Waarom ben jij zo'n raar meisje?quote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik wist dat er een dubbele letter in zat maar was ff vergeten welke
je vergeeft het me wel he
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:07 schreef -Mo- het volgende:
Is het pedoforum gesloten ofzo, dat iedereen nu hier heen komt?
als je tijdje blijft hangen merk je dat nog welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:13 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n raar meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |