Kom net binnen. mag dat ook?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja, we beginnen al met afsluiten...Laat jij jezelf uit?
quote:Weetje... ik denk steeds meer aan ehm... jeweetwel... dat ene taboe-geval! Begint met de S ofzO?(A) of met een N... in jouw geval...
ben jij niet al es eerder in de sc geweest of ergens anders in pub? toen kwam ik erachter dat je 35 bentquote:
Het levern is zwaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:56 schreef pieter_pontiac het volgende:
oef
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:54 schreef Imberr het volgende:
[..]
ben jij niet al es eerder in de sc geweest of ergens anders in pub? toen kwam ik erachter dat je 35 bent
Ja, het huidige verjaardagsfeestjes-leven wel ja. foi...quote:
Hey Imberr, moet het niet Amber wezenquote:
Beter dan werken.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ja, het huidige verjaardagsfeestjes-leven wel ja. foi...
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey Imberr, moet het niet Amber wezen
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:58 schreef Ole het volgende:
En mijn leeftijd... oude muts die ik ben.. is hier niet geheim nee...
Donders geil wijf in jouw avatar. Wies da?quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:57 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Ja, het huidige verjaardagsfeestjes-leven wel ja. foi...
??quote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:58 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hey Imberr, moet het niet Amber wezen
ach, we houden nog wel van je hoorquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:58 schreef Ole het volgende:
En mijn leeftijd... oude muts die ik ben.. is hier niet geheim nee...
Lubaquote:Op donderdag 4 augustus 2005 03:59 schreef Chanandler het volgende:
[..]
Donders geil wijf in jouw avatar. Wies da?
je naam bedoel ik, wat is een Imberrquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
je naam bedoel ik, wat is een Imberr
Van de Hegre?quote:
quote:
Kom net uit de kroeg gerold.. dat is het voordeel, dat je niet op een bepaalde tijd thuis hoeft te zijn!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Hoe is het in bejaardistan?
een Imberr kan gebruikt worden voor talloze doeleinden. Maar voornamelijk word een "Imberr" gebruikt om grote schepen met een stalen kabel te kunnen aanleggen in landen zoals China en Japan.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
je naam bedoel ik, wat is een Imberr
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:04 schreef killswitch het volgende:
waarom is er hier gewoon meer te doen dan in ONZ
Gezelligquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:02 schreef Ole het volgende:
Ik kom alleen maar gezellig doen hoor...
Geen enkel subforum is exclusief! Want van mamma Yvonne mochten we ook nooit een exclusief oude mutsentopic....
ik ben ook 26...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:05 schreef Ole het volgende:
[..]
Kom net uit de kroeg gerold.. dat is het voordeel, dat je niet op een bepaalde tijd thuis hoeft te zijn!
En je hebt ook geld om naar de kroeg te gaan![]()
![]()
Ja kinders, oude muts zijn heeft ook zijn voordelen hoor!
nooit latijn gehadquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:05 schreef Imberr het volgende:
Imberr betekent regen in het latijndat niemand dat weet zeg
![]()
Ah dat was het, ik dacht dat het 'geile tiener' betekendequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:05 schreef Imberr het volgende:
Imberr betekent regen in het latijndat niemand dat weet zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |