Nieuwe mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
normaal wel, maar als die nieuwe mensen niet normaal kunnen doen houd t ook op, vind je niet?
opzich heb je gelijk hoor daar niet van maar er begint er een te etteren en je zegt meteen dat iedereen op moet rotten, niet erg gastvrij zeg maarquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
normaal wel, maar als die nieuwe mensen niet normaal kunnen doen houd t ook op, vind je niet?
imber vinderquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imber rijmt op SOA-uitvinder.
Kon je niks beters verzinnenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Imber rijmt op SOA-uitvinder.
Imber geile vlinderquote:
sorry, was ook meer voor dwc bedoeldquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
opzich heb je gelijk hoor daar niet van maar er begint er een te etteren en je zegt meteen dat iedereen op moet rotten, niet erg gastvrij zeg maar
Doei opoequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef Ole het volgende:
Lieve PUBjes... slaap lekker voor straks.. Mijnbedoeling weten jullie
Ik kom nog wel even langs! (voor de gezelligheid hoor! )
Imber gulpenvinderquote:
quote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik betrek dan ook zeer binnenkort de vrijgekomen seniorenwoning naast de uwe schone dame
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woordquote:
Trustequote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:43 schreef Ole het volgende:
Lieve PUBjes... slaap lekker voor straks.. Mijnbedoeling weten jullie
Ik kom nog wel even langs! (voor de gezelligheid hoor! )
ik vind van welquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woord.
Wartaalquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hallo semi-geile Breezahslet, om te rijmen hoeft een woord niet precies te eindigen op dezelfde woorden als het originele woord.
goh je meent hetquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
sorry, was ook meer voor dwc bedoeld![]()
Iddquote:Op donderdag 4 augustus 2005 04:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
goh je meent het![]()
ach het is gewoon het grote nadeel van dit subforum, het nodigt uit om te baggeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |